Przegląd Gastronomiczny

POLAGRA dla HoReCa

Szkolenia dla gastronomii podczas targów POLAGRA 2020

Już 28 września rozpoczną się targi POLAGRA 2020. Na ekspozycji zostanie zaprezentowana żywność, rozwiązania dla przemysłu spożywczego i sektora HoReCa. Podczas targów nie zabraknie interesujących szkoleń dla przedstawicieli gastronomii.

Polagra20

Tegoroczny program wydarzeń specjalnych tarów POLAGRA maksymalnie wypełnia 3 dni targowe (28-30.09.2020) i nie ma wątpliwości, że każdy znajdzie dla siebie spotkanie, które dostarczy mu wiedzy kluczowej dla jego działalności.

Poniedziałek (28.09.2020) rozpocznie się od spotkania na temat wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumenckie. Niewątpliwie zmieniły się one pierwszych tygodniach, gdy wszyscy zetknęliśmy się z nową rzeczywistością, niewiadomą, ograniczeniami w korzystaniu z usług. A jak jest teraz? Czy pewne wzorce konsumenckie ukształtowane na początku pandemii pozostały z nami, a jeśli tak to które z nich? Między innymi na te pytania będzie można usłyszeć odpowiedzi potwierdzone wynikami najnowszych badań prowadzonych w Polsce i na świecie.

Kontynuacją tego spotkania będzie panel dyskusyjny, którego uczestnicy - restauratorzy, dziennikarze branżowi, podzielą się swoimi doświadczeniem i spostrzeżeniami odnośnie szybkiego reagowania na zmiany i implementowania nowych rozwiązań w biznesie.

Jeszcze tego samego dnia (28.09.2020) będzie można wziąć także udział w szkoleniu pt. „Dobra praktyka produkcyjna i higieniczna w gastronomii”. To zagadnienie jest wyzwaniem i wielką odpowiedzialnością dla każdego, kto ma kontakt z żywnością w gastronomii, zwłaszcza teraz, w czasie pandemii. Ważny jest dobór metod, środków i realizacja prawidłowo dobranych procedur mających zapewnić bezpieczeństwo wyrobów i obsługi klientów. I właśnie taką wiedzę, w świetle aktualnych wymagań "covidowych", będą mogli nabyć uczestnicy tego spotkania.

Nie zabraknie też szkoleń o tematyce marketingowej. Dla przedstawicieli gastronomii zaplanowano m.in. warsztaty „Customer Journey Map - zaktualizuj strategię i ścieżki klientów” (28.09.2020), podczas których będzie można dowiedzieć się czym jest Customer Journey Map i dlaczego tworzenie ścieżek klientów i gości jest takie ważne, jak zaplanować spójne i skuteczne działania na każdym poziomie spotkania klienta z marką. Zostaną też zaprezentowane narzędzia do budowania ścieżek klientów. Z kolei w środę (29.09.2020) będzie można zaczerpnąć wiedzy na temat poprawnego z literą prawa budowania wizerunku i sprzedaży w sieci, a także dowiedzieć się jak znaleźć klientów restauracji w sieci i tworzyć grupy docelowe do Social Ads i Google Ads.

Wszystkie szkolenia są bezpłatne. Wymagają jedynie wcześniejszej rejestracji zgodnie z obecnymi wymogami GIS.

Szczegółowy program wydarzeń towarzyszących targom POLAGRA 2020 znajduje się na stronie www.polagra.pl.

pg 560

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

 Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresemhttp://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.