Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Transgourmet i Selgros ze Złotym Laurem Klienta!

Kolejne prestiżowe wyróżnienie dla Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa! Oferta produktowa i usługowa firmy zdobyła uznanie klientów gastronomicznych, co potwierdza Złoty Laur Klienta 2025 w kategorii zaopatrzenie dla HoReCa. To dowód na to, że profesjonalizm, jakość oraz szeroka oferta dla gastronomii stanowią klucz do satysfakcji klientów.

Prestiżowe wyróżnienie

Laur Klienta to jedno z najbardziej cenionych wyróżnień konsumenckich w Polsce. Przyznawany jest na podstawie ogólnopolskiego plebiscytu, który od ponad 20 lat pomaga Polakom w wyborze najlepszych produktów i usług. Tytuł ten otrzymują firmy cieszące się największym uznaniem konsumentów, którzy oddają swoje głosy w ponad 300 kategoriach.

To dla nas ogromny zaszczyt i motywacja do dalszego doskonalenia oferty! Każdego dnia wspieramy tysiące przedsiębiorców z sektora gastronomicznego – od restauracji i hoteli, przez bistra i food trucki, aż po stołówki, firmy cateringowe czy punkty zbiorowego żywienia – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet Foodservice i Selgros.

Starannie wyselekcjonowane produkty w dużych i wydajnych opakowaniach, marki własne dedykowane dla HoReCa, nowoczesna flota transportowa i 100% service level oraz indywidualne podejście do każdego klienta sprawiają, że Transgourmet i Selgros to synonim rzetelności i najwyższej jakości w branży.

Wszechstronny partner dla gastronomii

Klienci branży gastronomicznej szczególnie cenią elastyczność oraz możliwość wyboru sposobu zaopatrzenia swojego lokalu. Mogą zdecydować się na wygodne dostawy bezpośrednio do miejsca prowadzenia działalności bądź zakupy stacjonarne w halach Selgros – rozwiązanie, które cieszy się dużą popularnością wśród gastronomów. Zakupy w hali pozwalają na dostęp do licznych promocji oraz jeszcze szerszego asortymentu niż w dowozie. To także doskonała opcja dla tych, którzy preferują osobiście dobierać produkty zgodnie z aktualnymi potrzebami biznesowymi.

Klienci cenią także szeroki wybór dedykowanych gastronomii produktów marek własnych Transgourmet Economy i Topseller, które są najtańsze w ofercie i pomagają zoptymalizować koszty w każdej gastronomicznej kuchni. To rozwiązanie szczególnie doceniane przez przedsiębiorców poszukujących wydajnych produktów w najlepszej cenie.

Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i wybór Transgourmet i Selgros! Mogę zapewnić, że „nie spoczniemy na laurach” i nieustannie będziemy podnosić jakość naszych usług oraz rozwijać ofertę, dostosowując ją do dynamicznie zmieniających się wymagań rynku gastronomicznego – dodaje Cezary Furmanowicz.

Aktualności

Nowoczesne oblicze niemieckiego winiarstwa

3 kwietnia 2025 roku w warszawskiej Reducie Banku Polskiego odbyła się kolejna edycja wydarzenia Riesling, Pinot & Co., organizowanego przez Niemiecki Instytut Wina. Tegoroczne spotkanie

Rośnie rola własnych wypieków w gastronomii

Współczesna gastronomia przeżywa prawdziwy renesans świeżych, jeszcze ciepłych wypieków prosto z pieca, które stają się coraz ważniejszym elementem oferty restauracji, kawiarni czy nawet hoteli. Trend

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron