Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Reklama w czasopiśmie

Do pobrania:

Druk zlecenia reklamy w czasopiśmie

1.Przyjmujemy materiały w formie elektronicznej (kompletna reklama)

a) pliki zamknięte TIF, EPS, PDF, JPG, PS (composite);

b) pliki otwarte: Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Adobe Illustrator, CorelDraw, QuarkXPress.

Dla wszystkich formatów obowiązuje:

  • przestrzeń barwna CMYK,
  • rozdzielczość plików rastrowych – minimum 300 dpi,
  • załączone pliki czcionek, czcionki dołączone lub teksty zamienione na krzywe,
  • plik PDF.

W przypadku niedotrzymania tych warunków, nie gwarantujemy zgodności graficznej i kolorystycznej z przesłanym projektem

2.Sposób dostarczenia materiałów do redakcji

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595  Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron