Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Program MADE FOR Restaurant 2020

Konferencja kryzysowa MFR

Ogólnopolska Konferencja Kryzysowa dla Gastronomii MADE FOR Restaurant, odbywająca się 12 maja tego roku w formule on-line, to odpowiedź na pytania, jak przezwyciężyć kryzys oraz jak bezpiecznie i efektywnie zacząć działać po nowym otwarciu.  Program Konferencji to holistyczne kompendium wiedzy o „sztuce przetrwania” i przygotowaniu do nowego, oby lepszego jutra. Dla restauratorów, firm cateringowych i ich pracowników, właścicieli kawiarni oraz mediów udział jest bezpłatny po wcześniejszej REJESTRACJI.

Zaproszeni do współpracy eksperci wraz z restauratorami, z kraju i zagranicy, przeanalizują obecną sytuację ekonomiczno-gospodarczą, podpowiedzą z jakiej pomocy i jakich rozwiązań warto skorzystać, a także postarają się przewidzieć, w jaki sposób obecny kryzys zmieni cały biznes restauracyjny – od relacji z gośćmi, poprzez współpracę z pracownikami i podwykonawcami, aż do samego funkcjonowania lokali gastronomicznych. Zadamy sobie też pytanie, jak zmienić kryzys, w jakim znalazła się światowa gastronomia, w szansę na nowe otwarcie w branży HORECA. W programie znalazły się, między innymi tematy związane z tarczą antykryzysową i pomocą samorządową,  target audience, zwiększającym swoje znaczenie delivery, kwestiami współpracy z dostawcami, prawem pracy, a także sztuką utrzymania motywacji i zarządzania zespołem w kryzysie. Zobaczymy, jak wygląda sytuacja w branży za granicą i jak tam przygotowują się do ponownego otwarcia lokali gastronomicznych.

Konferencja rozpocznie się od bloku tematów dotyczących gospodarki (krajowej i światowej) i biznesu. Analizy sytuacji makroekonomicznej oraz próby napisania prawdopodobnego scenariusza dla małych i średnich przedsiębiorstw podejmą się ekonomistki: Anna Czarczyńska (Akademia Leona Koźmińskiego), dr Małgorzata Starczewska – Krzysztoszek (Uniwersytet Warszawski) wraz z Marcinem Mączyńskim (Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego). O zarządzaniu finansami w kryzysie opowie Błażej Podgórski (Akademia Leona Koźmińskiego) a odpowiedzi na pytania dotyczące target audience i budowania relacji z nowym gościem restauracyjnym udzielą stratedzy biznesu – Patrycja Otachel i Paweł Kałużny.

W bloku tematów związanych z rynkiem HORECA swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się: Katarzyna Młynarczyk (Socjomania, Handelek), Malka Kafka (Tel Aviv Urban Food), Maciej Nowaczyk (Mamma Manousch, La Maddalena), Hanna Wencka (Aviko), Tomasz Czudowski (AleWino, Restauracja Forty) i Ola Lazar (FoodForward).

W kwestiach związanych z prawem pracy wypowie się Piotr Wojciechowski (Kancelaria Adwokacka Piotr Wojciechowski), a w kwestiach zarządzania najmem i nieruchomościami uczestnikom Konferencji doradzą: Edyta Duchnowska (Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji), Adrian Łukaszewicz (Akademia Leona Koźmińskiego), i John Gabrovic (Stacja Food Hall).

Nad tym, jak powinien zachowywać się lider w czasie kryzysu i jak od teraz budować relacje z pracownikami, aby pozostali lojalni zastanowią się: Radosław Ścibek (Akademia Leona Koźmińskiego), Daniel Pawełek (Ferment Group), Basia Ritz (Ritz Restaurant) i Radosław Fronc (Grupa MSHG).

O tym, jak rynek HORECA widzą i jak go wspierają dostawcy produktów i usług dla branży opowiedzą: Marcin Dera (Transgourmet, Selgros Cash&Carry), Piotr Bolczak (Żywiec Zdrój), Katarzyna Noga (Zakłady Tłuszczowe Kruszwica), Emilia Pożarowszczyk (Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek).

Podczas Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej dla Gastronomii nie zabraknie również głosów z zagranicy i spojrzenia na sytuację związaną z epidemią COVID-19 z ich perspektywy. Wirtualnie odwiedzimy: ChinyMałgorzata Modlińska i Joanna Boczek (Pierogi Ladies 2:0), Wielką BrytanięArkadiusz Bober, Rosję – Vladimir Mukhin (moskiewski White Rabbit), DanięPiotr Ciemny, (Alchemist), FrancjęAndrea Petrini (oprócz Francji, opisze też sytuację we Włoszech i w Hiszpanii) i Słowenię – Ana Roš (Hiša Franko). Sytuację w Polsce podsumuje dziennikarka Małgorzata Minta.

Pełen program konferencji oraz więcej informacji na temat Rady Programowej i ekspertów – tutaj!

BEZPŁATNA REJESTRACJA dla mediów, restauratorów, firm cateringowych i kawiarni – tutaj!

***
Partnerem Strategicznym Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej jest Transgourmet, Selgros Cash&Carry.

Partnerzy Biznesowi to: Aviko, Kruszwica, Skarby Serowara i Żywiec Zdrój.

Partnerzy Merytoryczni: Akademia Leona Koźmińskiego, Instytut Kulinarny Transgourmet, Kancelaria Adwokacka Piotr Wojciechowski i Blog: Prawo z Restauracji.

Partnerzy Medialni: Food&Friends, GastroWiedza.pl, Hotelarz, In Your Pocket, KUKBUK, Magazyn Gourmet, NewsGastro.pl, Papaja.pl, Poradnik Restauratora, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Smażymy i Szef Kuchni.

***
Organizator: FOR Solutions www.forsolutions.pl

Aktualności

Trwa Tydzień Kuchni Polskiej

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz szósty organizuje festiwal, podczas którego goście w blisko 400 restauracjach mogą spróbować klasycznych dań kuchni polskiej w nowoczesnej odsłonie.

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron