Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Akcja „Zamów na Święta”

Zamów na święta

Chcesz wypromować swoją ofertę cateringu wielkanocnego dla klientów? Już dziś zapisz się do bezpłatnej bazy firm i dotrzyj do jeszcze szerszego grona odbiorców. Ruszyła wielkanocna  edycja akcji zainicjowanej przez Bidfood Farutex.

Baza firm oferujących catering wielkanocny dostępna jest na stronie www.zamownaswieta.pl. Zaawansowana wyszukiwarka pomoże konsumentom dokładnie przejrzeć wszystkie propozycje ofert na Wielkanoc, również te wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe czy bez laktozy.

Dlatego już dziś wyróżnij się i zarejestruj w bazie całkowicie bezpłatnie. Rejestracja odbywa się na stronie www.zamownaswieta.pl/dopisz-sie i trwa tylko kilka minut. Koszty przygotowania i promocji akcji ponosi wyłącznie pomysłodawca i organizator akcji: Bidfood Farutex, ogólnopolski dostawca produktów dla gastronomii.

To druga edycja akcji „Zamów na Święta” przeprowadzona przez Bidfood Farutex. Pierwsza odbyła się w grudniu 2020 r. i cieszyła się ogromną popularnością: z takiej formy promocji skorzystało prawie 600 biznesów z całej Polski. Tak pokaźna liczba pokazała, jak bardzo potrzebne jest wsparcie dla gastronomii, dlatego „Zamów na Święta” ruszyła ponownie.

Aktualności

Soft&Sweet Inspiration Day

Firma Primulator zaprasza wszystkich właścicieli cukierni, kawiarni, piekarni oraz sklepów convenience na wyjątkowe wydarzenie – Soft&Sweet Inspiration Day, które odbędzie się 4-5 lutego 2025 roku w

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content