Druga edycja spotkania dla branży gastronomicznej odbędzie się w dniach 20-22 marca 2024 roku. Trzy dni GASTROTARGÓW SMAKKi będą obfitowały w konkursy i pokazy, spotkania z wybitnymi postaciami ze świata kulinarnego, kawowego i barowego, a także z inwestorami, dystrybutorami i producentami z branży. Czego możemy się spodziewać podczas tegorocznej edycji?
Po pierwsze, kontynuacji Festiwalu Kawowych SMAKKów i konkursów, które odbyły się podczas pierwszej edycji. Ponownie będzie można obserwować rywalizację młodych baristów i najlepszych palarni. Po drugie, w ramach nowego wydarzenia o nazwie Kulinarne SMAKKi Premium, będziemy świadkami konkursów i mistrzostw, które pozwolą nam poznać SMAKKi z różnych zakątków świata. Wreszcie, już zapowiedziane podczas pierwszych targów, SMAKKi on the BAR, podczas których będą miały miejsce zawody i konkursy barmańskie.
SMAKKi są imprezą B2B, więc nie zabraknie możliwości budowania relacji biznesowych. Organizatorzy przygotowują specjalny event, który umożliwi szerokiej branży gastronomicznej spotkanie się i nawiązanie długotrwałych relacji. – To wyjątkowe wydarzenie biznesowe pozwoli nam spojrzeć na branżę w szerszym kontekście, a dzięki temu wystawcy będą mieli możliwość zdobycia nowych klientów – zapewnia Anna Wielgos, współzałożycielka GASTROTARGÓW SMAKKi.
Organizatorzy przygotowują imprezę pełną atrakcyjnych wydarzeń z udziałem najlepszych przedstawicieli branży i znanych postaci świata gastronomicznego. A wszystko po to, aby celebrując spotkanie branży, rozwijać swoje biznesy.
Głównym Sponsorem zeszłorocznej edycji wydarzenia była firma DPD Polska, która w swojej ofercie ma usługę DPD Food, dzięki której producenci i restauratorzy są w stanie zapewnić bezpieczny transport żywności w temperaturze kontrolowanej od 0 do 4 C. DPD Polska ponownie zdecydowała się zostać Sponsorem Głównym tej czołowej imprezy B2B dla branży HoReCa.
Więcej informacji na temat GASTROTARGÓW SMAKKi znaleźć można na stronie: www.smakki.pl.