Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rozpoczyna nowy cykl szkoleń pt. „Revenue Management w dobie pandemii. Co się zmieniło?”, w trakcie którego uczestnicy poznają skuteczne metody na zwiększenie przychodu hotelu. Spotkania odbędą się tylko w 5 miastach, a liczba miejsc jest ograniczona.
Warsztaty dla hotelarzy „Revenue Management w dobie pandemii. Co się zmieniło?” przygotował Kris Głąbiński, ekspert w dziedzinie revenue management, który na czas szkoleń współpracuje z IGHP na wyłączność. Szkolenia ruszają 30 listopada w Kołobrzegu. Następnie odbędą się 1 grudnia we Wrocławiu, 2 grudnia w Krakowie, 6 grudnia w Warszawie i 7 grudnia w Gdańsku.
– Nasze szkolenie jest wyjątkowe pod wieloma względami. Po pierwsze nasz ekspert, którego doskonale zna branża, przygotował materiał specjalnie na potrzeby IGHP, po drugie szkolenie idealnie odpowiada na potrzeby chwili, trudnego czasu pandemii – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.
Revenue Management jest skuteczną metodą powiększającą przychód hotelu. Dzięki prognozom popytu i przychodów można analizować wprowadzenie różnych rozwiązań sprzedażowo-cenowych, które polegają na osiągnięciu optymalnej ceny do sprzedaży.
– Na uczestników czeka solidna porcja skutecznych strategii revenue management. Wyjaśnię m.in. co zrobić, aby utrzymać dodatnie przepływy pieniężne i zachować rentowność, szczególnie w kontekście przyszłości i czasu ery covidowej i postcovidowej – tłumaczy Kris Głąbiński, prowadzący szkolenie IGHP. Ekspert na zaproszenie IGHP przyjeżdża z Hiszpanii, gdzie teraz mieszka, aby przeprowadzić ekskluzywne szkolenia wyłącznie dla Izby.
Uczestnicy szkolenia będą pracować na danych swojego hotelu i konkurencji, dostarczonych przez www.HowsMyRate.com – najbardziej dostępnego i ekonomicznego rateshoppera. Poznają też podstawy Google Data Studio, narzędzia do wizualizacji danych, niewymagającego znajomości Excela.
Zapisy prowadzi biuro IGHP: ighp@ighp.pl. Aktualny harmonogram jest dostępny na stronie https://www.szkoleniaighp.com/revenue-management-w-hotelarstwie , gdzie również można się zapisać na szkolenie.
Informacje dodatkowe:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego to największa organizacja samorządu gospodarczego w branży hotelarskiej. Od 2003 roku jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży.
IGHP dba o interesy polskich hotelarzy również na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarskiej w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego).
Więcej informacji: www.ighp.pl