Lagardère Travel Retail w Polsce przenosi magię miejskiego outdooru do centrum handlowego. Nowy hybrydowy koncept czerpie z doświadczeń Inmedio i So Coffee, podając to, co w tych brandach najlepsze, w zupełnie świeżej formie. Dwie strefy – sklepowa i kawiarniana – w Inmedio So Coffee Park! tworzą dwa współgrające ze sobą światy: ulicy i parku. Akcenty industrialne mieszają się z zielenią, kreując przestrzeń, w której zgodnie z hasłem konceptu można „Od razu lepiej!” się poczuć. – To nasza odpowiedź na potrzeby klientów, którzy w przestrzeniach handlowych poszukują czegoś więcej niż tylko zakupów. Takich osób jest coraz więcej i to jest kierunek, w którym chcemy rozwijać nasze portfolio – mówi Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Inmedio So Coffee Park! działa od 20 listopada w centrum handlowym Pasaż Łódzki. Zaskakująca, kreatywna przestrzeń odpowiada na zmieniające się oczekiwania konsumentów, jednocześnie wpisując się w trend projektowania wielofunkcyjnych przestrzeni handlowo-gastronomicznych. Poprzez połączenie bestsellerowej oferty Inmedio z casualową So Coffee – i ulokowanie jej w kolorowej, estetycznej przestrzeni przypominającej słoneczną uliczkę przy parku, Lagardère Travel Retail w Polsce proponuje klientom zupełnie nową jakość i doświadczenie letniego spaceru w przerwie na zakupach.
Współczesny klient jest coraz bardziej wymagający. Gdy decyduje się na zakupy stacjonarne, oczekuje, że nie tylko załatwi obowiązki, ale będzie to dla niego atrakcyjne doświadczenie. Aby odpowiedzieć na te potrzebę, konieczne jest nowe podejście do projektowania przestrzeni handlowych. Funkcjonalność lokalu to podstawa, ale niewystarczająca – wnętrze powinno być przemyślane, inspirujące, zachęcać do spędzania w nim czasu. Właśnie taki jest nasz nowy koncept. Powstał, aby dostarczać pozytywnych emocji. To przyjazne klientowi miejsce, które wzbogaca ofertę centrów handlowych, generując ruch i zachęcając gości do dłuższych wizyt – zaznacza Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Połączenie dwóch światów…
Unikatowy, parkowo-miejski klimat w Inmedio So Coffee Park! uzyskano poprzez starannie dobrane akcenty nawiązujące do miejskiego outdooru. W części sklepowej wykorzystano elementy kojarzące się z ulicą – industrialne, metalowe siatki na ścianach i kolorowe ledony z nazwami kategorii. Wrażenia bycia na zewnątrz dopełnia charakterystyczny, czarny stand kasowy z wyraźnie widocznym hasłem: „DZIEŃ DOBRY”. W tej strefie klienci znajdą szeroki wybór produktów i usług z klasycznej oferty Inmedio, takich jak prasa, książki, napoje, przekąski, artykuły tytoniowe i innowacyjne produkty z nikotyną oraz usługi dodatkowe: telekomunikacyjne, kurierskie czy LOTTO.
Część kawiarniana z kolei przypomina park. Bar kawowy z profesjonalnym ekspresem kolbowym ma formę wózka z napojami często spotykanego na miejskich skwerkach. Są tu także zielone ściany, schodki do siedzenia i centralnie umieszczone drzewo z dużym stołem socjalnym. Profesjonalni bariści serwują klasyki So Coffee, w tym kawy, ciasta, świeżo wyciskane soki czy lody z własnej manufaktury. Dodatkowo w ofercie znalazły się dwa zupełnie nowe napoje kawowe dostępne tylko w tej lokalizacji: latte z popcornem karmelowym o nazwie „Karmelowy Odlot” oraz latte z piankami – „Piankowa Euforia”.
… I dwóch autorskich konceptów
Całość tworzy przyjazną i sprzyjającą relaksowi przestrzeń, w której natychmiast poprawia się nastrój. Od razu lepiej! – brzmi hasło konceptu, który został zaprojektowany lokalnie przez Lagardère Travel Retail w Polsce przy wsparciu agencji Dragon Rouge. Co ważne, nowy format powstał w oparciu o dwa inne autorskie brandy spółki: Inmedio i So Coffee.
To już kolejny innowacyjny koncept Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadzony na polski rynek w ciągu ostatnich miesięcy. W odróżnieniu od ostatnich nowości – Bistro Okienko, Przystani na Piwo czy Prosecco Baru na Lotnisku Chopina w Warszawie – hybrydowy lokal zagościł poza przestrzenią lotniskową, w centrum handlowym. To spójne ze strategią rozwoju Lagardère Travel Retail w Polsce, która chce konsekwentnie wzmacniać swoją obecność poza travelem.