Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Fresh Convenience 2016

Fresh Convenience 2016 to konferencja poświęcona zagadnieniom handlu produktami typu convenience skierowana do osób profesjonalnie zajmujących się zakupem i sprzedażą, której towarzyszą spotkania z kupcami z sieci handlowych. Najbliższa edycja będzie pierwszą organizowaną dla branży convenience i odbędzie się 15 stycznia 2016 roku w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Fresh Convenience to trzeci tego typu projekt portalu fresh-market.pl – organizatora konferencji Fresh Market – dla branży owoców i warzyw, organizowanej z powodzeniem już od siedmiu lat i konferencji Meat Market – dla branży mięsnej.
Fresh Convenience to bezpośrednie spotkania biznesowe na stoiskach sieci handlowych. Wśród uczestników spotkania będą obecni kupcy dań gotowych i produktów convenience z największych sieci handlowych. Fresh Convenience 2016 to jedyna i niepowtarzalna okazja do poznania się, przedstawienia oferty i omówienia warunków współpracy.
Fresh Convenience to jedyna tego typu impreza w Polsce skupiająca największe sieci handlowe, hurtownie, eksporterów, importerów z Polski i zagranicy w jednym miejscu. Dla uczestników to przede wszystkim możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Fresh Convenience to także wykłady ekspertów branży, które są tłumaczone na język angielski. W trakcie wykładów omawiane są najważniejsze zagadnienia: analizy sytuacji rynkowej w Polsce i Europie, prognozy nadchodzących zmian i sytuacji cenowej w nadchodzącym sezonie.
Konferencja Fresh Convenience jest szeroko promowana przez polskie i zagraniczne
media branżowe oraz instytucje.
Wszelkie informacje odnośnie wydarzenia dostępne są na www.freshconvenience.pl

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content