Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Biało-czerwone menu w Twojej Restauracji

Tydzień Kuchni Polskiej

Jak co roku MAKRO Polska z okazji Święta Niepodległości organizuje Tydzień Kuchni Polskiej. Jest to kluczowa akcja w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, który promuje patriotyzm kulinarny oraz zachęca konsumentów do wspierania lokalnych restauracji. W bieżącym roku akcja ma na celu również wsparcie restauratorów, dla których obecny czas jest pełen wyzwań.

Tegoroczna edycja Tygodnia Kuchni Polskiej planowana jest na 11-20.11.2022. Aby uczcić obchody odzyskania przez Polskę Niepodległości w 1918 r., restauracje przygotują 3- daniowe biało-czerwone menu w cenie 69 zł, 99 zł lub 119 zł. W trakcie akcji otrzymają wsparcie ze strony MAKRO Polska w promocji lokali. W tym roku po raz pierwszy restauratorzy będą mieli również dostęp do innowacyjnego systemu rezerwacyjnego.  

Jak zaznacza Paweł Koperek, Menedżer ds. klientów HoReCa: – Wdrożenie nowego mechanizmu rezerwacji miejsc sprawi, że wszelkie płatności będą przekazywane bezpośrednio restauracji. Ponadto restaurator zyska pewność, że żadne menu przygotowane wcześniej nie zmarnuje się, zaś klient z łatwością wybierze swój ulubiony lokal i zestaw dań.

Oprócz dostępu do tego systemu restauracje uczestniczące w akcji otrzymają równieżpakiet startowy, zawierający materiały promocyjne wraz ze specjalną ofertą na wybrane produkty. MAKRO Polska będzie również odpowiedzialne za organizację intensywnej akcji promocyjnej, w którą zaangażowane zostaną media i influencerzy.  

Udział w programie jest całkowicie bezpłatny. Zgłoszenia należy przekazywać Przedstawicielom Handlowym MAKRO Polska. Dołączenie do akcji jest równoznaczne z członkostwem w programie Polskich Skarbów Kulinarnych i uczestnictwem w plebiscycie na „Najlepszą Restaurację”. – Tydzień Kuchni Polskiej to niezwykła okazja do budowania marki swojego lokalu – podkreśla Magdalena Figurna, Menadżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej – Oprócz korzyści związanych z bezpłatną promocją w mediach i social mediach, restauratorzy otrzymują pełne wsparcie na każdym etapie wydarzenia.

Konkurs polega na zbieraniu głosów klientów restauracji, a materiały są dostępne w zakładce Materiały dla restauracji na stronie www.polskieskarby.pl

„Przegląd Gastronomiczny” jest patronem medialnym wydarzenia.

Aktualności

Międzynarodowy Dzień Kawy

Międzynarodowy Dzień Kawy przypada 29 września. Choć Polacy nie należą do światowej czołówki w spożywaniu tego napoju, to Polska z 13 bilionami wypijanych filiżanek kawy

Zawody SkillsPoland już w listopadzie!

Już 23 listopada 2022 roku w Amber Expo w Gdańsku odbędzie się 2 edycja największych zawodów branżowych w Polsce. Do rywalizacji staną zawodnicy, którzy walczyć będą

Jesienna oferta Panorama Sky Bar

Panorama Sky Bar w warszawskim hotelu Marriott jest od 33 lat miejscem odwiedzanym przez Gości z całego świata, ale też bardzo lubianym przez Warszawiaków. Słynie

Smaki Dolnego Śląska

10 września 2022 r. w Folwarku Wrzosówka w Kłopotnicy odbyła się kolacja z udziałem duńskiego szefa kuchni Rene Mammena. Było to kolejne spotkanie w ramach

Kilka słów o Przeglądzie Gastronomicznym

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ratuszowa 11 pok.  740
03-450 Warszawa
Tel.: (22) 849 09 78
pg@przeglad-gastronomiczny.pl

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron