Przejdź do treści
Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Fresh Convenience 2016

Fresh Convenience 2016 to konferencja poświęcona zagadnieniom handlu produktami typu convenience skierowana do osób profesjonalnie zajmujących się zakupem i sprzedażą, której towarzyszą spotkania z kupcami z sieci handlowych. Najbliższa edycja będzie pierwszą organizowaną dla branży convenience i odbędzie się 15 stycznia 2016 roku w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Fresh Convenience to trzeci tego typu projekt portalu fresh-market.pl – organizatora konferencji Fresh Market – dla branży owoców i warzyw, organizowanej z powodzeniem już od siedmiu lat i konferencji Meat Market – dla branży mięsnej.
Fresh Convenience to bezpośrednie spotkania biznesowe na stoiskach sieci handlowych. Wśród uczestników spotkania będą obecni kupcy dań gotowych i produktów convenience z największych sieci handlowych. Fresh Convenience 2016 to jedyna i niepowtarzalna okazja do poznania się, przedstawienia oferty i omówienia warunków współpracy.
Fresh Convenience to jedyna tego typu impreza w Polsce skupiająca największe sieci handlowe, hurtownie, eksporterów, importerów z Polski i zagranicy w jednym miejscu. Dla uczestników to przede wszystkim możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Fresh Convenience to także wykłady ekspertów branży, które są tłumaczone na język angielski. W trakcie wykładów omawiane są najważniejsze zagadnienia: analizy sytuacji rynkowej w Polsce i Europie, prognozy nadchodzących zmian i sytuacji cenowej w nadchodzącym sezonie.
Konferencja Fresh Convenience jest szeroko promowana przez polskie i zagraniczne
media branżowe oraz instytucje.
Wszelkie informacje odnośnie wydarzenia dostępne są na www.freshconvenience.pl

Aktualności

11 lipca przypada Dzień Kebaba

Czy ten popularny fast food to już nasze drugie danie narodowe? Wszystko wskazuje na to, że tak. Według TNS OBOP kebab to najczęściej wybierany przez

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron