Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Hotel Meeting 14.10.2019

Hotel meeting 2019

Jesienna edycja Hotel Meeting

14 października 2019 w Airport Hotel Okęcie wystartuje VI edycja konferencji Hotel Meeting, którą „Przegląd Gastronomiczny” objął patronatem medialnym. Nad częścią merytoryczną wydarzenia intensywnie pracowała rada programowa, w której skład weszli najbardziej doświadczeni hotelarze z całej Polski. W programie między innymi 10 prezentacji i 3 panele dyskusyjne. W związku z bardzo dużym zainteresowaniem w trakcie poprzedniej edycji zaplanowano aż 14 warsztatów. Łącznie wystąpi blisko 40 ekspertów! Zapisy już ruszyły.

Hotel Meeting to cykliczna konferencja, podczas której eksperci i praktycy branży hotelarskiej mają okazję, by wymienić się wiedzą i doświadczeniem oraz dyskutować na ważne, zawodowe tematy. To również doskonała okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych w ramach Business Speed Dating – ekspresowych spotkań hotelarzy i dostawców produktów/usług dla branży HoReCa.

Wśród prelegentów zobaczyć będzie można między innymi: Miłosza Stanisławskiego, profesjonalnego networkera i lidera marketingu sieciowego, który odpowie na pytanie „Dla kogo jest Twój hotel i czy potrzebujesz sprzedawać każdą usługę?”. O tym „Jak stworzyć, utrzymać, motywować i rozwijać dobry zespół” opowie Michał Kozak, Prezes Zarządu Hotelu Arłamów. Pierwszy blok konferencji zamknie panel dyskusyjny pt. „Przyszłość spotkań sektora medycznego – nowe regulacje przemysłu farmaceutycznego a branża hotelarska”. Panel poprowadzą: Katarzyna Cioch, wiceprezes zarządu ds. nauki i rozwoju Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, Anna Kacprzyk, manager ds. innowacji i public affairs Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA oraz Ireneusz Węgłowski, Wiceprezes Zarządu Orbis S.A., Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

Drugi blok konferencji rozpocznie prezentacja Pawła Lewtaka, dyrektora generalnego Polonia Palace Hotel. Nakreśli podstawy teorii gier i jej zastosowanie w zarządzaniu hotelem. Czy można przewidzieć ruchy swojego bezpośredniego konkurenta/konkurentów? Dlaczego w chwilach niepewności podejmujemy nieracjonalne i paradoksalnie błędne decyzje? Czym jest dylemat więźnia i strategia „wet za wet”?

Jacek Olszewski, trener rozwinie przedstawi prezentację pt. „Rock and roll w hotelu, czyli jak grać Guest Experience”.

Blok zamknie panel dyskusyjny, który poprowadzi Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie. Poruszy temat w jaki sposób zachęcić właścicieli do rozwoju branży hotelarskiej.

Trzeci blok rozpocznie Marta Hancock, Deputy Chief TopLine Officer (CRO) at Accor, tematem „Hotelarskie trendy rynkowe i zmiany oczekiwań klientów oraz dlaczego lojalność ma tutaj znaczenie” rozpocznie trzeci blok konferencji.

Prezes Zarządu Hotel Witek, Andrzej Witek przedstawi case study „Instalacja fotowoltaiczna w hotelu, czy to się w ogóle opłaca? Jak uniknąć pułapek i jakie pozwolenia prawne uzyskać?”

Blok trzeci zakończy prezentacja Marty Otrębskiej, założycielki iDelight i pierwszej kobiety w Polsce z prestiżowym certyfikatem 7 Star Butler Service uzyskanym po szkoleniu przez renomowaną Magnums Butler Academy. Odpowie na pytania: jakie cechy powinien mieć Butler i jak one wpływają na tworzenie więzi z gośćmi? Jak Butler Service bezpośrednio kreuje wyjątkowy guest experience i dlaczego warto inwestować w szkolenia poszerzające zakres zdolności personelu?

Ostatni, czwarty blok rozpocznie panel dyskusyjny „Jak NIE – budować hotelu… preopening”, który poprowadzi Rafał Abramczyk, Prezes HotelAg.

Następnie Cezary Sarnecki, partner w SECCO Hospitality Financial Management, przedstawi prezentację pt. „Ile więcej pokoi hotelowych należy sprzedać, aby skompensować wzrost wybranych kosztów? Od standardu USALI do modelu Break-Even Point”.

Na zakończenie konferencji Anna Gasińska, dyrektor generalna hoteli Kossak i Senacki i Joanna Ostrowska, marketing manager w hotelu Kossak opowiedzą „Jak konkurować z hotelami, a jak z OTA w mieście pełnym turystów?”.

W trakcie konferencji nie zabraknie podsumowania akcji charytatywnej Hotel Super Heroes, podczas której hotelarze z całej Polski jednocząc siły zasilili konto SOS Wioski Dziecięce kwotą 22 520 zł!

Kolejnym elementem konferencji są ekspresowe spotkania hotelarzy i dostawców w formule Business Speed Dating, podczas których mogą zdobyć nowe kontakty oraz zapoznać się z aktualną ofertą produktową. I tu niespodzianka dla uczestników – premiera pierwszego na świecie systemu do układania harmonogramu spotkań!

Organizator zadbał również o to, by zadawanie pytań prelegentom było proste i szybkie dzięki aplikacji na smartfony. Używając swojego telefonu będzie można nie tylko zapytać, ale też ocenić poziom danego wystąpienia, co jest ważną wskazówką dla organizatorów przy tworzeniu i planowaniu kolejnych wydarzeń.

W trakcie, gdy na sali będzie trwała część merytoryczna, i Business Speed Dating równolegle odbywać się będą warsztaty.

Warsztat 1 – Bezpieczny hotel – szkolenie IGHP – płk rez. Piotr Gąstał

Warsztat 2 – Efektywna recepcja – We Do Hotels – Małgorzata Pioszyk

Warsztat 3 – Roczny budżet operacyjny bez tajemnic – szkolenie IGHP – Cezary Sarnecki/Jarosław Podniesiński

Warsztat 4 – Raportowanie sprzedaży MICE – Blanka Retmańska – Man

Warsztat 5 – Profesjonalny housekeeping kluczem do sukcesu hotelu – szkolenie IGHP – Maria Middeldrop

Warsztat 6 – Aktywna sprzedaż – We Do Hotels – Małgorzata Pioszyk

Warsztat 7 – Szkolenie kelnerskie – szkolenie IGHP – Katarzyna Starzyńska

Warsztat 8 – B(U)Y Miłosz – Miłosz Stanisławski

Warsztat 9 – Zapytaj prawnika – o RODO, zatrudnienie obcokrajowców, i o co tylko chcesz…- OWIW Legal – Mikołaj Ostrowski, Agnieszka Wołyniec – Ostrowska, Adriana Lotolc, Iga Bielejewska, Ewelina Kęciek

Warsztat 10 – Skuteczne zarządzanie zespołem w hotelu. Wyzwania i najlepsze praktyki w branży – szkolenie IGHP – Urszula Kołtko

Warsztat 11 – Jak aktywnie pozyskiwać klientów MICE – Blanka Retmańska – Man

Warsztat 12 – Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej – szkolenie IGHP – Grzegorz Kazubski

Warsztat 13 – Źródła motywacji członków zespołu – szkolenie H&R System – Rafał Pasenik

Warsztat 14 – Sprzedaż usług hotelowych przez scenariusze językowe – Jacek Olszewski

Warto śledzić wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/2270265536556956/

Istnieje możliwość odebrania darmowych wejściówek, wystarczy zgłosić kupca do formuły Business Seed Dating.

Więcej szczegółów na temat Hotel Meeting, w tym szczegółowy program konferencji można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia. (https://hotele.bsdpoland.pl)

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content