Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Konferencja MADE FOR Restaurant

Edycja „New Generation” 28.06.2022, Sopot

Nadchodzi rewolucyjna, turkusowa edycja konferencji MADE FOR Restaurant w Sopocie. Co oznacza hasło „New Generation” dla TOP Restauratorów?

Nadciąga nowa fala restauratorów, która zmiata z rynku stare postrzeganie gastronomii. Tu nie chodzi o wiek, a mentalność i otwartość na zrównoważony rozwój, ,,turkusowe” zespoły oraz nowoczesne aplikacje i własną lojalną społeczność w mediach społecznościowych. Udowodnimy to już 21 czerwca w Radisson Blu Hotel Sopot w międzynarodowym gronie, podczas interaktywnej edycji konferencji MADE FOR Restaurant, której Partnerem po raz pierwszy jest Miasto Sopot. Wybierzemy TOP 10 Restauratorów „NEW GENERATION” i poznamy TOP influencerów. Usiądziemy przy okrągłym stole z restauratorami wyróżnionymi w rankingu TOP 50 polskich restauratorów według Forbes & FOR Solutions. Zapraszamy też na koktajl party i degustacyjne opowieści Piotra Kościuka i Michała Gębali, odpowiedzialnych za kuchnię w Radisson Blu Hotel, Sopot opowiada Agnieszka Małkiewicz,Prezes FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR Restaurant. 

Formuła hybrydowa

To będzie warsztatowa edycja, pełna degustacji, warsztatów i po raz pierwszy w historii elementów speed datingu. Każda nasza konferencja to powiew świeżości w branży. Zawsze warto być z nami osobiście i usiąść do okrągłych stołów z najlepszymi, aby czuć się pewniej w biznesie i skrócić drogi dotarcia do ważnych rozwiązań. Tym, którzy nie zdążą złapać miejsca stacjonarnego, proponujemy wersję on-line, która weszła już na stałe w naszą formułę mówi Agnieszka Małkiewicz.

Gości wydarzenia przywita Magdalena Czarzyńska-Jachim, Wiceprezydent Miasta Sopot, które jest Partnerem Strategicznym konferencji. Jesteśmy dumni z naszych sopockich szefów kuchni, którzy choć doskonali w swoim fachu, nieustannie się szkolą i co istotne, wiedzą i doświadczeniem dzielą się z nami w każdym daniu. Oferują nam zarówno tradycyjne podejście do gastronomii, jak i to niezwykle nowoczesne. Wsłuchują się w potrzeby klientów łącząc to, co dziś wydaje się być najważniejsze: wprowadzanie lokalnych produktów, koncentracja na zdrowej żywności czy ekologii – podkreśla Wiceprezydent.

W tym duchu wydarzenie uświetnią degustacyjne opowieści bohaterów Radisson Blu Hotel Sopot: managera gastronomii Michała Gębali i szefa kuchni Piotra Kościuka, a także ich gości. W czasie lunchu zaprosimy Gości w kulinarną podróż, w której dominować będą śródziemnomorskie i południowo amerykańskie dania przygotowane według klasycznych technik. Nie zabraknie również naszych wypiekanych na miejscu chlebów na zakwasie, które przygotowywane są zgodnie z tradycyjnymi recepturami i w duchu prostej, nieskomplikowanej kuchni, w której nic się nie marnuje.

Edycja międzynarodowa

Program został starannie zaprojektowany, aby uczestnicy poczuli się pewniej w dzisiejszych trudnych warunkach rynkowych pod kątem ekonomii, relacji i psychologii biznesu. Nikomu nie odmawiamy pomocy zapewnia Agnieszka Małkiewicz. Poniżej planowane tematy wystąpień i goście konferencji.

  • Rewolucjoniści na rynku gastro – naśladować, czy patrzeć z pobłażaniem? spytamy o to podczas speed datingu TOP 10 restauratorów, nominowanych w kategorii New Generation. Wśród nich: Justyna Kosmala (Charlotte, Wozownia i LUPO. Pasta Fresca, Warszawa), Gaweł Czajka (Cały Gaweł, Sopot), Rafał Koziorzemski (Fisherman – finest food &wine, Sopot), Ofka Piechniczek i Kamil Kita (Śląska Prohibicja, Katowice i Morski Zając, Kuźnica płw. Helski), Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński (DESEO Patisserie & Chocolaterie, Warszawa), Jakub Tepper i Sungmin Han (Min’s Onigiri, Min’s Table oraz Kim Chi Ken, Poznań Poznań), Tomasz Muza (Molam Thai Canteen & Bar i  LUKTUNG wkrótce otwarcie, Kraków), Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski (Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław) oraz Monika Winny i Adam Tyszkiewicz (Osiem Misek, Wrocław). Prezentację nominowanych poprowadzi Daria Pawlewska z Kukbuk.pl.
  • Influencer, bloger, vloger, dziennikarz – kto z nich jest wrogiem, a kto przyjacielem restauratora? – Poznamy 10 wspaniałych, których warto  obserwować, bo mają wpływ na to, czy goście wpadają do naszych restauracji. Panel dyskusyjny z nimi poprowadzi Maciej Nowak z Gazety Wyborczej, krytyk kulinarny i teatralny.
  • Zrównoważony rozwój biznesów gastro. Jak i gdzie warto się uczyć? Tutaj w anglojęzycznym panelu dyskusyjnym pod patronatem EIT Food (Partnera merytorycznego wydarzenia) posłuchamy opinii ekspertów z Europy. O edukacji uniwersyteckiej opowie prof. Bent Egberg Mikkelsen (Uniwersytet w Kopenhadze), praktycznie do zagadnień wdrażania rozwiązań less waste w restauracji odniosą się  aktywistki współpracujące, m.in. z kopenhaską restauracją Amass Maria Abrahamsen i Irina Bothmann (Rub & Stub TOURS). Poprzez program YOUNG Chef San Pellegrino, poznamy też niezwykle prestiżowy pomysł na promocje filozofii „sustainability” wśród młodych szefów kuchni. Panel poprowadzą ekspertki w temacie: Ewa Rzeszowka (EIT Food)i Katarzyna Młynarczyk (Handelek, ReBread i Socjomania). Wkręceni w temat będą mogli kontynuować rozmową w szerszym gronie „freeków zrównoważonego rozwoju” na małej scenie.   
  • Poradnik oszczędnego restauratora: high-tech, eko, HR, zarządzanie czasem – dyskusja 360 stopni:to odcinek dwóch rozmów z praktykami restauratorami sieciowymi i indywidualnymi, dostawcami, hotelarzami znanymi z mocnej ręki do interesów. Panel w poszukiwaniu odpowiedzi: jak być nowocześnie zaradnym, przetrwać inflację i optymalizować koszty zespołu w czasie, kiedy o pracownika toczy się walka? Aby przetrwać ten kolejny ciężki rok, pamiętajmy o zasadzie 3xO, czyli Odpowiedzialność, Optymalizacja i Organizacja tak zapowiada tę strategiczną dyskusję Marcin Wajda z firmyWinterhalter(Partner Strategiczny), który poprowadzi ją przy wsparciu i wyostrzonym wyczuciu biznesowym Macieja Wrońskiego z firmyRational(również Partner Strategiczny wydarzenia). Najważniejszym jest, aby każdy podmiot segmentu HORECA bezwzględnie i na bieżąco analizował sytuację oraz sygnały z rynku – zaznacza Dyrektor Zarządzający Rational.
  • Jak dzisiaj nie dać nabić się w butelkę marketingowym „patodoradcom gastronomicznym”? Spojrzymy na to zagadnienie wielowymiarowo. Jak nadążyć za odbiorcami i zasięgi przekuć na realnych gości w restauracji? To będą dobre i złe praktyki z branży. Na podkładzie merytorycznym dyskusję rozwiną: Marek Cynowski, twórca restauracji wirtualnych Rebel Tang, Olga Hinc z Nespresso Professional, marki współpracującej z prestiżowymi liderami opinii na całym świecie oraz Małgorzata Jakimowicz Business Development Director w LTTM, która opiekuje się i kreuje najmocniejszych YouTuberów na rynku. Ten strategiczny panel poprowadzi Rafał Lankosz, marketing manager z Unilever Food Solutions (Partner Strategiczny konferencji), który zauważa: Najmłodsze pokolenie przedsiębiorców oraz gości restauracji stara się zredefiniować zasady w branży gastro i całkiem dobrze im się to udaje.
  • Pożądany, a utracony gość, czyli: TURYSTA w restauracji. Jak po pandemii sprawnie współpracować z branżą turystyczną i zarabiać?  – wskazówki dla restauratorów. Uczestnicy debaty prowadzonej przez doświadczoną w branży turystycznej Krystynę Hartenberger-Pater (HOSSA biz.) poszukają pomysłów na ponowne rozruszanie gastronomii pod kątem gości z innych miast i krajów. Jak systemowo działać marketingowo (Marta Chełkowska, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna), jak połączyć siły na bazie inspiracji z rynku niemieckiego (Anna Gmurczyk, Niemiecki Instytut Wina),  jak włączyć w to media lokalne (Marcin Dybuk, Trójmiasto.pl) oraz jak lobbować o pomoc Państwa (Jakub Bińkowski, Związek Pracodawców Polskich) i jak być skutecznym (Piotr Popiński, TOP Restaurator Forbes & FOR Solutions, m.in. Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz, Folk Gospoda – Folk Farma)? Po odpowiedzi zapraszamy na konferencję.

Koktajl wieczorny, ogłoszenie zwycięzców i nagród

Takich niespodzianek jeszcze nie było! Kolacja sam na sam z najlepszymi polskimi restauratorami, jak Magda Gessler, Daniel Pawełek, Artur Jarczyński oraz Agnieszka i Marcin Kręgliccy. Doświadczenia kulinarne w ich restauracjach to marzenie niejednego restauratora i influencera kulinarnego, które dzięki naszej konferencji może się spełnić. Będą też niespodzianki rozwojowe, programy wsparcia w budowaniu social mediów  od najlepszych na polskim rynku agencji social mediowych, jak LifeTube (LTTM) oraz vouchery weekendowe w Trójmieście dla TOP Restauratora i TOP Influencera od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Zwycięzca stypendium biznesowego MADE FOR RESTAURANT dla Restauratorów w kategorii New Generation, otrzyma kolację dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze, wywiad w kanałach branżowych, tour po trójmiejskich restauracjach połączony z atrakcjami turystycznymi oraz wartościowy prezent rzeczowy od firmy Chopin Vodka.


Networking najsilniejszych przedsiębiorców w branży

Udział w konferencji i wieczornym koktajlu, które odbędą się w 21 czerwca w Sopocie lub on-line jest bezpłatny dla właścicieli i pracowników lokali gastronomicznych. Dla producentów, sprzedawców, dostawców produktów i usług dla branży HORECA oraz pozostałych przedstawicieli rynku gastronomicznego bilety wstępu kosztują 120 zł za udział w wydarzeniu on-line oraz 250 zł za wydarzenie stacjonarne. Media, które chcą wziąć udział w wydarzeniu, muszą uzyskać akredytację od organizatora. W tym celu należy napisać wiadomość na adres: kkawka@forsolutions.pl lub aborysiak@forsolutions.pl.

Wszyscy zarejestrowani na konferencję uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów i nagrań z wydarzenia, aż do 21 lipca 2022 r.

***

Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant, edycja New Generation – wtorek, 21.06.2022, godz. 12:00 – 22:00, Radisson Blu Hotel, Sopot

Strona WWW konferencji, Program wydarzenia i sprzedaż biletów na stronie:
https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/

Bezpłatna rejestracja na stronie:
https://meeting15.com/pl/join-event/for-solutions-konferencja-hybrydowa-made-for-restaurant-wtorek-21-czerwca-2022-r-radisson-blu-hotel-sopot-edycja-new-generation

Wydarzenie na Facebooku Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION, Sopot: https://www.facebook.com/events/537042407945727


***

Organizatorem konferencji jest FOR Solutions,agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA.

„Przegląd Gastronomiczny” jest partnerem medialnym wydarzenia.

Aktualności

Międzynarodowy Dzień Pizzy

Od słonecznych wybrzeży Włoch po zaułki japońskich dzielnic, pizza podbija serca smakoszy na całym świecie. To klasyczne danie, które zdobyło międzynarodową sławę, stając się symbolem

Kilka słów o Przeglądzie Gastronomicznym

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ratuszowa 11 pok.  740
03-450 Warszawa
Tel.: (22) 849 09 78
pg@przeglad-gastronomiczny.pl

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron