Skip to content
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Kwietniowa konferencja MADE FOR Restaurant „SOS dla Gastro”

MADE FOR Restaurant platforma dla restauratorów, inwestorów i hotelarzy wraca do Warszawy już 25 kwietnia 2023 r., aby docenić najlepszych przedsiębiorców w ramach rankingu Forbes oraz stypendium biznesowego MADE FOR Restaurant. Tematem spotkania będzie skuteczność biznesowa, nowoczesne zarządzanie restauracją, aktualne trendy kulinarne oraz wypracowanie pakietu „SOS dla Gastro”.

Miejsce spotkania to 50-letni, kultowy Hotel Novotel Centrum, dawny FORUM. Rangę wydarzenia podnosi wsparcie i patronat honorowy Prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. Ruszyła bezpłatna rejestracja.

To będzie 10 godzin doświadczeń i trendów kulinarnych, twardych dyskusji, analiz finansowych, rozwiązań digitalowych, inspiracji i warsztatów biznesowych, których celem jest podkręcenie tempa rozwoju polskich restauracji. Nasze wydarzenia mają zawsze napięty program i moc degustacji, aby nie zmarnować nawet minuty z cennego czasu polskich restauratorów – podkreśla Agnieszka Małkiewicz, organizatorka MADE FOR Restaurant.  

Po pierwsze: docenienie

Na konferencji zostanie przedstawiony ranking TOP 50 restauratorów Forbes i FOR Solutions – Profesjonalnie dla Gastronomii, a także nominacje MADE FOR Restaurant dla 10 TOP restauratorów w kategorii „Skuteczność Biznesowa”. Doceniając pracę przedsiębiorców i ich wolę trwania organizatorzy od dwóch lat trzymają się zasady, że wszyscy restauratorzy i ich pracownicy mają darmowy wstęp na konferencję. Jest to możliwe dzięki wyjątkowym partnerom biznesowym.

Ostatnie lata były trudnym czasem dla właścicieli lokali, szczególnie tych z wyższej półki, w których trudno o cenowe kompromisy i przetłumaczenie wyjątkowego doświadczenia na dostawę internetową. Publikując już po raz drugi Ranking 50 najlepszych restauratorów, pragniemy docenić pracę najsprawniejszych przedsiębiorców z branży gastro, poruszających się z klasą oraz niezwykłym biznesowym wyczuciem po pełnym wyzwań rynku – mówi Katarzyna Dębek, zastępca redaktora naczelnego magazynu „Forbes”.

Po drugie: wsparcie

Z konferencją MADE FOR Restaurant jesteśmy nieprzerwanie związani w zasadzie od pierwszych edycji. Jest to dla nas bardzo ważne wydarzenie w skali roku, ponieważ daje nam szansę dotarcia z rozwiązaniami do najlepszych w Polsce restauratorów. Może i okres dla branży nie jest wyjątkowo korzystny, ale razem, wspierając się, edukując i udoskonalając codzienne podejście, przetrwamy go i wspólnie wyjdziemy z tej sytuacji jeszcze silniejsi …i mądrzejsi! podkreśla Marcin Wajda z firmy Winterhalter.

Po trzecie: prestiż i znaczenie

Konferencja została objęta honorowym patronatem Prezydenta miasta stołecznego Warszawy Rafała Trzaskowskiego. – Restauracje ożywiają miasto, są bardzo ważnym elementem życia społeczności lokalnej. Dlatego zależy nam, by ich oferta była przystępna, by odpowiadała potrzebom mieszkanek i mieszkańców. Chcemy wspierać restauratorów również poprzez mądre angażowanie publicznych środków. Jestem pewna, że dzięki temu spotkaniu będziemy mogli wspólnie działać na rzecz ożywienia i rozwoju gastronomii nie tylko w Warszawie – podsumowuje dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w UM Warszawa, Karolina Zdrodowska.

Po czwarte: totalna nowoczesność

Konferencja będzie miała charakter hybrydowy, a więc będzie można wziąć w niej udział zarówno osobiście, jak i online. Wszystkie informacje uczestnicy dostaną w formie digitalowej: program, możliwość głosowania, materiały dodatkowe jak i prezentacje partnerów. Wystarczy mieć „komórkę”, by wszystkie materiały mieć pod ręką. Na konferencji powstanie strefa „DIGITAL Solutions”, gdzie partnerzy będą prezentować najnowocześniejsze aplikacje usprawniające pracę w gastro: Cheff.it to platforma internetowa, która umożliwia holistyczne zarządzanie restauracją, przy minimalnym zaangażowaniu czasowym. Łączy wiele funkcjonalności, dzięki temu po wdrożeniu systemu, restaurator czy inwestor w czasie rzeczywistym wie ile zarabia.  To transparentne narzędzie, które pozwala zwiększyć zysk restauracji o 30% w pierwszych miesiącach od wdrożenia – przekonuje Karol Wdowiak z Cheff.it.

W największym skrócie nasza aplikacja e-waiter pozwala zamawiać jedzenie do stolika lub pokoju hotelowego. To wszystko bez angażowania kelnera czy kelnerki. Wystarczy zeskanować kod QR, wybrać z menu restauracji dania i czekać na ich dostarczenie do stolika. By ułatwić wybór dania potrawy mają zdjęcia, opisy, a co ważne dla restauratorów, menu można zmieniać w czasie rzeczywistym, w zależności od tego co jest dostępne w kuchni wyjaśnia Piotr Jędras z e-waiter.pl.

Po piąte: interaktywność

Uczestnicy spotkania to eksperci w swoich dziedzinach. Ich głos się liczy, dlatego odbędą się aż dwie sesje FOR Dating – specjalistycznych warsztatów biznesowych, gdzie aż 100 liderów branży podzieli się doświadczeniami i „tipami na przetrwanie”, to wszystko przy 10 stołach networkingowych. W ten sposób zaprosimy również do integracji z dziesięcioma TOP Restauratorami MADE FOR RESTAURANT nominowanymi w kategorii „Skuteczność Biznesowa”. To będzie unikatowy moment w historii biznesu gastro.

Po szóste: menu degustacyjne od 10 szefów i barmanów

Uczestnicy doświadczą 10 trendów restauracyjnychinterpretowanych w degustacjachwybitnych Szefów Kuchni i Barmanów. Nazwiska ekspertów, szefów i barmanów będą ujawniane sukcesywnie w czasie właśnie rozpoczynającej się kampanii informacyjnej w Social Mediach FOR – profesjonalnie dla gastronomii oraz mediach partnerskich.  

Po siódme: pomoc i usprawnienie

Partnerzy strategiczny konferencji to firmy, które odpowiadają na potrzeby rynku gastronomicznego, spełniają najwyższe standardy i biorą czynny udział w procesach, które pozwalają polskiej gastronomii odpowiadać na wyzwania trudnych czasów.  Chefs Culinar to firma zajmująca się dostawami dla szeroko pojętej gastronomii. Warto też podkreślić, że w naszym asortymencie nie brakuje półproduktów i gotowych dań (semi-convenience i convenience) – wszystko z różnych półek cenowych, tak by restauratorzy, którzy zmagają się z brakami kadrowymi mogli płynnie prowadzić swoje firmy. Każdy szef kuchni wie jakim ułatwieniem są obrane i umyte ziemniaki, zapeklowane mięso, czy nawet gotowe przekąski i desery, gotowe do spożycia po niewielkiej obróbce –wyjaśnia Monika Szczepańska-Kryska, E-commerce Manager w Chefs Culinar.

Po ósme: Manifest Great Taste Zero Waste!

To czas szukania dodatkowych oszczędności i przyjrzenia się swoim biznesom. Przekonanie, że nic się nie marnuje w profesjonalnej kuchni jest często mitem i ciągle jest dużo przestrzeni do optymalizacji i możliwości kreatywnego poszukiwania zasobów. Dzięki współpracy z wyjątkowym partnerem merytorycznym EIT FOOD w czasie konferencji zaprezentowany zostanie GREAT TASTE – ZERO WASTE Manifest, który nie tylko zawiera najważniejsze wytyczne jak marnować mniej, ale też podpowiada jak ograniczyć straty żywności w profesjonalnej kuchni. Projekt ten powstał, jako efekt prac ekspertów z 7 państw regionu krajów Morza Bałtyckiego – w tym Polski – we współpracy z EIT Food, Danish Cultural Institute in Baltics i wsparciem Nordic Council of Ministers. 

Po dziewiąte: kultowe miejsce

Nieprzypadkowo na miejsce kwietniowej konferencji  został wybrany Novotel Centrum, to Hotel z historią, który przetrwał niejeden kryzys i zawirowania ekonomiczne. – Każda jednostka biznesowa, również hotel, aby mógł funkcjonować musi być rentowny. Krótko mówiąc, musi zarabiać na swoje utrzymanie i przynosić zyski właścicielowi. Nasz hotel funkcjonujący na rynku warszawskim już prawie 50 lat dobrze odnajduje się w trudnych sytuacjach. Nie możemy również zapomnieć o naszych ambicjach związanych ze społeczną odpowiedzialnością. Warto tutaj wspomnieć o działaniach na rzecz ochrony środowiska oraz przeciwdziałaniu marnotrawieniu żywności. To działa nie tylko korzystnie marketingowo, ale i ekonomicznie – mówi Wojciech Keksik Dyrektor Hotelu Novotel Centrum.

Nasza konferencja to mocne uderzenie, takie spotkanie na szczycie. Porozmawiamy z najskuteczniejszymi i najbardziej doświadczonymi w branży gastro osobami, ba, nawet z osobowościami! Razem zmierzymy się z tematem jakim jest KRYZYS – podsumowuje Agnieszka Małkiewicz, organizatorka konferencji Made For Restaurant.

Partnerzy i organizator

Partnerzy wydarzenia to aż 20 starannie wybranych firm i marek. Partnerzy strategiczni: Cheff.it, E-waiter.pl, Chefs Culinar Polska, Winterhalter Polska; Partnerzy biznesowi: Cheman, Antonius Caviar, Aviko B.V., Unilever, Instytut Win Niemieckich, BUH, Citibank, Rational, Mojstolik.pl, Acqua Panna i i San Pellegrino, Chopin Vodka, Kruszwica, Nespresso, workinn.app. Partner merytoryczny: Food EiT.

Organizatorem Konferencji jest FOR Solutions:https://forsolutions.pl/, agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA.

„Przegląd Gastronomiczny” jest partnerem medialnym wydarzenia.

Link do rejestracji i strona wydarzenia:

https://forsolutions.pl/madeforrestaurant-warszawa-2023/

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron