Niebawem rozpocznie się kolejna edycja Tygodnia Kuchni Polskiej. To kluczowa akcja organizowana z okazji Święta Niepodległości w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne. Głównym celem festiwalu, który potrwa od 3 do 26 listopada, jest promocja naszej rodzimej kuchni oraz restauracji polskich.
Z okazji Święta Niepodległości sieć hurtowni MAKRO Polska ponownie zaprosi restauratorów oraz gości do wspólnego celebrowania i odkrywania rodzimej kuchni w ramach akcji Tydzień Kuchni Polskiej. Głównym celem festiwalu jest promocja bogactwa i różnorodności polskich smaków oraz promocja lokalnych restauracji. Z roku na rok cieszy się on coraz większym zainteresowaniem. W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 400 restauracji z 16 regionów Polski.
W tym roku akcja będzie poświęcona połączeniu nowoczesności i tradycji. Klasyczne, powszechnie znane dania zostaną podane w zupełnie nowej odsłonie.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Uczestniczące w nim restauracje otrzymają wsparcie od MAKRO Polska w postaci pakietu startowego, zawierającego materiały promocyjne, pomysły na przepisy oraz specjalną ofertę na wybrane produkty potrzebne do przygotowania menu. Akcja będzie okazją na dotarcie do szerokiego grona odbiorców oraz wypromowania marki restauracji w mediach i social mediach. Planowana jest kampania informacyjno-promocyjna, która pojawi się w radiu oraz w Internecie. Festiwal wesprą również liczni patroni medialni, mi.in. portal Horecanet, czasopisma Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Szef Kuchni, Poradnik Restauratora oraz influencerzy.
Restauratorzy zainteresowani udziałem mogą wysłać swoje zgłoszenie pod adres tkp@makro.pl bądź skontaktować się z przedstawicielem handlowym MAKRO Polska.
Więcej informacji na temat akcji jest dostępnych na stronie:
https://tydzien-kuchni-polskiej.pl
O Tygodniu Kuchni Polskiej
Tydzień Kuchni Polskiej odbywa się od 2018 w ramach jednego z kluczowych programów odpowiedzialności społecznej MAKRO, Polskich Skarbów Kulinarnych. Co roku w okolicach 11 listopada z okazji Święta Niepodległości goście mają okazję spróbować specjalnie przygotowanego trzydaniowego menu. Celem akcji jest promocja kuchni polskiej oraz wsparcie lokalnych restauracji.