Ogólnopolska Konferencja Kryzysowa dla Gastronomii MADE FOR Restaurant, odbywająca się 12 maja tego roku w formule on-line, to odpowiedź na pytania, jak przezwyciężyć kryzys oraz jak bezpiecznie i efektywnie zacząć działać po nowym otwarciu. Program Konferencji to holistyczne kompendium wiedzy o „sztuce przetrwania” i przygotowaniu do nowego, oby lepszego jutra. Dla restauratorów, firm cateringowych i ich pracowników, właścicieli kawiarni oraz mediów udział jest bezpłatny po wcześniejszej REJESTRACJI.
Zaproszeni do współpracy eksperci wraz z restauratorami, z kraju i zagranicy, przeanalizują obecną sytuację ekonomiczno-gospodarczą, podpowiedzą z jakiej pomocy i jakich rozwiązań warto skorzystać, a także postarają się przewidzieć, w jaki sposób obecny kryzys zmieni cały biznes restauracyjny – od relacji z gośćmi, poprzez współpracę z pracownikami i podwykonawcami, aż do samego funkcjonowania lokali gastronomicznych. Zadamy sobie też pytanie, jak zmienić kryzys, w jakim znalazła się światowa gastronomia, w szansę na nowe otwarcie w branży HORECA. W programie znalazły się, między innymi tematy związane z tarczą antykryzysową i pomocą samorządową, target audience, zwiększającym swoje znaczenie delivery, kwestiami współpracy z dostawcami, prawem pracy, a także sztuką utrzymania motywacji i zarządzania zespołem w kryzysie. Zobaczymy, jak wygląda sytuacja w branży za granicą i jak tam przygotowują się do ponownego otwarcia lokali gastronomicznych.
Konferencja rozpocznie się od bloku tematów dotyczących gospodarki (krajowej i światowej) i biznesu. Analizy sytuacji makroekonomicznej oraz próby napisania prawdopodobnego scenariusza dla małych i średnich przedsiębiorstw podejmą się ekonomistki: Anna Czarczyńska (Akademia Leona Koźmińskiego), dr Małgorzata Starczewska – Krzysztoszek (Uniwersytet Warszawski) wraz z Marcinem Mączyńskim (Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego). O zarządzaniu finansami w kryzysie opowie Błażej Podgórski (Akademia Leona Koźmińskiego) a odpowiedzi na pytania dotyczące target audience i budowania relacji z nowym gościem restauracyjnym udzielą stratedzy biznesu – Patrycja Otachel i Paweł Kałużny.
W bloku tematów związanych z rynkiem HORECA swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się: Katarzyna Młynarczyk (Socjomania, Handelek), Malka Kafka (Tel Aviv Urban Food), Maciej Nowaczyk (Mamma Manousch, La Maddalena), Hanna Wencka (Aviko), Tomasz Czudowski (AleWino, Restauracja Forty) i Ola Lazar (FoodForward).
W kwestiach związanych z prawem pracy wypowie się Piotr Wojciechowski (Kancelaria Adwokacka Piotr Wojciechowski), a w kwestiach zarządzania najmem i nieruchomościami uczestnikom Konferencji doradzą: Edyta Duchnowska (Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji), Adrian Łukaszewicz (Akademia Leona Koźmińskiego), i John Gabrovic (Stacja Food Hall).
Nad tym, jak powinien zachowywać się lider w czasie kryzysu i jak od teraz budować relacje z pracownikami, aby pozostali lojalni zastanowią się: Radosław Ścibek (Akademia Leona Koźmińskiego), Daniel Pawełek (Ferment Group), Basia Ritz (Ritz Restaurant) i Radosław Fronc (Grupa MSHG).
O tym, jak rynek HORECA widzą i jak go wspierają dostawcy produktów i usług dla branży opowiedzą: Marcin Dera (Transgourmet, Selgros Cash&Carry), Piotr Bolczak (Żywiec Zdrój), Katarzyna Noga (Zakłady Tłuszczowe Kruszwica), Emilia Pożarowszczyk (Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek).
Podczas Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej dla Gastronomii nie zabraknie również głosów z zagranicy i spojrzenia na sytuację związaną z epidemią COVID-19 z ich perspektywy. Wirtualnie odwiedzimy: Chiny – Małgorzata Modlińska i Joanna Boczek (Pierogi Ladies 2:0), Wielką Brytanię – Arkadiusz Bober, Rosję – Vladimir Mukhin (moskiewski White Rabbit), Danię – Piotr Ciemny, (Alchemist), Francję – Andrea Petrini (oprócz Francji, opisze też sytuację we Włoszech i w Hiszpanii) i Słowenię – Ana Roš (Hiša Franko). Sytuację w Polsce podsumuje dziennikarka Małgorzata Minta.
Pełen program konferencji oraz więcej informacji na temat Rady Programowej i ekspertów – tutaj!
BEZPŁATNA REJESTRACJA dla mediów, restauratorów, firm cateringowych i kawiarni – tutaj!
***
Partnerem Strategicznym Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej jest Transgourmet, Selgros Cash&Carry.
Partnerzy Biznesowi to: Aviko, Kruszwica, Skarby Serowara i Żywiec Zdrój.
Partnerzy Merytoryczni: Akademia Leona Koźmińskiego, Instytut Kulinarny Transgourmet, Kancelaria Adwokacka Piotr Wojciechowski i Blog: Prawo z Restauracji.
Partnerzy Medialni: Food&Friends, GastroWiedza.pl, Hotelarz, In Your Pocket, KUKBUK, Magazyn Gourmet, NewsGastro.pl, Papaja.pl, Poradnik Restauratora, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Smażymy i Szef Kuchni.
***
Organizator: FOR Solutions www.forsolutions.pl