Nowy numer „PG” 2/2025
Jak otworzyć własnego foodtrucka – Adrianna Lotolc, Antoni Maruniewicz 2
Prosto, autentycznie i naturalnie – trendy kulinarne na 2025 rok 6
Czy AI zabije gastronomię, którą znamy? A może powinna? 7
Gastronomia a ekologia – jak restauracje mogą dbać o planetę? – Michał Wawro 9
Nieoczywista elegancja – Agnieszka Wijas 10
Kompleksowe wsparcie – oto czego szukają we franczyzie początkujący przedsiębiorcy. Rozmowa z Radosławem Charubinem, właścicielem Multi Ice Group 11
KOKU Sushi to miejsce, w którym czuję się jak w domu. Rozmowa z Filipem Wasińskim, franczyzobiorcą sieci 12
Zasady korespondencji mailowej z gośćmi hotelowymi – Arletta Kowalik 14
Winterhalter. Oszczędność w gastronomii zaczyna się od zaplecza – jak zoptymalizować proces mycia naczyń? 6
Targi Expo Sweet 2025 18
EuroGastro 2025 20
Bidfood. Lublin pełen gastronomicznych inspiracji 23
Święta Wielkanocne w Polsce – tradycje, zwyczaje, symbolika – Ewa Czarniecka-Skubina 24
Mazurko wielkanocne 29
Bocuse d’Or 2025 31
Mistrz Pizzy z góralskim sercem – Tomasz Wolski i jego droga do sukcesu 33
Mistrzostwa Młodych Kelnerów 35
Wino – właściwa temperatura i właściwy kieliszek – Jacek Paprocki 36
Jak Drozd wywąchał interes, czyli kariera dochodowej turówki – Bohdan Juchniewicz 40