Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Selgros Cash & Carry wspólnie z Caritas wspierają seniorów w trakcie pandemii

Wsparcie dla seniorów w dobie koronawirusa

Selgros Cash & Carry przekazał produkty o łącznej wartości ponad 50 tys. złotych seniorom i najbardziej potrzebującym w trakcie trwania pandemii koronawirusa. Pomoc została zrealizowana wspólnie z Caritas, z którym firma współpracuje już od ponad 10 lat, regularnie angażując się akcje charytatywne, m.in.: Wigilię Caritas czy Tornister pełen uśmiechów.

Selgros Cash & Carry od ponad dekady wspiera działania Caritas dostarczając produkty i będąc partnerem akcji niosących pomoc najbardziej potrzebującym. W kwietniu we wszystkich halach Selgros Cash & Carry w Polsce wolontariusze i przedstawiciele Caritas skompletowali najpotrzebniejsze produkty spożywcze i środki higieny osobistej, które zostały rozdystrybuowane wśród osób starszych. Firma przekazała produkty o wartości ponad 50 tys. złotych.

  • Wspólnie z Caritas działamy na rzecz potrzebujących już od ponad 10 lat, reagując na pojawiające się potrzeby podopiecznych fundacji. Mając na uwadze aktualną sytuację epidemiczną w kraju i zagrożenie infekcją koronawirusem, na którą narażone są szczególnie osoby starsze, postanowiliśmy przekazać produkty spożywcze i środki higieny osobistej, które znajdują się w naszym asortymencie – komentuje Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Selgros Cash & Carry i Transgourmet.

Kompletowanie produktów dla Caritas odbyło się o wyznaczonych porach, w których natężenie ruchu klientów było najmniejsze. W miarę możliwości, produkty zostały przygotowane przez pracowników hal i odebrane przez wolontariuszy.

Aktualności

Smakuj przyszłość z BCU!

Niepubliczne Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa w Tarnowie (BCU) to miejsce, które kształci przyszłych liderów gastronomii, stawiając na praktyczne umiejętności, które odgrywają

Przegląd Gastronomiczny 6/2024

Nowy numer „PG” 6/2024 Książeczka sanepidowska online – Adrianna Lotolc    2 Reklamowanie produktów w sieci? To nie takie proste! – Edyta Oleszczuk-Romańska    4 Firmy gastronomiczne

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron