Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

SIAL GROUP – OTWARTA NA ŚWIAT

 

SIAL GROUP – OTWARTA NA ŚWIAT

 

Stworzone w 1964r. w Paryżu, w centrum Europy, targi SIAL rozwinęły swoją działalność na wszystkie kontynenty. Obecne są w Chinach, Kanadzie, na Środkowym Wschodzie, a także w Brazylii, stanowiąc unikalną platformę biznesową skierowaną do wszystkich profesjonalistów z sektora spożywczego. Numer jeden na świecie – sieć SIAL Group rozwinęła unikalne know-how pozwalające identyfikować globalne tendencje i organizować imprezy B2B tam, gdzie rynek jest wystarczająco silny, aby przyjąć nowych przyjeżdżających. Targi uczestniczą w dynamicznym wzroście sektora rolno-spożywczego oferując profesjonalistom organizację o światowej renomie i globalną platformę do prezentowania innowacji.

 

NA MIARĘ ZMIENIAJĄCYCH SIĘ RYNKÓW

 

  • SIAL BRAZIL w SAO PAULO (25-28 czerwca 2012) prezentuje rynek Ameryki Południowej goszcząc 300 wystawców z 30 krajów i 12 000 odwiedzających. Ważne wydarzenie w Brazylii, które oferuje różnorodność produktów i rozwiązań z sektora spożywczego. Targi odbywają się wspólnie z Fispal Food Service – Międzynarodowymi Targami Spożywczymi dla Branży Restauracji. Brazylia jest jednym z największych graczy w przemyśle spożywczym. Obroty tamtejszego rynku są szacowane na 104 miliardy dolarów, a wzrost w latach 2005-2009 wyniósł 49%; w tym samym czasie import zwiększył się o 75%.
  • SIAL MIDDLE EAST w ABU DHABI (26-28 listopada 2012) jest skierowany do rynków Środkowego Wschodu i gromadzi 600 wystawców z 40 krajów i 12 000 odwiedzających. Impreza jest usytuowana w dynamicznym regionie: w listopadzie 2011 r. wystawcy targów podpisali kontrakty o łącznej wartości 350 milionów dolarów. Podczas tegorocznej edycji w targach będzie uczestniczyć ITCA (International Travel Catering Association), która zaprezentuje nowości i know-how firm z sektora travel catering.
  • SIAL CHINA w SZANGHAJU (7-9 maja 2013), wydarzenie na miarę kontynentu azjatyckiego z 1 800 wystawcami z 80 krajów, powierzchnią ekspozycyjną 70.000 m2 i 40.700 odwiedzającymi. 13. edycja SIAL China w wyjątkowy sposób zaakcentuje sektor słodyczy i przekąsek, który odnotowuje duży wzrost w Azji. Sektor ten będzie reprezentowany przez 280 chińskich i międzynarodowych firm i zostanie usytuowany obok China Bakery – Międzynarodowych Targów Piekarstwa i Cukiernictwa, które według prognoz odwiedzi ponad 100.000 odwiedzających
  • SIAL CANADA w TORONTO i MONTREALU (30 kwietnia – 2 maja 2013, na zmianę z MONTREALEM, 2-4 kwietnia 2014) gromadzi 700 wystawców z 45 krajów i 14.000 odwiedzających. W 2012 r. powierzchnia ekspozycyjna targów zwiększyła się o 15%. Impreza jest witryną branży spożywczej Ameryki Północnej, a jej silna pozycja jest dodatkowo wzmocniona dzięki temu, że salon odbywa się naprzemiennie w dwóch największych miastach Kanady
  •  

     

    SIAL GROUP w skrócie :

    Numer jeden wśród światowych organizatorów targów z sektora spożywczego :

  • 6 największych imprez targowych B2B na 5 kontynentach
  • 9.300 wystawców ze 100 krajów
  • 220.000 odwiedzających z 200 krajów
  • Animacje z dużą wartością dodaną :

  • SIAL Innovation (na wszystkich salonach SIAL)
  • Wine Innovation Forum (Payż, Szanghaj)
  • La Cuisine by SIAL (na wszystkich salonach SIAL)
  • SIAL Group – twórca okazji dla biznesu:

  • Nowe produkty, najważniejsze tendencje, nowości z dziedziny konsumpcji : SIAL Innovation dowartościowuje innowacyjne produkty i wyprzedza światowe tendencje w branży spożywczej.
  • 450 wyselekcjonowanych innowacji zaprezentowanych dzięki SIAL Innovation.
  •  

    Kontakt dla prasy :
    Céline PRINCET (SIAL Group)
    celine.princet@comexposium.com

    Aktualności

    Międzynarodowy Dzień Pizzy

    Od słonecznych wybrzeży Włoch po zaułki japońskich dzielnic, pizza podbija serca smakoszy na całym świecie. To klasyczne danie, które zdobyło międzynarodową sławę, stając się symbolem

    Kilka słów o Przeglądzie Gastronomicznym

    Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

    Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

    Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

    Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

    ul. Ratuszowa 11 pok.  740
    03-450 Warszawa
    Tel.: (22) 849 09 78
    pg@przeglad-gastronomiczny.pl

    Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron