Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

SIAL GROUP – OTWARTA NA ŚWIAT

 

SIAL GROUP – OTWARTA NA ŚWIAT

 

Stworzone w 1964r. w Paryżu, w centrum Europy, targi SIAL rozwinęły swoją działalność na wszystkie kontynenty. Obecne są w Chinach, Kanadzie, na Środkowym Wschodzie, a także w Brazylii, stanowiąc unikalną platformę biznesową skierowaną do wszystkich profesjonalistów z sektora spożywczego. Numer jeden na świecie – sieć SIAL Group rozwinęła unikalne know-how pozwalające identyfikować globalne tendencje i organizować imprezy B2B tam, gdzie rynek jest wystarczająco silny, aby przyjąć nowych przyjeżdżających. Targi uczestniczą w dynamicznym wzroście sektora rolno-spożywczego oferując profesjonalistom organizację o światowej renomie i globalną platformę do prezentowania innowacji.

 

NA MIARĘ ZMIENIAJĄCYCH SIĘ RYNKÓW

 

  • SIAL BRAZIL w SAO PAULO (25-28 czerwca 2012) prezentuje rynek Ameryki Południowej goszcząc 300 wystawców z 30 krajów i 12 000 odwiedzających. Ważne wydarzenie w Brazylii, które oferuje różnorodność produktów i rozwiązań z sektora spożywczego. Targi odbywają się wspólnie z Fispal Food Service – Międzynarodowymi Targami Spożywczymi dla Branży Restauracji. Brazylia jest jednym z największych graczy w przemyśle spożywczym. Obroty tamtejszego rynku są szacowane na 104 miliardy dolarów, a wzrost w latach 2005-2009 wyniósł 49%; w tym samym czasie import zwiększył się o 75%.
  • SIAL MIDDLE EAST w ABU DHABI (26-28 listopada 2012) jest skierowany do rynków Środkowego Wschodu i gromadzi 600 wystawców z 40 krajów i 12 000 odwiedzających. Impreza jest usytuowana w dynamicznym regionie: w listopadzie 2011 r. wystawcy targów podpisali kontrakty o łącznej wartości 350 milionów dolarów. Podczas tegorocznej edycji w targach będzie uczestniczyć ITCA (International Travel Catering Association), która zaprezentuje nowości i know-how firm z sektora travel catering.
  • SIAL CHINA w SZANGHAJU (7-9 maja 2013), wydarzenie na miarę kontynentu azjatyckiego z 1 800 wystawcami z 80 krajów, powierzchnią ekspozycyjną 70.000 m2 i 40.700 odwiedzającymi. 13. edycja SIAL China w wyjątkowy sposób zaakcentuje sektor słodyczy i przekąsek, który odnotowuje duży wzrost w Azji. Sektor ten będzie reprezentowany przez 280 chińskich i międzynarodowych firm i zostanie usytuowany obok China Bakery – Międzynarodowych Targów Piekarstwa i Cukiernictwa, które według prognoz odwiedzi ponad 100.000 odwiedzających
  • SIAL CANADA w TORONTO i MONTREALU (30 kwietnia – 2 maja 2013, na zmianę z MONTREALEM, 2-4 kwietnia 2014) gromadzi 700 wystawców z 45 krajów i 14.000 odwiedzających. W 2012 r. powierzchnia ekspozycyjna targów zwiększyła się o 15%. Impreza jest witryną branży spożywczej Ameryki Północnej, a jej silna pozycja jest dodatkowo wzmocniona dzięki temu, że salon odbywa się naprzemiennie w dwóch największych miastach Kanady
  •  

     

    SIAL GROUP w skrócie :

    Numer jeden wśród światowych organizatorów targów z sektora spożywczego :

  • 6 największych imprez targowych B2B na 5 kontynentach
  • 9.300 wystawców ze 100 krajów
  • 220.000 odwiedzających z 200 krajów
  • Animacje z dużą wartością dodaną :

  • SIAL Innovation (na wszystkich salonach SIAL)
  • Wine Innovation Forum (Payż, Szanghaj)
  • La Cuisine by SIAL (na wszystkich salonach SIAL)
  • SIAL Group – twórca okazji dla biznesu:

  • Nowe produkty, najważniejsze tendencje, nowości z dziedziny konsumpcji : SIAL Innovation dowartościowuje innowacyjne produkty i wyprzedza światowe tendencje w branży spożywczej.
  • 450 wyselekcjonowanych innowacji zaprezentowanych dzięki SIAL Innovation.
  •  

    Kontakt dla prasy :
    Céline PRINCET (SIAL Group)
    celine.princet@comexposium.com

    Aktualności

    Smakuj przyszłość z BCU!

    Niepubliczne Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa w Tarnowie (BCU) to miejsce, które kształci przyszłych liderów gastronomii, stawiając na praktyczne umiejętności, które odgrywają

    Przegląd Gastronomiczny 6/2024

    Nowy numer „PG” 6/2024 Książeczka sanepidowska online – Adrianna Lotolc    2 Reklamowanie produktów w sieci? To nie takie proste! – Edyta Oleszczuk-Romańska    4 Firmy gastronomiczne

    Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

    Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

    Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

    Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

    Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

    ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
    01-595 Warszawa

    Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron