Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Winterhalter Polska podsumowuje SMAKKi Gastrotargi

Gastrotargi SMAKKi to przestrzeń wymiany doświadczeń i sprawdzonych praktyk, pełna pomysłów, inspiracji i merytorycznej wiedzy, wydarzenie stworzone przez ludzi branży dla branży. Jednym spośród wielu wystawców, który wysoko oceniają swój udział w targach w warszawskim EXPO XXI, jest firma Winterhalter – producent profesjonalnych zmywarek gastronomicznych.

Winterhalter już od ponad 25 lat wspiera polską gastronomię. W tym czasie marka stała się ikoną niezawodności. Zresztą nie bez powodu – setki restauratorów doceniają oszczędność czasu, pieniędzy i pozytywny wpływ na budowanie mądrego i ekologicznego biznesu. Winterhalter nieustannie inwestuje w badania i rozwój, szukając coraz lepszych rozwiązań biznesowych i technologicznych. Dzięki temu kolejne modele zmywarek zmniejszają zużycie wody, energii elektrycznej i chemii.

Producent na swoim stoisku zaprezentował szeroką gamę produktów, w tym zmywarki do naczyń, kubków i szkła oraz chemię i systemy uzdatniania wody. Wszystkie maszyny zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów i wyposażone w najnowsze technologie, co przyciągnęło uwagę wielu przedsiębiorców z branży gastronomicznej.

Winterhalter zadbał również o atrakcyjność stoiska dla potencjalnych klientów: zaprezentował nie tylko swoje produkty, ale również zorganizował pokazy, podczas których można było obejrzeć, jak działają poszczególne zmywarki w praktyce. Dodatkowo, do dyspozycji gości pozostawali konsultanci marki, którzy udzielali informacji na temat produktów oraz służyli pomocą w wyborze odpowiedniego sprzętu. Najnowsze rozwiązania technologiczne zyskały uznanie zarówno ze strony specjalistów z branży, jak i klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w targach, dawno nie uczestniczyliśmy w wydarzeniu, które pozwoliłoby na spotkanie tak dużej liczby autoryzowanych partnerów oraz innych osób z branży HoReCa. To, co bardzo nas cieszy, to uzyskanie odpowiedniej liczby leadów, ale przede wszystkim dotarliśmy dokładnie do tych klientów, na których najbardziej nam zależało– mówi Joanna Sobczyk, Prezes Zarządu Winterhalter Polska.

 – Zwycięstwo w konkursie na EkoProdukt, a tym samym docenienie realizowanego przez naszą markę konceptu długoterminowego najmu zmywarek (wynajmijzmywarke.pl) to miły akcent i wisienka na torcie sukcesów. Co ważne, muszę przyznać, że były to pierwsze warszawskie targi gastronomiczne, które miały tak wysoką efektywność! Po prostu zgromadziły swoistą śmietankę ekspertów z branży HoReCa oraz bardzo dojrzałych, zorientowanych klientów. Każda z przeprowadzonych przez nas rozmów była nad wyraz merytoryczna – dodaje Marcin Wajda, Dyrektor Komunikacji i Marketingu w Winterhalter Polska.

Wspomniana koncepcja wynajmu zmywarek wpisuje się w proekologiczne podejście marki Winterhalter. Takie rozwiązanie pozwala wyposażyć lokal gastronomiczny w najnowocześniejszy sprzęt zmywający bez konieczności angażowania dużych zasobów finansowych. W przypadku długoterminowego wynajmu zmywarek marki Winterhalter, wynajmujący dysponuje wysokiej jakości sprzętem bez konieczności jego zakupu. Umowę podpisuje się na określony czas, ze stałą ratą. Po jej zakończeniu można (ale nie trzeba) wykupić sprzęt po preferencyjnej cenie. Koncept wynajmijzmywarke.pl wydaje się bardzo prosty w realizacji, a jednak nieustannie budzi zainteresowanie (i podziw) wśród restauratorów i specjalistów branży. Dzierżawa jest sprawdzonym sposobem na obniżenie kosztów, które ponosimy nie tylko my, ale również nasza planeta.

Gastrotargi SMAKKI były doskonałą okazją, by opowiedzieć o sprawdzonych rozwiązaniach klientom i specjalistom branży, a także pozwolić na bezpośrednie doświadczenie smaków, designu i technologii.

Aktualności

Trwa Tydzień Kuchni Polskiej

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz szósty organizuje festiwal, podczas którego goście w blisko 400 restauracjach mogą spróbować klasycznych dań kuchni polskiej w nowoczesnej odsłonie.

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron