Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

#WspieramLokalneLokale

Wspieram Lokale Lokalnie

Akcja #WspieramLokalneLokale

Zachęcamy do dołączenia do kampanii społecznej #WspieramLokalneLokale, której organizatorami są Redakcja portalu Smazymy.com oraz ZT Kruszwica SA.

Zainicjowana 20 marca akcja ma na celu zachęcanie konsumentów do składania zamówień w ulubionych lokalach z dostawą albo odbiorem osobistym. Organizatorzy pragną wesprzeć restauracje i cukiernie w trudnym czasie, związanym z ograniczeniem ich działalności z powodu aktualnego stanu zagrożenia epidemicznego.

Głównym źródłem dochodu większości restauracji są usługi świadczone w lokalu. W 2019 roku aż 59% Polaków, którzy ukończyli 15 rok życia, odwiedziło lokale gastronomiczne. Średnio w punktach HoReCa bywali cztery razy w miesiącu i wydawali średnio łącznie 130 zł. Z kolei jedzenie na wynos zamawiało 36% Polaków, przy czym jako główne okazje do zamawiania posiłków respondenci wskazywali: brak jedzenia w domu – 47%; brak czasu na gotowanie – 42% i spotkania ze znajomymi – 38%.

13 marca 2020 r., zostało przedstawione Rozporządzenia Ministra Zdrowia o stanie zagrożenia epidemicznego, ograniczające działalność m.in. restauracji, kawiarni czy barów i pozwalające jedynie na świadczenie usług na wynos oraz na dowóz. Restauratorzy stanęli w obliczu podwójnie trudnej sytuacji – z jednej strony zamknięcia lokali dla konsumentów, z drugiej – w związku z zaleceniami, by pozostawać w domu i nie spotykać się z innymi osobami – zmniejszenia liczby okazji do zamawiania posiłków.

Odpowiadając na obecną sytuację kucharzy, szefów kuchni, restauratorów i cukierników, redakcja portalu Smazymy.com, którego inicjatorem jest ZT Kruszwica, stworzyła kampanię #WspieramLokalneLokale. Celem tej akcji jest wsparcie polskiej gastronomii i zwrócenie uwagi konsumentów na trudną sytuację, w jakiej znalazła się branża. Organizatorzy zachęcają ludzi do składania zamówień w lokalnych lokalach z dowozem do domu.

–  Myślę, że większość, jeśli nie każdy z nas, ma bliskie sercu lokale gastronomiczne. Lubimy do nich chodzić samodzielnie, ze znajomymi, z rodziną, a może też kojarzą nam się z jakimiś specjalnymi okazjami – urodzinami, rocznicami, zaręczynami. W obecnej sytuacji w dużej mierze to od nas zależy czy po zniesieniu stanu zagrożenia epidemiologicznego będziemy mogli je nadal odwiedzać. Dlatego też w imieniu portalu Smazymy.com i ZT Kruszwica serdecznie zachęcam do przyłączenia się do akcji #WspieramLokalneLokale i zamawiania posiłków z dowozem do domu. – powiedziała Katarzyna Noga, Marketing Manager B2B, ZT Kruszwica SA.

Aby włączyć się do akcji #WspieramLokalneLokale wystarczy wykonać 4 proste kroki:

1. Złożyć zamówienie z dostawą do domu w dowolnej restauracji.
2. Zrobić dowolne zdjęcie i umieścić je w swoich mediach społecznościowych.
3. Oznaczyć na zdjęciu restaurację, w której zostało złożone zamówienie i dodać hashtag #WspieramLokalneLokale.
4. Podzielić się informacją o kampanii z innymi.

Udostępnij artykuł dalej i dołącz się do akcji! Wspólnie możemy więcej!
Więcej informacji:
https://smazymy.com/startujemy-z-kampania-wspieramlokalnel…/

 

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content