WorldFood Poland Virtual Expo to odpowiedź na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce jako alternatywa dla targów stacjonarnych. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku dla branży spożywczej i gastronomicznej, aby w bezpieczny sposób wziąć udział w wydarzeniu biznesowym, prezentując swoje usługi i produkty na wirtualnym stoisku.
Specjalnie do tego przygotowana platforma umożliwia zorganizowanie spotkań online dla osób związanych z branżą spożywczą, handlem hurtowym i detalicznym oraz sektorem HoReCa w ramach wybranych indywidualnych lub grupowych rozmów, umawianych po akceptacji obu stron. Nie zabraknie także licznych paneli dyskusyjnych oraz prelekcji w formie online, która są nieodłącznym elementem targów WorldFood Poland.
Ostatnia, rekordowa edycja zgromadziła ponad 350 wystawców oraz blisko 7000 profesjonalistów – w tym przedstawicieli handlu, dystrybucji oraz sektora HoReCa. WorldFood Poland to miejsce integracji i dyskusji o rynku spożywczym, liczne panele dyskusyjne, konferencje z liderami opinii, spotkania handlowe oraz przekrój nowości produktowych. Produkty prezentowane są w różnych kategoriach – produkty spożywcze, wyroby piekarnicze i cukiernicze, mięso i drób, nabiał, mrożonki, świeże owoce i warzywa, napoje bezalkoholowe jak również alkohole – od gotowych produktów poprzez surowce i półprodukty. Stale rosnącym zainteresowaniem cieszy się sektor EcoFood Poland poświęcony ekologicznym i naturalnym produktom spożywczym.
Nowości, aktualne trendy i nowe możliwości
Uczestnictwo w targach to świetna okazja do poznania najnowszych produktów oraz trendów
w gastronomii i cateringu. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami oraz do identyfikacji nowych sposobów na urozmaicenie oferty restauracji, lokali gastronomicznych oraz firm cateringowych. Biznesowa formuła targów umożliwia kadrze zarządzającej, menadżerom i właścicielom z sektora HoReCa namierzenie innowacyjnych rozwiązań w gastronomii oraz pozyskanie nowych dostawców z Polski i ze świata.
3 dni networkingu, spotkań, dyskusji i konferencji
Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedstawicieli firm z branży spożywczej
i gastronomicznej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje świetną okazję do networkingu.
Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży, jej rozwoju, przyszłości i problemów. Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek, ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.
Spotkanie całej branży spożywczej już w kwietniu 2021
– Sektor spożywczy zmienia się wraz z upodobaniami konsumentów. Dlatego tak ważne jest, aby być na bieżąco z informacjami z rynku i trendami kształtującymi przyszłość branży. Chociaż rok 2021 nie przyniósł natychmiastowego powrotu do normalności, na który wszyscy liczyliśmy, chcę Państwa zapewnić, że cały zespół WorldFood Poland pracuje intensywnie, aby w 2021 r. zjednoczyć branżę spożywczą, tym razem w formie wirtualnych spotkań – zapewnia Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland.
Targi odbędą się w dniach 20-22 kwietnia 2021.
Więcej informacji: www.worldfood.pl