Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Podsumowanie konferencji MADE FOR Restaurant

Edycja „New Generation” 21.06.2022, Sopot

21 czerwca w hotelu Radisson Blue odbyła się konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant, edycja New Generation.  Podczas wydarzenia prawdziwi rewolucjoniści zdradzili swoje biznesowe i prywatne „przełomy” i poddali je ocenie ponad 400 liderom branży, którzy słuchali niebywałych historii: od krwistego tatara, do miłości i restauracji.

Koncepcja wyboru najlepszych restauratorów MADE FOR Restaurant to prawdopodobnie jedyna forma doceniania i nagradzania tych profesjonalistów na świecie. Do tej pory pokazywano restauracje, szefów kuchni, a tym razem to  przedsiębiorcy pokazują swoje doświadczenia. Na scenie hotelu Radisson Blu w Sopocie stanęło grono najwybitniejszych w Polsce restauratorów w kategorii „New Generation”. Po raz pierwszy jury MADE FOR Restaurant oraz profesjonaliści docenili też lokalnych i ogólnopolskich influencerów gastronomicznych. – Wyniki okazały się niezwykle ciekawe i potwierdzające tezę wynikającą z konferencyjnych dyskusji, że dzisiaj budowanie własnych społeczności w social mediach to klucz do sukcesu, również w biznesie – opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR Restaurant.

Jak ważna jest branża gastronomiczna dla polskich miast, pokazała obecność aż dwóch Prezydentów Sopotu: Jacka Karnowskiego – Prezydenta Miasta Sopot oraz Marcina Skwierawskiego – Wiceprezydenta Miasta Sopot, którzy z szacunkiem odnieśli się do dokonań trójmiejskich i ogólnopolskich restauratorów, wspólnie degustując dania od wybitnych szefów kuchni: Piotra Kościuka z Radisson Blu Hotel Sopot i Tomasza Kościuka z Rebread oraz uczestnicząc w kuluarowych rozmowach.

Rwące tematy

Wśród ponad 400 uczestników konferencji (stacjonarnych i on-line) MADE FOR Restaurant – New Generation można było spotkać kluczowych przedsiębiorców trójmiejskich, przedstawicieli lokalnych organizacji turystycznych i biznesowych oraz gości specjalnych z Polski i Danii. Dowiedzieliśmy się, m.in.:

  • jak dotrzeć do turysty zagranicznego, polskiego i lokalnego?
  • jak promować swoją restaurację, jeśli brak funduszy marketingowych?
  • jakie są trendy w social mediach, np. tiktokizacja oraz influencer marketing?
  • zrównoważony rozwój restauracji a oszczędności.

Zwycięzcy

Podczas wieczornego koktajlu w Radisson Blu Hotel Sopot wreszcie poznaliśmy zwycięzców konkursów: TOP Influencerów gastronomicznych oraz TOP Restauratorów w kategorii New Generation.

TOP Restauratorzy Nowej Generacji:

Zdobywcy nagrody głównej, którzy otrzymali 33,3% głosów uczestników konferencji to: Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z restauracji Młoda Polska Bistro & Pianino (Wrocław).Co dla zwycięzców oznacza bycie restauratorami nowej generacji?–  Staramy się otwierać kulinarnie serca i to jest nasza największa siła. Bardzo dziękujemy naszemu zespołowi, z którym tworzymy Młodą Polskę. To im dedykujemy tą nagrodę – odpowiadają TOP Restauratorzy.


Stypendium biznesowe MADE FOR Restaurant w kategorii New Generation, które otrzymali, obejmuje nagrody: kolacja dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze od FOR Solutions, organizatora konkursu; roczny abonament na system MojStolik.pl wraz z tabletem wdrożeniowym; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; prezent: alcohol experience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wine experience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Zdobywcy nagród specjalnych to:

  • Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z DESEO, Tasteaway (Warszawa), którzy otrzymali kolację SAM na SAM z Magdą Gessler w restauracji U Fukiera.
  • Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski). Restauratorzy wygrali voucher na weekendowy city break w regionie pomorskim od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

TOP Influencerzy gastronomiczni 2022:

Zdobywczyni nagrody głównej, która otrzymała aż 44,6% głosów uczestników sopockiej konferencji to: Katarzyna Płachecka, instagramerka, która prowadzi agencję marketingu dla gastronomii. – Wyróżnienie jest dla mnie potwierdzeniem, że moja praca z ostatnich pięciu lat wniosła wartość i została dostrzeżona. Zamierzam kontynuować wspieranie rozwoju polskiej gastronomii i promowanie tego, co dobre w polskiej kuchni – podsumowuje Kati.

Nagrody, które otrzymała influencerka to: kolacja SAM Na SAM z Danielem Pawełkiem,TOP Restauratorem wg Forbes Polska & FOR Solutions; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; voucher na weekendowy city break  w regionie pomorskim od PROT; voucher na dwie noce dla dwóch osób w Hotelu Sopot **** od Sopockiej Organizacji Turystycznej; prezent: alcohol experience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wine experience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Zdobywcy nagród specjalnych to:

  • Lara Gessler z Pracowni Kulinarnej Lary Gessler i restauracji Słodki Słony. Influencerka wygrała audyt social mediów od najlepszej na polskim rynku agencji influencerskiej – LifeTube (LTTM).
  • Tosia Kolo (Tocha Brocha) i Marta Śliwicka z Burczymiwbrzuchu.pl, które otrzymały kolację SAM na SAM z TOP Restauratorami wg Forbes i FOR Solutions: Agnieszką i Marcinem Kręglickimi. Nagrodę wręczyła Nela Kręglicka z Kręgliccy Restauracje & Catering.
  • Maciej je, który otrzymał kolację SAM na SAM z TOP Restauratorem wg Forbes i FOR Solutions: Arturem Jarczyńskim.

Organizatorzy konferencji i konkursów – FOR Solutions serdecznie gratulują laureatom oraz wszystkim nominowanym!

Sponsorzy nagród:

FOR Solutions – organizator konkursu, Partnerzy Strategiczni konferencji MADE FOR Restaurant 21.06.2022 r., Sopot: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, Rational, Winterhalter i MojStolik.pl; Partnerzy Biznesowi: San Pellegrino, Chopin Vodka, Niemiecki Instytut Wina, Nespresso Professional, Aviko HoReCa Polska, Transgourmet i Selgros Cash&Carry, Miolli; Partnerzy Merytoryczni: EIT Food i Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Sopocka Organizacja Turystyczna, a także TOP Restauratorzy według Forbes i FOR Solutions.

Nominowani TOP Restauratorzy:

Na scenie MADE FOR Restaurant w Radisson Blu Hotel Sopot spotkali się i nominacje otrzymali prawdziwi rewolucjoniści:

✓ Justyna Kosmala z Charlotte, Wozownia Bar i LUPO. Pasta Fresca (Warszawa)

✓ Gaweł Czajka z Całego Gawła Cantine Bar Cafe (Sopot)

✓ Rafał Koziorzemski z Fisherman  finest food & wine (Sopot)

✓ Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski) – laureaci edycji New Generation

✓ Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z Deseo Patisserie & Chocolaterie (Warszawa) – laureaci edycji New Generation

✓ Jakub Tepper i Sungmin Han z Min’s Onigiri, Min’s Table i Kimchiken (Poznań)

✓ Tomasz Muza z Molám Thai Canteen & Bar i Luktung (wkrótce otwarcie, Kraków)

✓ Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z Młodej Polski Bistro & Pianino (Wrocław) – laureaci edycji New Generation

✓ Monika Winny i Adam Tyszkiewicz z Ośmiu Misek (Wrocław)

✓ Davit Turkestanishvili z restauracji Rusiko (Warszawa).

Jeszcze przez trzy kolejne tygodnie (dokładnie do 21.07.22.) można się zarejestrować i oglądać nagrania z wydarzenia oraz korzystać z materiałów od Partnerów. Wystarczy rejestracja na stronie: https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/#rejestracja

***

Organizator konferencji to FOR Solutions, agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA.

Fotografie: Karol Stańczak

„Przegląd Gastronomiczny” był partnerem medialnym wydarzenia.

Aktualności

Trwa Tydzień Kuchni Polskiej

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz szósty organizuje festiwal, podczas którego goście w blisko 400 restauracjach mogą spróbować klasycznych dań kuchni polskiej w nowoczesnej odsłonie.

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron