Transgourmet Polska, operator marek Selgros Cash&Carry i Transgourmet nawiązał współpracę z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Szefów Kuchni i Cukierni, w ramach której partnerzy będą współpracować między innymi przy polskich eliminacjach konkursu Les Chefs en Or 2016.
Transgourmet Polska od lat ściśle współpracuje z branżą HoReCa. Chcąc jak najlepiej dostosować się do potrzeb branży kulinarnej stale rozbudowuje asortyment dostępny w halach oraz rozszerza swoje usługi, oferując na przykład dowóz produktów do klienta. W ramach polityki długofalowego rozwoju, pod koniec zeszłego roku powstała również Akademia Kulinarna, działająca w magazynie Transgourmet w Ożarowie Mazowieckim. W Akademii swoje umiejętności zdobywają zarówno pracownicy, jak i klienci Transgourmet Polska. Kolejnym ważnym krokiem było nawiązanie na początku tego roku współpracy z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Szefów Kuchni i Cukierni. Do głównych celów tej organizacji należą: edukacja, szkolenia oraz dbanie o jakość pracy zarówno profesjonalnych kucharzy, jak i młodych adeptów sztuki kulinarnej. Stowarzyszenie istnieje od 14 lat i zrzesza około 900 członków.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązanej współpracy – mówi Jarosław Uściński prezes zarządu OSSKiC. – Dziękujemy za nieocenione wsparcie i zaufanie jakim firma Transgourmet Polska obdarzyła nasze środowisko – dodaje.
Stowarzyszenie wspólnie z Transgourmet Polska przygotowują reprezentację narodową kucharzy juniorów do Olimpiady Kulinarnej, która odbędzie się w październiku tego roku w Erfurcie. Szkolenia odbywają się w Akademii Kulinarnej Transgourmet w Ożarowie Mazowieckim. Swoje umiejętności kadra narodowa miała okazję zaprezentować już na początku kwietnia podczas Międzynarodowych Targów EuroGastro 2016 na stoisku Selgros Cash&Carry i Transgourmet. Kolejnym ważnym projektem, w które Selgros i Transgourmet zaangażowały się wspólnie z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Szefów Kuchni i Cukierni jest Kulinarny Puchar Polski. Finał wydarzenia odbędzie się jesienią na Międzynarodowych Targach Wyrobów Spożywczych Polagra Food w Poznaniu. W planach jest również zacieśnienie współpracy ze szkołami gastronomicznymi w całej Polsce oraz wspieranie konkursów kulinarnych dla młodzieży ze szkół gastronomicznych.
Szczegółowych informacji udziela:
Mariola Krzyżaniak
Agencja Forte PR działająca na zlecenie Transgourmet Polska Sp. z o.o.
e-mail: mariola.krzyzaniak@fortepr.pl
tel. +48 507 00 50 41