Tydzień Kuchni Polskiej
Jak co roku MAKRO Polska z okazji Święta Niepodległości organizuje Tydzień Kuchni Polskiej. Jest to kluczowa akcja w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, który promuje patriotyzm kulinarny oraz zachęca konsumentów do wspierania lokalnych restauracji. W bieżącym roku akcja ma na celu również wsparcie restauratorów, dla których obecny czas jest pełen wyzwań.
Tegoroczna edycja Tygodnia Kuchni Polskiej planowana jest na 11-20.11.2022. Aby uczcić obchody odzyskania przez Polskę Niepodległości w 1918 r., restauracje przygotują 3- daniowe biało-czerwone menu w cenie 69 zł, 99 zł lub 119 zł. W trakcie akcji otrzymają wsparcie ze strony MAKRO Polska w promocji lokali. W tym roku po raz pierwszy restauratorzy będą mieli również dostęp do innowacyjnego systemu rezerwacyjnego.
Jak zaznacza Paweł Koperek, Menedżer ds. klientów HoReCa: – Wdrożenie nowego mechanizmu rezerwacji miejsc sprawi, że wszelkie płatności będą przekazywane bezpośrednio restauracji. Ponadto restaurator zyska pewność, że żadne menu przygotowane wcześniej nie zmarnuje się, zaś klient z łatwością wybierze swój ulubiony lokal i zestaw dań.
Oprócz dostępu do tego systemu restauracje uczestniczące w akcji otrzymają równieżpakiet startowy, zawierający materiały promocyjne wraz ze specjalną ofertą na wybrane produkty. MAKRO Polska będzie również odpowiedzialne za organizację intensywnej akcji promocyjnej, w którą zaangażowane zostaną media i influencerzy.
Udział w programie jest całkowicie bezpłatny. Zgłoszenia należy przekazywać Przedstawicielom Handlowym MAKRO Polska. Dołączenie do akcji jest równoznaczne z członkostwem w programie Polskich Skarbów Kulinarnych i uczestnictwem w plebiscycie na „Najlepszą Restaurację”. – Tydzień Kuchni Polskiej to niezwykła okazja do budowania marki swojego lokalu – podkreśla Magdalena Figurna, Menadżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej – Oprócz korzyści związanych z bezpłatną promocją w mediach i social mediach, restauratorzy otrzymują pełne wsparcie na każdym etapie wydarzenia.
Konkurs polega na zbieraniu głosów klientów restauracji, a materiały są dostępne w zakładce Materiały dla restauracji na stronie www.polskieskarby.pl
„Przegląd Gastronomiczny” jest patronem medialnym wydarzenia.