Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Festiwal Celebracje & Degustacje

Transgourmet oraz Selgros Cash & Carry po raz kolejny wspierają wydarzenia aktywizujące branżę gastronomiczną. W Trójmieście ruszyła pierwsza edycja Festiwalu Celebracje & Degustacje a już 26 października, w Krakowie odbędzie się kolejna konferencja MADE For Restaurant.

Nadrzędnym celem Festiwalu Celebracje & Degustacje jest przypomnienie o społecznej,  integracyjnej roli stołu. To symbol dialogu, radości i doświadczeń smakowych, które po wielomiesięcznym okresie obostrzeń spowodowanych pandemią, przeżywamy intensywniej niż do tej pory. Emocji, które towarzyszą wizycie w restauracji, nie da zastąpić innym doświadczeniem, dlatego FOR Solutions i portal MojStolik.pl wraz z najlepszymi lokalami w Polsce oraz partnerami strategicznymi, w tym Transgourmet i Selgros, podejmują inicjatywę mającą wesprzeć miejską gastronomię po trudnych miesiącach lockdownu.

Zdajemy sobie sprawę z tego, ile wyzwań pojawiło się przed restauratorami i jak ważne jest zapełnienie lokali gośćmi. Dlatego wspieramy akcję Celebracje & Degustacje, bo istotne jest dla nas przypomnienie jak wyjątkowym doświadczeniem potrafi być wizyta w restauracji. Nieustannie dbamy o to, aby goście mogli cieszyć się z wyśmienitych dań, przygotowanych z produktów wysokiej jakości dostarczanych przez naszą Firmę – mówi Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

Pierwsza edycja Festiwalu wystartowała w Trójmieście 11 października i potrwa do końca miesiąca. Z  kolei w lutym 2022 festiwal kulinarny odbywać się będzie w Krakowie i w Warszawie. Goście będą mieli do wyboru menu degustacyjne w wersji wegetariańskiej lub klasycznej, na które będzie się składać przystawka, danie główne, deser oraz niespodzianki – deska serów, wino czy ryby i owoce morze dostarczone przez Selgros. Każde z dań ze specjalnej festiwalowej karty zostało przetestowane i zarekomendowane przez znanego krytyka kulinarnego Macieja Nowaka.

Oprócz partnerstwa strategicznego festiwalu Transgourmet i Selgros bezpośrednio wspierają restauracje biorące udział w projekcie. Firma przekazała każdej restauracji bony o wartości 1400  zł do wykorzystania w Selgros oraz udzieliła specjalnego rabatu na cały miesiąc w którym festiwal się odbywa. Co najważniejsze, 5% dochodu z każdej kolacji zostanie przeznaczone na wsparcie Polskiej Akcji Humanitarnej. Festiwalowe kolacje są dostępne na stronie: wydarzenia.mojstolik.pl

Konferencja Made FOR Restaurant 26.10.

Transgourmet oraz Selgros Cash & Carry są również partnerem strategicznym konferencji MADE FOR Restaurant 2021, która zbierze najważniejszych przedstawicieli branży 26 października w Krakowie. Wydarzenie zostanie podzielone na część naukową, biznesową i kulinarną. Uczestnicy będą mogli pogłębić swoją wiedzę na temat zrównoważonych kierunków rozwoju gastronomii i wynikających z nich realnych korzyści, a także z zakresu efektywniejszego zarządzania zespołem czy ograniczenia marnotrawienia żywności. Zostaną również zaprezentowane praktyki i pierwsze kroki dla Restauracji Przyszłości wypracowane przez przedstawicieli branży.

Ponadto na scenie stanie dziesięciu najbardziej walecznych, przedsiębiorczych i pomysłowych w biznesie restauratorów. Opowiedzą o swoich doświadczeniach z ostatnich miesięcy, a spośród nich zostanie wybrany TOP KREATOR, który otrzyma stypendium biznesowe oraz bony o wartości 2000 zł do wykorzystania w halach Selgros. Dla właścicieli i pracowników restauracji udział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Konferencja odbędzie w formie hybrydowej  i będzie również transmitowana online.

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content