Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Food Service Summit 2019

Restauracyjny poker, czyli Food Service Summit 2019 – rozdaje karty sukcesu

Już 5 marca br. w Małej Warszawie (ul.Otwocka 14) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży HoReCa – Food Service Summit 2019. Organizatorem 6. edycji konferencji jest magazyn Food Service, wydawany przez VFP Communications.

Inspiracją tegorocznego programu „Food Service Summit” będzie odkrycie kart sukcesu ludzi tworzących cenione i popularne restauracje w Polsce.

– Program tegorocznej konferencji skonstruowany jest, zarówno dla debiutantów w branży restauracyjnej, chcących uczyć się od najlepszych, jak i dla doświadczonych graczy, którzy w obliczu dopadającej rutyny szukają natchnienia, chcieliby poznać obecne trendy branży HoReCa i marzą o odkryciu nowych ścieżek rozwoju dla swojego biznesu – mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu Food Service

♦ ♦ ♦ Ludzie sukcesu

Siłą konferencji będą profesjonaliści, czyli uznani przedstawiciele branży gastronomicznej, związani z nią od lat: restauratorzy, szefowie kuchni, sommelierzy i menedżerowie, którzy wiedzą, co zrobić, aby odnieść sukces w gastronomii.

Dołączą do nich także eksperci od marketingu i sprzedaży, którzy na branżę HoReCa patrzą z nieco odmiennej perspektywy. Obecne będą również nazwiska, w środowisku gastronomicznym bardzo znane i uznane, często związane z restauracjami i hotelami z całej Polski, które mogą pochwalić się najwyższymi wyróżnieniami w branży, m.in.

 Aleksandra Lazar, doradca, analityk trendów, coach biznesowy
 Grzegorz Wejer, dyrektor handlowy Winne Pola
 Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski, master sommelier i niezależny konsultant branży HoReCa
 Natalia Drobniak, senior strategic planner, McCann Worldgroup
 Dawid Kaźmierczak, digital director, McCann Worldgroup
 Anna Oleksak, certyfikowany sędzia międzynarodowych zawodów kawowych, coffee ambassador Nespresso
 Norbert Redkie, CEO Trust, współzałożyciel Grupy Warszawa
 Agnieszka Kręglicka, Marcin Kręglicki, właściciele Kręgliccy – Restauracje i Catering
 Tadeusz Müller, właściciel Make Me Food
 Marcin Wojtasik, współwłaściciel Yatta Ramen
 Monika Roehr, współwłaścicielka Cosmo Bar

♦ ♦ ♦ Karty sukcesu

Ideą konferencji będzie znalezienie odpowiedzi na m.in. takie pytania jak:
 Dlaczego jednym się udaje prowadzenie restauracji, a innym nie?
 Czy powodzenie na rynku to kwestia mądrego i umiejętnego zarządzania?
 Jak robią to inni, którym się udało?
 Gdzie szukać odpowiedzi? Skąd czerpać pomysły? Na kim się wzorować?

Organizatorzy, prelegenci oraz uczestnicy odkryją właściwe karty sukcesu – właściwe – bo z wielu obszarów, które składają się na funkcjonowanie biznesu.

– Podobnie jak w pokerowym rozdaniu wygrywa pięć najsilniejszych kart, również w biznesie restauracyjnym dobrze jest zdobyć tych kilka asów, aby móc wygrać – dodaje Godlewska

♦ ♦ ♦ Praktyczna konferencja

Pprogram, „Food Service Summit” składa się z trzech bloków: wykłady, warsztaty i case study z ekspertami branży HoReCa. Jednym z ważnych aspektów będzie networking, podczas którego uczestnicy będą mieli możliwość konwersacji z restauratorami i menedżerami, którzy odnieśli największe sukcesy na polskim rynku gastronomicznym.

Dlatego „Food Service Summit” jest dla każdego, kto:
 jest obecnym lub przyszłym właścicielem / menedżerem restauracji
 poważnie myśli o profesjonalnym rozwoju biznesu i chce się uczyć od najlepszych
 szuka nie tylko inspiracji, ale także sprawdzonych pomysłów na rentowność restauracji
 chce spotkać i poznać ekspertów branży oraz wykorzystać siłę networkingu do budowania marki osobistej

Co roku udział w konferencji bierze ok. 300 przedstawicieli branży HoReCa, a wśród nich m.in. właściciele restauracji, menedżerowie, szefowie kuchni, osoby decyzyjne w lokalach gastronomicznych, przyszli restauratorzy, producenci, dostawcy, media, agencje PR związane zawodowo z gastronomią oraz osoby zainteresowane tematyką kulinarną, pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.

Aktualności

Międzynarodowy Dzień Pizzy

Od słonecznych wybrzeży Włoch po zaułki japońskich dzielnic, pizza podbija serca smakoszy na całym świecie. To klasyczne danie, które zdobyło międzynarodową sławę, stając się symbolem

Kilka słów o Przeglądzie Gastronomicznym

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ratuszowa 11 pok.  740
03-450 Warszawa
Tel.: (22) 849 09 78
pg@przeglad-gastronomiczny.pl

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron