Fresh Convenience 2016 to konferencja poświęcona zagadnieniom handlu produktami typu convenience skierowana do osób profesjonalnie zajmujących się zakupem i sprzedażą, której towarzyszą spotkania z kupcami z sieci handlowych. Najbliższa edycja będzie pierwszą organizowaną dla branży convenience i odbędzie się 15 stycznia 2016 roku w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Fresh Convenience to trzeci tego typu projekt portalu fresh-market.pl – organizatora konferencji Fresh Market – dla branży owoców i warzyw, organizowanej z powodzeniem już od siedmiu lat i konferencji Meat Market – dla branży mięsnej.
Fresh Convenience to bezpośrednie spotkania biznesowe na stoiskach sieci handlowych. Wśród uczestników spotkania będą obecni kupcy dań gotowych i produktów convenience z największych sieci handlowych. Fresh Convenience 2016 to jedyna i niepowtarzalna okazja do poznania się, przedstawienia oferty i omówienia warunków współpracy.
Fresh Convenience to jedyna tego typu impreza w Polsce skupiająca największe sieci handlowe, hurtownie, eksporterów, importerów z Polski i zagranicy w jednym miejscu. Dla uczestników to przede wszystkim możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Fresh Convenience to także wykłady ekspertów branży, które są tłumaczone na język angielski. W trakcie wykładów omawiane są najważniejsze zagadnienia: analizy sytuacji rynkowej w Polsce i Europie, prognozy nadchodzących zmian i sytuacji cenowej w nadchodzącym sezonie.
Konferencja Fresh Convenience jest szeroko promowana przez polskie i zagraniczne
media branżowe oraz instytucje.
Wszelkie informacje odnośnie wydarzenia dostępne są na www.freshconvenience.pl

Rekordowa liczba zgłoszeń do III edycji BEST Barista Challenge
11 marca 2025 roku, pierwszego dnia 28. Edycji EUROGASTRO, w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie, odbył się I etap eliminacji Best Barista Challenge. Zapisy osiągnęły