Fresh Convenience 2016 to konferencja poświęcona zagadnieniom handlu produktami typu convenience skierowana do osób profesjonalnie zajmujących się zakupem i sprzedażą, której towarzyszą spotkania z kupcami z sieci handlowych. Najbliższa edycja będzie pierwszą organizowaną dla branży convenience i odbędzie się 15 stycznia 2016 roku w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Fresh Convenience to trzeci tego typu projekt portalu fresh-market.pl – organizatora konferencji Fresh Market – dla branży owoców i warzyw, organizowanej z powodzeniem już od siedmiu lat i konferencji Meat Market – dla branży mięsnej.
Fresh Convenience to bezpośrednie spotkania biznesowe na stoiskach sieci handlowych. Wśród uczestników spotkania będą obecni kupcy dań gotowych i produktów convenience z największych sieci handlowych. Fresh Convenience 2016 to jedyna i niepowtarzalna okazja do poznania się, przedstawienia oferty i omówienia warunków współpracy.
Fresh Convenience to jedyna tego typu impreza w Polsce skupiająca największe sieci handlowe, hurtownie, eksporterów, importerów z Polski i zagranicy w jednym miejscu. Dla uczestników to przede wszystkim możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Fresh Convenience to także wykłady ekspertów branży, które są tłumaczone na język angielski. W trakcie wykładów omawiane są najważniejsze zagadnienia: analizy sytuacji rynkowej w Polsce i Europie, prognozy nadchodzących zmian i sytuacji cenowej w nadchodzącym sezonie.
Konferencja Fresh Convenience jest szeroko promowana przez polskie i zagraniczne
media branżowe oraz instytucje.
Wszelkie informacje odnośnie wydarzenia dostępne są na www.freshconvenience.pl
Zdrowie z warzyw i owoców
Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na