Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. Macierzy Ziemi Cieszyńskiej,
Stowarzyszenie Dla Rozwoju Przedsiębiorczości, Edukacji i Kultury Młodzieży „EkoGa”
oraz
Stowarzyszenie Polskich Barmanów ma przyjemność zaprosić Państwa na
IX BESKIDZKI KONKURS MŁODYCH BARMANÓW
pod Honorowym Patronatem Starosty Powiatu Cieszyńskiego
- Konkurs odbędzie się w środę 4 czerwca 2014r w Zespole Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych w Cieszynie, Plac Londzina 3.
- Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do piątku 23 maja 2014r. Receptury przyjmowane są drogą elektroniczną bkmb@zseg.cieszyn.pl do piątku 30 maja 2014r.
Uprzejmie prosimy o wcześniejsze zgłaszanie chęci uczestnictwa w konkursie. Wystarczy podać ilość uczestników i pełne dane adresowe szkoły oraz ewentualnie imiona i nazwiska uczestników oraz opiekuna. Ułatwi nam to przygotowania. - Sponsorami konkursu są:
BROWN FORMAN POLSKA SP. Z O.O. – produkty alkoholowe
SCM Sp. z o.o. – Monin puree oraz syropy bezalkoholowe - Do przygotowania drinków należy użyć jedynie produktów z port folio wyżej wymienionych firm. Dopuszcza się użycie innych produktów takich jak mleko, śmietanka, napoje gazowane, wody mineralne itp. Produkty te oraz elementy dekoracji uczestnicy zabezpieczają we własnym zakresie. Dokładna lista produktów zapewnionych przez organizatora będzie dostępna na stronie internetowej www.zseg.cieszyn.pl.
- Oprócz nagród w poszczególnych kategoriach przyznana zostanie nagroda specjalna za najlepszą technikę pracy.
- Uczestnicy proszeni są o wpłatę 20.00 zł/osobę (w tym jest możliwość skorzystania w tym dniu z poczęstunku w kawiarni przygotowanej w ZSEG Cieszyn).
Wpłat należy dokonać przelewem na konto Stowarzyszenia „EkoGa” nr 52 8113 0007 2001 0019 9847 0001 Bank Spółdzielczy w Cieszynie, z dopiskiem „8BKMB”. - Uczestnicy konkursu, ich opiekunowie oraz osoby towarzyszące mogą skorzystać z wyżywienia (cena obiadu 7,90 zł- płatne w dniu konkursu na miejscu – prosimy o wcześniejsze informacje w tej sprawie).
- W dniu konkursu rejestracja uczestników odbywać się będzie od 8.00 – 9.00.
- Odprawa uczestników przed konkursem o godz. 9.00.
Rozpoczęcie konkursu o godz. 9.30. - W karcie zgłoszeniowej, w punkcie >>INFORMACJA O UCZNIU<< należy wpisać typ szkoły, klasę, osiągnięcia zawodowe ucznia, zdobyte kwalifikacje zawodowe (np. odbyte kursy, szkolenia), jego zainteresowania, plany na przyszłość, itp. Prosimy również o informację dotyczącą planowanego zakupu obiadów.
- Komplet dokumentów będzie dostępny na stronie internetowej www.zseg.cieszyn.pl
- Wszelkich informacji udzielają:
Sylwester Ochman tel. 502453623, email: sylwesterochman@zseg.cieszyn.pl
Urszula Zwardoń tel. 502454351.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY