Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Konferencja MADE FOR Restaurant

Edycja „New Generation” 28.06.2022, Sopot

Nadchodzi rewolucyjna, turkusowa edycja konferencji MADE FOR Restaurant w Sopocie. Co oznacza hasło „New Generation” dla TOP Restauratorów?

Nadciąga nowa fala restauratorów, która zmiata z rynku stare postrzeganie gastronomii. Tu nie chodzi o wiek, a mentalność i otwartość na zrównoważony rozwój, ,,turkusowe” zespoły oraz nowoczesne aplikacje i własną lojalną społeczność w mediach społecznościowych. Udowodnimy to już 21 czerwca w Radisson Blu Hotel Sopot w międzynarodowym gronie, podczas interaktywnej edycji konferencji MADE FOR Restaurant, której Partnerem po raz pierwszy jest Miasto Sopot. Wybierzemy TOP 10 Restauratorów „NEW GENERATION” i poznamy TOP influencerów. Usiądziemy przy okrągłym stole z restauratorami wyróżnionymi w rankingu TOP 50 polskich restauratorów według Forbes & FOR Solutions. Zapraszamy też na koktajl party i degustacyjne opowieści Piotra Kościuka i Michała Gębali, odpowiedzialnych za kuchnię w Radisson Blu Hotel, Sopot opowiada Agnieszka Małkiewicz,Prezes FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR Restaurant. 

Formuła hybrydowa

To będzie warsztatowa edycja, pełna degustacji, warsztatów i po raz pierwszy w historii elementów speed datingu. Każda nasza konferencja to powiew świeżości w branży. Zawsze warto być z nami osobiście i usiąść do okrągłych stołów z najlepszymi, aby czuć się pewniej w biznesie i skrócić drogi dotarcia do ważnych rozwiązań. Tym, którzy nie zdążą złapać miejsca stacjonarnego, proponujemy wersję on-line, która weszła już na stałe w naszą formułę mówi Agnieszka Małkiewicz.

Gości wydarzenia przywita Magdalena Czarzyńska-Jachim, Wiceprezydent Miasta Sopot, które jest Partnerem Strategicznym konferencji. Jesteśmy dumni z naszych sopockich szefów kuchni, którzy choć doskonali w swoim fachu, nieustannie się szkolą i co istotne, wiedzą i doświadczeniem dzielą się z nami w każdym daniu. Oferują nam zarówno tradycyjne podejście do gastronomii, jak i to niezwykle nowoczesne. Wsłuchują się w potrzeby klientów łącząc to, co dziś wydaje się być najważniejsze: wprowadzanie lokalnych produktów, koncentracja na zdrowej żywności czy ekologii – podkreśla Wiceprezydent.

W tym duchu wydarzenie uświetnią degustacyjne opowieści bohaterów Radisson Blu Hotel Sopot: managera gastronomii Michała Gębali i szefa kuchni Piotra Kościuka, a także ich gości. W czasie lunchu zaprosimy Gości w kulinarną podróż, w której dominować będą śródziemnomorskie i południowo amerykańskie dania przygotowane według klasycznych technik. Nie zabraknie również naszych wypiekanych na miejscu chlebów na zakwasie, które przygotowywane są zgodnie z tradycyjnymi recepturami i w duchu prostej, nieskomplikowanej kuchni, w której nic się nie marnuje.

Edycja międzynarodowa

Program został starannie zaprojektowany, aby uczestnicy poczuli się pewniej w dzisiejszych trudnych warunkach rynkowych pod kątem ekonomii, relacji i psychologii biznesu. Nikomu nie odmawiamy pomocy zapewnia Agnieszka Małkiewicz. Poniżej planowane tematy wystąpień i goście konferencji.

  • Rewolucjoniści na rynku gastro – naśladować, czy patrzeć z pobłażaniem? spytamy o to podczas speed datingu TOP 10 restauratorów, nominowanych w kategorii New Generation. Wśród nich: Justyna Kosmala (Charlotte, Wozownia i LUPO. Pasta Fresca, Warszawa), Gaweł Czajka (Cały Gaweł, Sopot), Rafał Koziorzemski (Fisherman – finest food &wine, Sopot), Ofka Piechniczek i Kamil Kita (Śląska Prohibicja, Katowice i Morski Zając, Kuźnica płw. Helski), Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński (DESEO Patisserie & Chocolaterie, Warszawa), Jakub Tepper i Sungmin Han (Min’s Onigiri, Min’s Table oraz Kim Chi Ken, Poznań Poznań), Tomasz Muza (Molam Thai Canteen & Bar i  LUKTUNG wkrótce otwarcie, Kraków), Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski (Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław) oraz Monika Winny i Adam Tyszkiewicz (Osiem Misek, Wrocław). Prezentację nominowanych poprowadzi Daria Pawlewska z Kukbuk.pl.
  • Influencer, bloger, vloger, dziennikarz – kto z nich jest wrogiem, a kto przyjacielem restauratora? – Poznamy 10 wspaniałych, których warto  obserwować, bo mają wpływ na to, czy goście wpadają do naszych restauracji. Panel dyskusyjny z nimi poprowadzi Maciej Nowak z Gazety Wyborczej, krytyk kulinarny i teatralny.
  • Zrównoważony rozwój biznesów gastro. Jak i gdzie warto się uczyć? Tutaj w anglojęzycznym panelu dyskusyjnym pod patronatem EIT Food (Partnera merytorycznego wydarzenia) posłuchamy opinii ekspertów z Europy. O edukacji uniwersyteckiej opowie prof. Bent Egberg Mikkelsen (Uniwersytet w Kopenhadze), praktycznie do zagadnień wdrażania rozwiązań less waste w restauracji odniosą się  aktywistki współpracujące, m.in. z kopenhaską restauracją Amass Maria Abrahamsen i Irina Bothmann (Rub & Stub TOURS). Poprzez program YOUNG Chef San Pellegrino, poznamy też niezwykle prestiżowy pomysł na promocje filozofii „sustainability” wśród młodych szefów kuchni. Panel poprowadzą ekspertki w temacie: Ewa Rzeszowka (EIT Food)i Katarzyna Młynarczyk (Handelek, ReBread i Socjomania). Wkręceni w temat będą mogli kontynuować rozmową w szerszym gronie „freeków zrównoważonego rozwoju” na małej scenie.   
  • Poradnik oszczędnego restauratora: high-tech, eko, HR, zarządzanie czasem – dyskusja 360 stopni:to odcinek dwóch rozmów z praktykami restauratorami sieciowymi i indywidualnymi, dostawcami, hotelarzami znanymi z mocnej ręki do interesów. Panel w poszukiwaniu odpowiedzi: jak być nowocześnie zaradnym, przetrwać inflację i optymalizować koszty zespołu w czasie, kiedy o pracownika toczy się walka? Aby przetrwać ten kolejny ciężki rok, pamiętajmy o zasadzie 3xO, czyli Odpowiedzialność, Optymalizacja i Organizacja tak zapowiada tę strategiczną dyskusję Marcin Wajda z firmyWinterhalter(Partner Strategiczny), który poprowadzi ją przy wsparciu i wyostrzonym wyczuciu biznesowym Macieja Wrońskiego z firmyRational(również Partner Strategiczny wydarzenia). Najważniejszym jest, aby każdy podmiot segmentu HORECA bezwzględnie i na bieżąco analizował sytuację oraz sygnały z rynku – zaznacza Dyrektor Zarządzający Rational.
  • Jak dzisiaj nie dać nabić się w butelkę marketingowym „patodoradcom gastronomicznym”? Spojrzymy na to zagadnienie wielowymiarowo. Jak nadążyć za odbiorcami i zasięgi przekuć na realnych gości w restauracji? To będą dobre i złe praktyki z branży. Na podkładzie merytorycznym dyskusję rozwiną: Marek Cynowski, twórca restauracji wirtualnych Rebel Tang, Olga Hinc z Nespresso Professional, marki współpracującej z prestiżowymi liderami opinii na całym świecie oraz Małgorzata Jakimowicz Business Development Director w LTTM, która opiekuje się i kreuje najmocniejszych YouTuberów na rynku. Ten strategiczny panel poprowadzi Rafał Lankosz, marketing manager z Unilever Food Solutions (Partner Strategiczny konferencji), który zauważa: Najmłodsze pokolenie przedsiębiorców oraz gości restauracji stara się zredefiniować zasady w branży gastro i całkiem dobrze im się to udaje.
  • Pożądany, a utracony gość, czyli: TURYSTA w restauracji. Jak po pandemii sprawnie współpracować z branżą turystyczną i zarabiać?  – wskazówki dla restauratorów. Uczestnicy debaty prowadzonej przez doświadczoną w branży turystycznej Krystynę Hartenberger-Pater (HOSSA biz.) poszukają pomysłów na ponowne rozruszanie gastronomii pod kątem gości z innych miast i krajów. Jak systemowo działać marketingowo (Marta Chełkowska, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna), jak połączyć siły na bazie inspiracji z rynku niemieckiego (Anna Gmurczyk, Niemiecki Instytut Wina),  jak włączyć w to media lokalne (Marcin Dybuk, Trójmiasto.pl) oraz jak lobbować o pomoc Państwa (Jakub Bińkowski, Związek Pracodawców Polskich) i jak być skutecznym (Piotr Popiński, TOP Restaurator Forbes & FOR Solutions, m.in. Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz, Folk Gospoda – Folk Farma)? Po odpowiedzi zapraszamy na konferencję.

Koktajl wieczorny, ogłoszenie zwycięzców i nagród

Takich niespodzianek jeszcze nie było! Kolacja sam na sam z najlepszymi polskimi restauratorami, jak Magda Gessler, Daniel Pawełek, Artur Jarczyński oraz Agnieszka i Marcin Kręgliccy. Doświadczenia kulinarne w ich restauracjach to marzenie niejednego restauratora i influencera kulinarnego, które dzięki naszej konferencji może się spełnić. Będą też niespodzianki rozwojowe, programy wsparcia w budowaniu social mediów  od najlepszych na polskim rynku agencji social mediowych, jak LifeTube (LTTM) oraz vouchery weekendowe w Trójmieście dla TOP Restauratora i TOP Influencera od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Zwycięzca stypendium biznesowego MADE FOR RESTAURANT dla Restauratorów w kategorii New Generation, otrzyma kolację dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze, wywiad w kanałach branżowych, tour po trójmiejskich restauracjach połączony z atrakcjami turystycznymi oraz wartościowy prezent rzeczowy od firmy Chopin Vodka.


Networking najsilniejszych przedsiębiorców w branży

Udział w konferencji i wieczornym koktajlu, które odbędą się w 21 czerwca w Sopocie lub on-line jest bezpłatny dla właścicieli i pracowników lokali gastronomicznych. Dla producentów, sprzedawców, dostawców produktów i usług dla branży HORECA oraz pozostałych przedstawicieli rynku gastronomicznego bilety wstępu kosztują 120 zł za udział w wydarzeniu on-line oraz 250 zł za wydarzenie stacjonarne. Media, które chcą wziąć udział w wydarzeniu, muszą uzyskać akredytację od organizatora. W tym celu należy napisać wiadomość na adres: kkawka@forsolutions.pl lub aborysiak@forsolutions.pl.

Wszyscy zarejestrowani na konferencję uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów i nagrań z wydarzenia, aż do 21 lipca 2022 r.

***

Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant, edycja New Generation – wtorek, 21.06.2022, godz. 12:00 – 22:00, Radisson Blu Hotel, Sopot

Strona WWW konferencji, Program wydarzenia i sprzedaż biletów na stronie:
https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/

Bezpłatna rejestracja na stronie:
https://meeting15.com/pl/join-event/for-solutions-konferencja-hybrydowa-made-for-restaurant-wtorek-21-czerwca-2022-r-radisson-blu-hotel-sopot-edycja-new-generation

Wydarzenie na Facebooku Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION, Sopot: https://www.facebook.com/events/537042407945727


***

Organizatorem konferencji jest FOR Solutions,agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA.

„Przegląd Gastronomiczny” jest partnerem medialnym wydarzenia.

Aktualności

Trwa Tydzień Kuchni Polskiej

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz szósty organizuje festiwal, podczas którego goście w blisko 400 restauracjach mogą spróbować klasycznych dań kuchni polskiej w nowoczesnej odsłonie.

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron