Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Podsumowanie MADE FOR Restaurant 2020

Made for Restaurant 2020

Ile restauracji się otworzy i jak zmieni się rynek gastro?

W poniedziałek 18 maja rozpoczął się III etap odmrażania gospodarki, w ramach którego zniesione zostało zawieszenie działalności lokali gastronomicznych. 64% restauracji planuje otworzyć się dla gości już na początku tego tygodnia, 34% jeszcze się z tym wstrzyma. Taka wiedza płynie z ankiety przeprowadzonej 12 maja wśród uczestników Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej – MADE FOR Restaurant 2020. Z tego grona 72% restauratorów chce zmienić menu na krótsze i prostsze, przy czym prawie 63% z nich nie widzi potrzeby obniżania cen serwowanych dań. Dla aż 95% uczestników okres lockdownu będzie powodem do zmiany sposobu zarządzania finansami w firmie.

Jeszcze przez 30 dni można oglądać i korzystać z materiałów, prezentacji, wywiadów i aktualności z konferencji MADE FOR Restaurant, która odbyła się 12 maja w formule on-line. Warto, ponieważ wirtualne, kryzysowe spotkanie polskiej i światowej gastronomii dało nam obraz sytuacji, w jakiej w tej chwili znajdują się liderzy rynku wraz z całą branżą, a także nastrojów, jakie temu towarzyszą. Okazuje się, że mimo kryzysu w branży HORECA dominuje optymizm i wiara w szybką poprawę koniunktury. Nastroje te potwierdzają wirtualne wędrówki po mapie gastronomicznego świata (odwiedziliśmy m.in. Włochy, Rosję, Wielką Brytanię, Słowenię i Danię). Podczas przekazu z Chin dowiedzieliśmy się, że tamtejszy rynek gastronomiczny, działający od dwóch miesięcy, w pełni rozkwita biznesowo. To bardzo dobry znak dla naszych restauracji, barów i kawiarni, które powracają do pracy już za kilka dni.

Ogólnopolska Konferencja Kryzysowa dla Gastronomii wyposażyła stojącą u progu wznowienia działalności branżę HORECA w holistyczną wiedzę i praktyczne porady, między innymi z zakresu finansów, zarządzania, prawa i psychologii biznesu.

  • W poniedziałek 18 maja gastronomia startuje na nowo. Staraliśmy się przygotować naszych uczestników do nowego otwarcia: nowy biznes plan, nowi liderzy, nowi goście, nowe technologie, czyli NOWI MY. Potraktujmy czas pandemii, jak czas na porzucenie tego, co nam w biznesie wadziło i spowalniało nas. Teraz już tylko do przodu! – mówi Agnieszka Małkiewicz, prezes FOR Solutions i pomysłodawczyni konferencji MADE FOR Restaurant.

Kryzysowe MADE FOR Restaurant 2020 to ponad 750 uczestników, 32 ekspertów, 7 gości z zagranicy, 14 specjalistów z różnych dziedzin w Radzie Programowej i ponad 8 godzin prelekcji, dyskusji i wywiadów. Było to pierwsze w historii tej branży przedsięwzięcie przygotowane na tak szeroką skalę.

W związku z ogromnym zainteresowaniem merytoryką MADE FOR Restaurant 2020 on-line, organizator, agencja FOR Solutions, zdecydowała się przedłużyć możliwość rejestracji i korzystania z wszystkich materiałów do 11 czerwca 2020 roku. Rejestracja pozostaje bezpłatna dla mediów, restauratorów, firm cateringowych i kawiarni.

Ogólnopolska Konferencja Kryzysowa dla Gastronomii nie mogłaby się odbyć, gdyby nie wsparcie partnerów – z tego miejsca twórcy MADE FOR Restaurant 2020 bardzo serdecznie dziękują wszystkim za zaangażowanie!

Partnerem Strategicznym Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej był Transgourmet, Selgros Cash&Carry.

Partnerzy Biznesowi: Aviko, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica, MojStolik.pl, Skarby Serowara i Żywiec Zdrój.

Partnerzy Merytoryczni: Akademia Leona Koźmińskiego, Instytut Kulinarny Transgourmet, Kancelaria Adwokacka Piotr Wojciechowski i Blog: Prawo z Restauracji

Partnerzy Medialni: Finebite, Food&Friends, GastroWiedza.pl, Hotelarz, In Your Pocket, KUKBUK, Magazyn Gourmet, NewsGastro.pl, Papaja.pl, Poradnik Restauratora, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Smażymy i Szef Kuchni

Więcej informacji o Konferencji Kryzysowej oraz o planowanych wydarzeniach w ramach MADE FOR Restaurant – na stronie https://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/

Aktualności

Smakuj przyszłość z BCU!

Niepubliczne Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa w Tarnowie (BCU) to miejsce, które kształci przyszłych liderów gastronomii, stawiając na praktyczne umiejętności, które odgrywają

Przegląd Gastronomiczny 6/2024

Nowy numer „PG” 6/2024 Książeczka sanepidowska online – Adrianna Lotolc    2 Reklamowanie produktów w sieci? To nie takie proste! – Edyta Oleszczuk-Romańska    4 Firmy gastronomiczne

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron