Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Targi EuroGastro i WorldHotel – wszystko dla branży HoReCa w jednym miejscu

Branżę HoReCa czeka wyjątkowe wydarzenie. Na początku kwietnia w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie równolegle odbędą się Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. Obie imprezy targowe w tym samym miejscu i czasie to pełny dostęp do najnowszej oferty z branży hotelarskiej, gastronomicznej oraz cateringowej. Dla wystawców to z kolei gwarancja spotkań z właścicielami, zarządzającymi oraz osobami decyzyjnymi w obiektach noclegowych oraz gastronomicznych.

 

Już za niecałe trzy miesiące na 12 tys. mkw. powierzchni ekspozycyjnej będzie miało miejsce największe w Polsce wydarzenie branży hotelarskiej, gastronomicznej i cateringowej. Warto wykorzystać tę okazję, by nawiązać wartościowe kontakty biznesowe i w jednym miejscu zapoznać się z pełną ofertą dla tego sektora. Targi EuroGastro oraz WorldHotel odbędą się w dniach 5-7 kwietnia br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

 

Oferta dla HoReCa na wyciągnięcie ręki

Ekspozycje targowe obu wydarzeń umożliwią zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami niezbędnymi do aranżacji lokali gastronomicznych oraz obiektów noclegowych.

Wystawcy Targów EuroGastro przedstawią całościową ofertę wyposażenia zaplecza kuchennego dla restauracji, kawiarni, piekarni, cukierni, lodziarni, barów, małej gastronomii, pubów czy pizzerni, jak też punktów zbiorowego żywienia. Poza niezbędną infrastrukturą firmy zaproponują pełen asortyment produktów i półproduktów spożywczych koniecznych do stworzenia odpowiedniego menu. Znajdą się tam świeże ryby, owoce morza, mięsa, wędliny, warzywa, zioła, przyprawy i nabiał, jak też wyroby słodkie i słone, świeże i mrożone do częściowego lub pełnego wypieku. Targi EuroGastro to także wachlarz napojów, w tym najlepszych gatunków kaw, smakowych gorących czekolad, naturalnych soków, wód mineralnych, herbat, a także alkoholi.

Z kolei w części Targów WorldHotel zainteresowani znajdą wszystko, co potrzebne by wyposażyć pokoje hotelowe, recepcje, centra konferencyjne, ośrodki SPA & wellness. Wystawcy zaprezentują m.in. meble, oświetlenie, tekstylia hotelowe i elementy wystroju wnętrz. Nie zabraknie rozwiązań informatycznych, systemów zarządzania hotelem, automatyki budynkowej czy środków zapewniających czystość. Ofertę uzupełnią usługi projektowe oraz infrastruktura rekreacyjna. 

Obu wydarzeniom będą towarzyszyć konkursy kulinarne organizowane przez znanych szefów kuchni. Łączą one wiedzę i doświadczenie autorytetów kulinarnych z nowym odważnym spojrzeniem młodych kucharzy. Podczas najbliższej edycji odbędzie się „Kulinarny Talent” Roberta Sowy, „CHEF Culinary Cup” pod patronatem Jerzego Pasikowskiego, a także „Festiwal Kuchni Greckiej” Teo Vafidisa. Lokalne smaki z kolei zostaną przybliżone w konkursie organizowanym przez Kubę Korczaka „Produkt regionalny – Mistrzostwa kulinarne im. Hanny Szymanderskiej” oraz „Smakach dziczyzny” Artura Świerżewskiego. Nie zabraknie też zmagań młodych baristów, którzy staną w szranki w Olimpiadzie Kawy i Finale Olimpiady Kawy dla Szkół Gastronomicznych. Emocje, które towarzyszą konkursom, zaskakujące koncepcje i odkrywanie nowych smaków tworzą ogromną dawkę pozytywnej energii, która co roku kreuje wyjątkową atmosferę targów.

Natomiast merytoryczne szkolenia i konferencje w programach Targów EuroGastro oraz WorldHotel zapewnią słuchaczom solidną dawkę wiedzy z zakresu zarządzania biznesem gastronomicznym i hotelowym, która zaprocentuje w codziennej pracy.

Dobre perspektywy dla branży

Bardzo dobre prognozy dla rynku HoReCa w Polsce opisane w raporcie firmy PMR pt. Rynek HoReCa w Polsce w 2016 z pewnością zachęcą przedstawicieli branży do rozwijania oferty i maksymalnego  wykorzystania potencjału odbywających się równolegle Targów EuroGastro oraz WorldHotel.

Zgodnie z przewidywaniami ekspertów z firmy PMR dynamika rynku HoReCa w 2016 roku wyniesie 5,4%, a jego wartość sięgnie 26,2 mld zł. Jest to spowodowane m.in. zmianą trybu życia Polaków, którzy są bardziej skłonni do korzystania z usług gastronomicznych, a także wzrostem dochodu rozporządzalnego. Jednocześnie z danych Eurostatu zebranych podczas badań budżetów domowych wynika, że Polacy przeznaczają jedynie 3,2% na usługi hotelowe i restauracyjne. W związku z tym, że trendy w Polsce są identyczne jak w krajach zachodnich, można oczekiwać wzrostu wartości poziomu wydatków na te usługi. Statystyczny Niemiec z budżetu domowego wydaje na nie 5,3%, Słowak 5,4%, a Czech 8,4%.

 

Rejestracja online już dostępna

Rejestracji na Targi EuroGastro oraz WorldHotel można już dokonać wypełniając formularz, który znajduje się na stronach: www.eurogastro.com.pl lub www.worldhotel.pl. Obejmuje ona wstęp na oba wydarzenia. Dla klientów biznesowych organizator przewidział 50% zniżki na bilet wstępu przy rejestracji online do 3 kwietnia 2017 roku.

Więcej informacji na www.eurogastro.com.pl oraz www.worldhotel.pl.

 

***

Kontakt PR:

 

Joanna Kuźma, Lawenda Public Relations, 

joanna@lawendapr.com, tel. 502 096 072

Agnieszka Kuźma-Filipek, Lawenda Public Relations,

agnieszka@lawendapr.com, tel. 601 99 10 89

Ewa Prochowicz, koordynator działu marketingu, MT Targi Polska,

eprochowicz@mttargi.pl, tel. 22 529 39 26

Aktualności

Podsumowanie konferencji MADE FOR Restaurant

Edycja „New Generation” 21.06.2022, Sopot 21 czerwca w hotelu Radisson Blue odbyła się konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant, edycja New Generation.  Podczas wydarzenia prawdziwi rewolucjoniści

Praktyki zawodowe w czasach pandemii

Projekt Erasmus+ „Śródziemnomorskie doświadczenia zawodowe” w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich Po wszelkich pandemicznych przeciwnościach, szczęśliwie udało się zrealizować trwające miesiąc praktyki zawodowe w ramach projektu Erasmus+

Kilka słów o Przeglądzie Gastronomicznym

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ratuszowa 11 pok.  740
03-450 Warszawa
Tel.: (22) 849 09 78
pg@przeglad-gastronomiczny.pl

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron