Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Targi Marek Własnych w Kielcach już 15 i 16 listopada!

Produkty z Polski, Europy, a nawet USA będą poznawać przedstawiciele dużych sieci handlowych z kraju i zagranicy przez dwa dni listopada, w kieleckim ośrodku wystawienniczym. Biznesowy charakter wydarzenia wzmocnią konkurs „Smak Jakości” z prezentacją produktów przedstawicielom dużych sieci oraz Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego. Wyzwania dla branży omówią eksperci podczas Forum Marek Własnych i Kongresu Ekspansywnych Eksporterów. Do udziału w Targach Marek Własnych cały czas można się zgłaszać.   

To, co wyróżnia Future Private Labels Expo, jedyne w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie poświęconego w całości markom własnym, to forma spotkań kontraktacyjnych. – Dla wystawców i kupców opracowujemy plany spotkań biznesowych – mówi Joanna Marcjan, zastępca wydziału targów w kieleckim ośrodku wystawienniczym. – Dla rozwoju segmentu marek własnych ta możliwość rozmowy z konkretnym odbiorcą jest cenna. Przyśpieszamy proces dotarcia do potencjalnego kontrahenta, znalezienia nowej drogi zbytu dla nowego produktu.  

Cenione firmy z ofertą na Targach Marek Własnych

Oferty zaprezentują polskie, niemieckie, albańskie, litewskie, słowackie i estońskie firmy. Z kraju będą to m.in. z branży spożywczej Dawtona, Kupiec, Bio Planet, Zakłady Mięsne Smak Górno, Ewa – Bis, Escargots, a także Amtra – chemia przemysłowa, Pupil Foods – karma dla zwierzaków. Z wyrobami higienicznymi przyjedzie W. Lewandowski, z chemią gospodarczą HD Tech, Maltex – z produktami z tworzyw sztucznych i Novo-Pak z opakowaniami.

W gronie zagranicznych wystawców są amerykańska firma Avery Dennison produkująca materiały do etykiet, niemieckie Nölken Hygiene Products z produktami higienicznymi dla dzieci oraz PNZ – PRODUKTE z ekologicznymi farbami. Albańska Lajthiza Invest przyjedzie z wodą, estońska Rhumveld Baltic z bakaliami. Dla 10 słowackich firm zostanie zaaranżowana strefa, w której zaprezentują swoje produkty. Z ofertą przyjadą m.in. producent konserw TATRAKON, producent makaronów Cessi, mleczarnie AgroTami Nitra i Syráreň Havran Senica.

Ciekawą propozycją zarówno dla wystawców, jak i kupców będzie  samochód elektryczny klasy premium – NIO. 

Kupcy z dużych sieci supermarketów w Kielcach

W gronie kupców są przedstawiciele dużych sieci handlowych z Polski i Europy.  Będą eksperci z franczyzowej sieci supermarketów spożywczych Intermarché, działającej w ramach Grupy Muszkieterów, specjaliści z Krajowej Platformy Handlowej Społem, która planuje zwiększenie o kilkadziesiąt procent listy asortymentowej produktów marki. Udział zapowiedzieli przedstawiciele polskich sieci Lewiatan i Chorten oraz litewskiej Maximy, właściciela sieci supermarketów Stokrotka.

Wśród kupców są też przedsiębiorcy z Niemiec, Czech, Włoch i Portugalii, a dzięki współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Polską Izbą Handlu oraz Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji zainteresowanie udziałem stale rośnie. Aby wzmocnić potencjał biznesowy wydarzenia, organizatorzy przygotowali program Hosted Buyers. 

Dyskusje dla rozwoju branży marek własnych w Targach Kielce

Rozmowy kontraktacyjne producentów i kupców otworzą kolejne drzwi dla firm do rozwoju biznesowego, ale cenna jest również wiedza, więc wzbogacamy targi o Kongres Ekspansywnych Eksporterów oraz Forum Marek Własnych. Organizuje je firma Ewa-Bis, partner wydarzenia. Prelekcje i dyskusje poruszą kluczowe dla branży zagadnienia – mówi Jakub Nogaj, menedżer Targów Marek Własnych. 

Wokół branży mięsnej i handlu nowoczesnego  

Aktywności skierowane głównie do branży mięsnej przygotowuje agencja Gemini Group, która jest jednym z głównych partnerów wydarzenia. Firmy już mogą zgłaszać produkty do konkursu pod nazwą „Smak Jakości”. W jury zasiądą kupcy reprezentujący największe sieci handlowe w Polsce. Będzie to okazja, by zaprezentować produkty osobom decydującym o zakupach w swoich sieciach – mówi Marek Bielski, właściciel agencji Gemini Group. – Drugą aktywnością jest Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego. To pierwsze i jedyne tego typu spotkanie łączące producentów przetworów mięsnych z przedstawicielami sieci handlowych. Ważną aktywnością będzie też wspólna strefa wystawiennicza – zaznacza Marek Bielski. 

Targi Marek Własnych Future Private Labels odbędą się 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce. 

Więcej o tym, jak wziąć udział w targach i wszystkich wydarzeniach na: targikielce.pl/future-private-labels

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content