W ostatnich dniach marca do Ptak Warsaw Expo przybyli eksperci oraz największe firmy związane z HoReCa. Powodem była 26. edycja targów EuroGastro, jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce.
Targi były okazją do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami dla branży gastronomicznej i hotelowej. Uczestnicy i wystawcy, oprócz spotkań przy stoiskach, mieli możliwość prowadzenia rozmów w specjalnie wydzielonej strefie networkingu. Była to również doskonała okazja, by posłuchać wykładów prowadzonych przez doświadczonych praktyków i specjalistów branży HoReCa.
Na targach nie zabrało największych producentów polskich i zagranicznych, w tym marki Tork – dostawcy profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny, m.in. w hotelach i lokalach gastronomicznych. Specjaliści Tork zaprezentowali zrównoważone rozwiązania marki.
Wyróżnikiem produktów Tork jest wysoki standard ich wykonania i funkcjonalność. Jednocześnie powstają one z myślą o środowisku. Goście podczas targów mogli poznać innowacyjne rozwiązania, które pomagają firmom w redukcji odpadów i ograniczeniu emisji dwutlenku węgla.
90% opakowań Tork jest wykonywanych z surowców odnawialnych, takich jak papier lub tektura, nadających się do recyklingu. Systemy dozowania są stale udoskonalane, aby pobieranie produktu było jak najbardziej efektywne, a jednocześnie oszczędne. Dozowanie produktu odcinek po odcinku oznacza, że użytkownik sięga tylko po ten produkt, którego następnie użyje. Natomiast dozowniki z sensorem odmierzają optymalną ilość mydła.
W ofercie marki znajduje się, uwielbiany przez restauratorów, system serwetek, Tork Xpressnap, który pozwala ograniczać ilość odpadów i niepotrzebne zużycie produktu, a także miejsce do przechowywania. Skompresowane wkłady, sposób składania serwetek i dozowanie po jednym odcinku pozwalają na rzadszą wymianę produktu i zmniejszenie ilości wyrzucanych serwetek.
– Cieszy nas fakt, że coraz więcej firm działających w branży HoReCa decyduje się na zrównoważony model biznesowy zmieniając sposób zarządzania swoim lokalem czy hotelem i wybierając ekologiczne rozwiązania – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Tork.
Więcej informacji o produktach i usługach Tork: www.tork.pl