Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Tork zaprezentował zrównoważone rozwiązania podczas Targów EuroGastro

W ostatnich dniach marca do Ptak Warsaw Expo przybyli eksperci oraz największe firmy związane z HoReCa. Powodem była 26. edycja targów EuroGastro, jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce.

Targi były okazją do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami dla branży gastronomicznej i hotelowej. Uczestnicy i wystawcy, oprócz spotkań przy stoiskach, mieli możliwość prowadzenia rozmów w specjalnie wydzielonej strefie networkingu. Była to również doskonała okazja, by posłuchać wykładów prowadzonych przez doświadczonych praktyków i specjalistów branży HoReCa.

Na targach nie zabrało największych producentów polskich i zagranicznych, w tym marki Tork – dostawcy profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny, m.in. w hotelach i lokalach gastronomicznych. Specjaliści Tork zaprezentowali zrównoważone rozwiązania marki.

Wyróżnikiem produktów Tork jest wysoki standard ich wykonania i funkcjonalność. Jednocześnie powstają one z myślą o środowisku. Goście podczas targów mogli poznać innowacyjne rozwiązania, które pomagają firmom w redukcji odpadów i ograniczeniu emisji dwutlenku węgla.

90% opakowań Tork jest wykonywanych z surowców odnawialnych, takich jak papier lub tektura, nadających się do recyklingu. Systemy dozowania są stale udoskonalane, aby pobieranie produktu było jak najbardziej efektywne, a jednocześnie oszczędne. Dozowanie produktu odcinek po odcinku oznacza, że użytkownik sięga tylko po ten produkt, którego następnie użyje. Natomiast dozowniki z sensorem odmierzają optymalną ilość mydła.

W ofercie marki znajduje się, uwielbiany przez restauratorów, system serwetek, Tork Xpressnap,  który pozwala ograniczać ilość odpadów i niepotrzebne zużycie produktu, a także miejsce do przechowywania. Skompresowane wkłady, sposób składania serwetek i dozowanie po jednym odcinku pozwalają na rzadszą wymianę produktu i zmniejszenie ilości wyrzucanych serwetek.

Cieszy nas fakt, że coraz więcej firm działających w branży HoReCa decyduje się na zrównoważony model biznesowy zmieniając sposób zarządzania swoim lokalem czy hotelem i wybierając ekologiczne rozwiązania – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Tork.

Więcej informacji o produktach i usługach Tork: www.tork.pl

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content