Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Wpadnij po „FAST GROWING” Twojej restauracji do SOPOTU!

Jest program jesiennej konferencji MADE FOR Restaurant pełen „INTERNAL POWER”! Już 18 listopada na zaproszenie miasta SOPOT w gronie ponad 500 restauratorów z całej Polski będzie można dotknąć przełomowego punktu polskiej gastronomii i zrozumieć, o co chodzi w tym biznesie w 2026 roku. To spotkanie poważne biznesowo, ale lekkostrawne i z przymrużeniem oka w formacie dla każdego ambitnego restauratora, który chce, aby jego biznes się liczył. Do zobaczenia w Hotelu Radisson Blu, Sopot oraz na After Party w restauracji L’Entre Villes.

INTERNAL POWER to koncepcja, która pokazuje, że prawdziwa i długotrwała siła restauracji – tak jak
i każdej firmy – nie bierze się z zewnętrznych dekoracji, krzykliwych komunikatów, szokujących trendów czy chwilowych sukcesów na pokaz. Źródło rozwoju tkwi wewnątrz – w strategii, w ludziach, w wartościach, w postawie, w pochodzeniu, w rozwoju i… technologii.

Kropką nad i zbudowanego na podstawie powyższego przekazu programu będzie obecność gościa specjalnego – brytyjskiego naukowca, prof. Oxfordu Charlesa Spence’a, autora „Gastrofizyki” oraz najnowszej publikacji „Digital Dining”.  Opowie on uczestnikom konferencji, jaki wpływ na jedzenie mają innowacje w dobie wszechobecnych technologii. Zostanie także zaprezentowana trzecia edycja Badania i Raportu MADE FOR RESTAURANT o stanie polskiej gastronomii, który ma ułatwić przedsiębiorcom działania w branży HORECA w 2026 roku. Do boju!

Co jeszcze w programie?

  • Merytoryczne złote strzały dla dochod owych restauracji – wykłady, debaty, prezentacje
    i rozpasane konsumpcje
  • MADE TANK –nowy dynamiczny format biorący na warsztat realne wyzwania dzisiejszej gastronomii
  • SHOW KULINARNE “Internal Power”, czyli połączenie gastrofizyki, digitalizacji i psychologii,
    by wykreować menu idealne
  • FOR DATING – ulubione debaty restauratorów przy okrągłych stołach w poszukiwaniu niuansów INTERNAL POWER
  • Ogłoszenie nagrodzonych TOP 10 Restauratorów w kategorii Evergreen
  • DEGUSTACJE gastrofizycznych dzieł najlepszych szefów kuchni i restauracji w Polsce prezentowanych w REALU, DIGITALU i w pełnym SMAKU

W szczegółach wygląda to jeszcze lepiej:

  • porównana zostanie perspektywa gości restauracji i restauratorów na podstawie twardych danych z najnowszego Badania i Raportu MADE FOR Restaurant 2025/2026. Autorzy badania podadzą na tacy trendy, liczby i „power” do decyzji biznesowych, które wywindują lokale na wyżyny w nurcie FAST GROWING w 2026 roku;
  • zainicjowana zostanie dyskusja nad CONCEPT and BUSINESS STORE dla gastronomii 2025/2026, bo umiejętne połączenie kreatywności z biznesem to klucz do emocji i sukcesu w tej branży;
  • restauratorzy i eksperci poszukają najlepszego konceptu na nowy lokal w 2026 roku:
    czy otwierać bistro, winiarnię, miejsce fine dininig, a może stołówkę pracowniczą?
  • uczestnicy wraz z partnerami i znawcami rynku poszukają złotych strzał biznesowych: czy to matcha, bąble w herbacie czy bezalkoholowe imprezy?
  • podczas części mentoringowej restauratorzy dowiedzą się, jak szukać własnej MENTAL POWER, by odzyskać energię, wzmocnić swój wizerunek oraz zespół i zachwycić klientów/gości poprzez niestandardowe działania CSR, jak zachęcanie do poczynania dzieci w hotelowych pokojach (sic!);
  • będą się także zastanawiać, jak na ochronie środowiska, odpadach, gospodarce opakowaniami nie tylko nie umoczyć finansowo i wizerunkowo, ale nawet zyskać. Czy to jest dla restauracji INTERNAL POWER czy może jednak INTERNAL PROBLEM;
  • przeanalizują, jak wypada INTERNAL POWER polskich restauracji na arenie międzynarodowej.

A do tego:

  • FOR DATING i wspólne rozgryzanie problemów w podgrupach, takich jak sezonowość i wpływ pogody na biznes, filozofia rozliczania napiwków, dobrodziejstwo sztucznej inteligencji, przedpłaty, organizacja wydarzeń, uzyskiwanie wysokich not w Google, a nawet wieczorna prohibicja;
  • warsztaty i mnóstwo gotowych rozwiązań z różnych restauracji do zaimplementowania
    z zakresu technologii, produkcji, zysku i delivery – wysłuchamy i przetestujemy;
  • MADE TANK, czyli absolutna nowość. Format z genialnymi rozwiązaniami dla branży gastro, które pomogą stawić czoła wyzwaniom kadrowym, ułatwią przyciąganie gości i poszerzanie działalności, podpowiedzą, jak wyróżnić się w wartościowy sposób i zatrudnić automatyzację.
  • SHOW KULINARNE wyjątkowo w dwóch odsłonach: w pierwszej pokażemy matrycę menu nowoczesnej restauracji w trzech wymiarach: DIGITAL, TASTE i REALITY, w drugiej – sprawdzimy i spróbujemy, jaka jest przemyślana INTERNAL POWER restauracji hotelowej BLUGRASS naszego gospodarza, hotelu Radisson Blu, Sopot;
  • tradycyjne AFTER PARTY – tym razem w restauracji L’Entre Villes, wyróżnionej w 2024 i 2025 roku rekomendacją przewodnika Michelin.

Hasło przewodnie sopockiej konferencji INTERNAL POWER przypomina, że prawdziwy rozwój restauracji zaczyna się ze środka: z postawy mentalnej i odwagi, z relacji i współpracy w zespole,
z umiejętności organizacyjnych i biznesowych, z lokalnych korzeni i polskości oraz z lojalności wobec gości i partnerów. A polscy restauratorzy dzięki słowiańskiej fantazji i rodzimemu uporowi nie boją się eksperymentów i odważnie podnoszą poprzeczkę nie tylko sobie, ale także gościom.

https://madeforrestaurant.pl/madeforrestaurant-sopot-2025/

29. Konferencja MADE FOR Restaurant, INTERNAL POWER

Termin: 18 listopada 2025

Miejsce: Radisson Blu Hotel, Sopot

Aktualności

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron