Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Zbliża się szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej

Głównym celem festiwalu jest promocja rodzimej kuchni oraz lokalnych restauracji. Akcja, organizowana przez sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne, potrwa od 4 do 24 listopada. Wezmą w niej udział lokale z całej Polski.

Sieć hurtowni MAKRO Polska ponownie zaprasza restauratorów oraz gości do wspólnego celebrowania Święta Niepodległości i odkrywania narodowych dań.  Głównym celem akcji Tydzień Kuchni Polskiej jest promocja bogactwa i różnorodności polskich smaków oraz wsparcie lokalnych restauracji. Festiwal cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co potwierdza fakt, że w zeszłym roku wzięło w nim udział ponad 400 lokali z całego kraju.

– Kuchnia polska stale zyskuje na znaczeniu. Według raportu „Polska na Talerzu 2023” blisko połowa badanych wybiera rodzime dania – mówi Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w MAKRO Polska. – Poprzez Tydzień Kuchni Polskiej odpowiadamy zatem na potrzeby gości, pokazując tradycyjną kuchnię w niecodziennym wydaniu i wspierając przy tym lokalne restauracje.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Lokale uczestniczące w festiwalu otrzymają wsparcie od MAKRO w postaci pakietu materiałów promocyjnych, dostępu do systemu rezerwacyjnego, specjalnej oferty na produkty oraz kompendium wiedzy przygotowanego przez szefów kuchni Akademii Inspiracji. W ramach festiwalu organizowana jest także ogólnopolska kampania informacyjna, dzięki której restauratorzy będą mogli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i wypromować swoją markę w mediach i social mediach. Festiwal wesprą liczni patroni medialni, tacy jak mi.in. Portal Spożywczy, HorecaTrends, FoodService, Szef Kuchni, Poradnik Restauratora, Przegląd Gastronomiczny, Papaja oraz influencerzy.

Restauratorzy zainteresowani udziałem w akcji mogą wysłać swoje zgłoszenie pod adres tkp@makro.pl bądź skontaktować się z przedstawicielem handlowym MAKRO Polska.

Więcej informacji na temat Tygodnia Kuchni Polskiej jest dostępnych na stronie: https://tydzien-kuchni-polskiej.pl.

O Tygodniu Kuchni Polskiej

Tydzień Kuchni Polskiej odbywa się od 2018 w ramach jednego z kluczowych programów odpowiedzialności społecznej MAKRO, Polskich Skarbów Kulinarnych. Co roku w okolicach 11 listopada z okazji Święta Niepodległości goście mają okazję spróbować specjalnie przygotowanego trzydaniowego menu. Celem akcji jest promocja kuchni polskiej oraz wsparcie lokalnych restauracji.

Aktualności

Przegląd Gastronomiczny 5/2024

Nowy numer „PG” 5/2024 Opłaty abonamentowe i standardy ochrony małoletnich – Adrianna Lotolc    2 Czy AI nadaje się na dietetyka?    4 Jedzenie emocjonalne – jak

MADE FOR Restaurant

Stajemy do walki: MASZYNY kontra ROMANTYZM, budując restaurację Nowego Świata opartą na AUTOMATYZACJI i zapraszając do tego dzieła najlepszych polskich gastronomów podczas najbardziej kreatywnego wydarzenia

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron