Transgourmet i Selgros Cash & Carry zachęcają klientów do wspólnego wspierania restauracji i firm cateringowych
36 restauratorów z całej Polski miało możliwość sprzedaży swoich produktów w 19 halach Selgros Cash & Carry w marcu. Ponadto oferta blisko 100 lokali oraz specjalne zniżki od 4 dostawców cateringów dietetycznych zostały opublikowane w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki promocyjnej Selgros, która trafiła do ponad 600 000 klientów sieci.
Transgourmet i Selgros Cash & Carry kontynuuje wszechstronne działania mające na celu wsparcie branży gastronomicznej. Jednym z nich jest wsparcie marketingowe przedsiębiorców z branży HoReCa poprzez udostępnienie im przestrzeni handlowej w halach sieci oraz akcja promocyjna w gazetce Selgros.
W marcu w halach Selgros w całej Polsce, w strefie za kasami, pojawiły się specjalne stoiska wypełnione kulinarnymi przysmakami z lokalnych restauracji, w których klienci sieci mogli również zamówić catering na zbliżające się święta wielkanocne. Oferta kolejnych, blisko 100 lokali świadczących usługi na dowóz została zaprezentowana w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki promocyjnej Selgros. Warto podkreślić, że znalazły się w niej również kody rabatowe na ofertę firm cateringowych, które codziennie zaopatrują się w Transgourmet Foodservice. Zasięg akcji jest bardzo duży – ulotka trafiła do ponad 600 000 klientów sieci.
– Transgourmet i Selgros Cash & Carry są nie tylko czołowym dostawcą najlepszych produktów dla gastronomii, ale także od lat rozwijają i wspierają branżę HoReCa w kraju. W aktualnej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa, chcemy pomóc naszym klientom gastronomicznym. Cieszymy się, że udostępniona przez nas przestrzeń w halach Selgros może być realnym wsparciem dla lokalnych restauratorów i ich biznesów – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Pierwsza edycja promująca restauratorów w halach sieci miała miejsce w grudniu ub.r. Akcja ta spotkała się z pozytywnym odbiorem zarówno wśród odwiedzających hale, jak i wśród restauratorów, którzy mogli dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców, dlatego firma postanowiła kontynuować ją w 2021 r.