Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Mistrzostwa Sommelierów Polski Zachodniej

10 października 2015 stanie się dniem rywalizacji dla 18 sommelierów wykonujących swój zawód w Zachodniej Polsce. W salach poznańskiego centrum konferencyjnego Concordia Design w Poznaniu odbędą się drugie zmagania Mistrzostw Sommelierów Polski Zachodniej. Mistrzostwa mają charakter otwarty i mogą w nich startować uczestnicy, którzy pracują z winem w restauracjach, sklepach specjalistycznych czy u importerów. Poranne eliminacje, w których oceniane są wiedza teoretyczna oraz umiejętności praktyczne wyłonią trzech finalistów. Po południu najlepsi podejmą walkę przed publicznością. Jakie niespodzianki przygotuje w tym roku Piotr Kamecki, prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich? Tym bardziej, że walka może być zacięta. Adam Tomczak, który będzie bronił podium, zdobytego w poprzednim roku? Czy może Łukasz Głowacki, który jako jeden z nielicznych w Polsce posiada tytuł ASI International Diploma? Bez wątpienia wszyscy sommelierzy, podczas tegorocznych Mistrzostw, zmierzą się ze swoimi słabościami i kolegami rywalami. Tegoroczne Mistrzostwa Sommelierów Polski Zachodniej 2015 sponsorują: Cisowianka Perlage, Concordia Design, Partner Center, Mielżyński, Vininova, The Fine Food Group oraz Dom Szampana. Patronat medialny nad tegoroczną edycją Mistrzostw Sommelierów Polski Zachodniej objęli Winicjatywa oraz Przegląd Gastronomiczny.

 

Kontakt:
Norbert Brzoza
502-360-227
marketing@sommelierzy.pl

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content