Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Ogólnopolski Konkurs Barmański MONIN CUP JUNIOR 2015

MONIN CUP JUNIOR to konkurs dla młodych barmanów w wieku 15-20 lat, którzy będą rywalizować ze sobą w tworzeniu najlepszych receptur koktajli przygotowanych w oparciu o produkty MONIN.
Konkurs składa się z dwóch etapów: eliminacji (przeprowadzonych indywidualnie w szkołach) oraz rozgrywki finałowej podczas gali w Warszawie, gdzie barmani zmierzą się między sobą wykonując 4
identyczne koktajle zgodnie ze swoją unikalną recepturą. Gala finałowa trzeciej już edycji odbędzie się 3 grudnia 2015 roku w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich (ul. Majdańska 30/36 , 04-110
Warszawa).
Zawodnicy będę mieli okazję walczyć o cenne nagrody! Oprócz nagrodzonych pierwszych 4 miejsc każdy z uczestników i ich opiekunowie otrzymają drobne upominki. Szkoła, której reprezentant zdobędzie I miejsce, otrzyma również cenną nagrodę. Podczas gali finałowej odbędzie się show z gośćmi specjalnymi MONIN z Francji, który oprócz ciekawostek dostarczą także dużo cennej barmańskiej wiedzy ze świata, a przy stole sędziowskim zasiądą reprezentanci McCafe, Costa Coffee, AmRest, MSBiS, SPB, MONIN oraz Hamilton Beach (Alva).
Nagrodą główną będzie wyjazd na miedzynardowe zawody na terenie EU reprezentujac Polskę, kursy barmańskie Stowarzyszenia Polskich Barmanów (SPB) oraz Międzynarodowej Szkoły Barmanów i
Sommelierów (MSBiS ), zestawy barmańskie MONIN oraz dla zwycięskiej szkoły profesjonalny blender marki Hamilton Beach. Wszyscy zawodnicy biorący udział w konkursie otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe za uczestnictwo.
Wydarzenie to ma na celu kształcenie młodych adeptów sztuki barmańskiej i miksologii oraz kreowanie nowych, ciekawych rozwiązań w kategorii napojów mieszanych bezalkoholowych wśród młodzieży. W tym roku Ambasada Francji objęła konkurs Honorowym Patronatem co podnosi rangę wydarzenia. Sponsorem tytularnym jest marka MONIN, która jest obecnie uznawana za numer jeden na świecie na rynku syropów klasy Premium, sosów deserowych oraz puree owocowych. To zasługa ponad 100 letniego doświadczenia oraz bogatej oferty- ponad 150 smaków sprzedawanych w 150 krajach na świecie. Do produkcji wyrobów MONIN wybierane są wyłącznie wyselekcjonowane i najlepsze owoce, kwiaty, przyprawy oraz orzechy. To sprawia, że powstają zawsze wyjątkowej jakości produkty o niepowtarzalnym smaku, kolorze i zapachu.
Organizatorem konkursu jest wyłączny importer marki MONIN w Polsce- SCM Sp. z o.o.

 

Więcej informacji oraz regulamin: www.facebook.com/MoninPolska target=”_blank” i www.moninpolska.pl

 

Agenda:
10:00 – 10:30 Rejestracja uczestników
10:30 – 10:45 Odprawa uczestników konkursu
10:55 Uroczyste rozpoczęcie gali finałowej
11:00 – 13:30 Konkurs barmański
13:30 – 14:30 Lunch i Coffee Break
14:30 – 16:00 Pokaz szkoleniowy gości z MONIN Francja
16:00 – 16:30 Ogłoszenie wyników konkursu
Sponsorzy konkursu:
Organizator: SCM Sp. z o.o.
Patronat honorowy : Ambasada Francji w Polsce
Sponsor tytularny: MONIN
Partnerzy strategiczni: Hamilton Beach
Partnerzy: Pepsi, Żywiec Zdrój, Evian, Badoit, HorecaLink.pl,
Patroni merytoryczni: Stowarzyszenie Polskich Barmanów, Międzynarodowa Szkoła Barmanów i
Sommelierów
Patroni medialni: HORECANET.pl, Nowości Gastronomiczne, Alkoteka, BARMAGAZYN,
NewsGastro.pl, Przegląd Gastronomiczny
Sędziowie degustacyjni:
McCafe, Costa Coffee, AmRest, MSBiS, SPB, MONIN oraz Hamilton Beach

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content