Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Skuteczna forma nawiązania współpracy z sieciami handlowymi

W dniach 7 i 8 marca br. odbyły się spotkania przedstawicieli branży spożywczej z kupcami z sieci handlowych zorganizowane przez Centrum Konferencyjne KJOW.
Ponad 600 zaaranżowanych rozmów w czasie dwóch dni spotkań z kupcami z sieci handlowych. Najwięcej rozmów przeprowadzili przedstawiciele z sieci Biedronka i Eurochash.
Pierwszego dnia Meat Market dla branży mięsnej, a drugiego Food Convienience & POW-er dla producentów dań gotowych oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego.
Spotkania zorganizowane były w innowacyjnej formule – wszyscy uczestnicy mieli 10-15 minut na rozmowę z kupcem z wybranych przez siebie sieci handlowej. Sponsorem spotkań była firma Fenix Systems oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzacji produkcji.

W czasie Meat Market uczestnicy mieli okazję spotkać się z ponad czterdziestoma kupcami z sieci handlowych. Największą popularnością cieszyły się sieci Biedronka, Carrefour oraz Eurochash. Pozostali kupcy byli z takich sieci jak: Arhelan, Avita, Brnenka (z Czech), Deliktesy Centrum, Gobarto, Mila, Mirabelka, Stokrotka, Topaz i Wierzejki. Wydarzenie było też dobrą okazją do rozmów pomiędzy ubojniami, a producentami wędlin i produktów mięsnych.

Drugiego dnia odbyło się spotkanie dla producentów dań gotowych Food Convienience oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego POW-er. Dla firm spożywczych była to okazja spotkania się z kupcami z polskich sieci: Arhelan, Avita, Biedronka, Eurochash,Gobarto, Mila, Mirabelka, PRIM, SPS Handel, Stokrotka, Topaz, 1-minute i dwóch zagranicznych: Almi z Białorusi i Brnenka z Czech. Tego dnia najwięcej spotkań odbyli kupcy sieci Biedronka, a następnie Eurocash Gastronomia i Stokrotka.

– Dobrze zorganizowana formuła spotkania, nie da się tego lepiej zaplanować. Mamy numer w kolejce, mamy informację wyświetlaną na ekranie. Gdy jest nasza kolej to idziemy rozmawiać z kupcami. Moim zdaniem to dobre wydarzenie – mówi Jacek Malinowski z Agro-Wit, który uczestniczył w spotkaniu.

Na Food Convienience & POW-er firma Chias Brothers miała specjalne stoisko z sokami Chias z nasionami chia.
– Jesteśmy pierwszy raz na spotkaniu i bardzo nam się podoba. Spotkaliśmy się z dziewięcioma potencjalnymi partnerami handlowymi – mówi Marcin Kos z Chcias Brothers.

Uczestnicy spotkań handlowych mieli dodatkową okazję do rozmów podczas uroczystego obiadu przygotowanego przez catering czterogwiazdkowego Hotelu Mazurkas.

Oba wydarzenia odbyły się w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą w czasie specjalistycznych targów spożywczych Food Market Court i targów opakowań Warsaw Pack. Była to okazja do obejrzenia ponad 200 stoisk wystawców. Celem targów było skupienie w jednym miejscu przedstawicieli wielu gałęzi branż spożywczych i opakowań oraz ich klientów i stworzenie dogodnych warunków do kontaktów biznesowych.

Aktualności

Trwa Tydzień Kuchni Polskiej

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz szósty organizuje festiwal, podczas którego goście w blisko 400 restauracjach mogą spróbować klasycznych dań kuchni polskiej w nowoczesnej odsłonie.

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron