Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Certyfikat Białej Lilii

Biała Lilia

Ruszyła nowa kampania społeczna

„Biała Lilia” to bezpłatny program partnerski, którego założeniem jest wdrożenie wysokich standardów higienicznych w restauracjach, kawiarniach i innych lokalach gastronomicznych w czasach COVID-19. Dzięki tej kampanii, takie miejsce będzie posiadało widoczne logo i certyfikat „Białej Lilli”, który będzie gwarancją, że obiekty zrobiły wszystko, aby zadbać o najwyższe standardy bezpieczeństwa w swoich lokalach.

W czasie pandemii COVID-19 dla każdego z nas najwyższy priorytet to zadbać o bezpieczeństwo i komfort psychiczny swój i swoich najbliższych. Wszyscy chcielibyśmy wrócić do normalności z przed czasów, kiedy oficjalnie została ogłoszona pandemia. Każdy z nas tęskni za czasem, kiedy mogliśmy go spędzać w naszych ulubionych restauracjach bądź kawiarniach. Właśnie dlatego firma Diversey ze swoją kampanią społeczną „Biała Lilia” chce pomóc restauracjom w procesie zapewnienia odpowiednich standardów dotyczących naszego bezpieczeństwa jako klientów restauracji.

„Biała Lilia” stawia zdrowie klienta na pierwszym miejscu, bez względu na klasę restauracji. W związku z tym, pierwszym wymogiem, jaki musi spełnić restauracja jest odpowiedni standard higieny w czasach COVID-19, a podstawowym prawem klienta jest wymaganie tej higieny.

Celem organizatorów akcji jest, aby inicjatywa „Biała Lilia” pozwoliła w niezwykle prosty, acz jednoznaczny sposób zdeterminować bezpieczny, spełniający obecne wytyczne higieniczne i najwyższe standardy obiekt gastronomiczny, w którym konsument poczuje się w komfortowych warunkach prawdziwym gościem i powróci do niego niejednokrotnie. Dzięki kampanii społecznej „Biała Lilia” takie miejsce będzie posiadało widoczne logo i certyfikat „Białej Lilli”, które będzie gwarancją, że obiekty zrobiły wszystko, aby zadbać o bezpieczeństwo i komfort psychicznych swoich klientów w czasach COVID-19.

Wypatruj znaku „Białej Lilii”, który jest gwarancją bezpieczeństwa w lokalach gastronomicznych podczas COVID-19.

„Przegląd Gastronomiczny” jest patronem medialnym akcji.
Więcej o kampanii na stronie organizatorów: www.białalilia.pl

Aktualności

Konkurs Lady Amarena 2024

Rozpoczęła się 7. edycja międzynarodowego konkursu dla barmanek Lady Amarena. Zwyciężczyni polskiej części będzie reprezentować nasz kraj we Włoszech. Do 14 kwietnia polskie barmanki mogą

Kilka słów o Przeglądzie Gastronomicznym

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ratuszowa 11 pok.  740
03-450 Warszawa
Tel.: (22) 849 09 78
pg@przeglad-gastronomiczny.pl

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron