Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Certyfikat Białej Lilii

Biała Lilia

Ruszyła nowa kampania społeczna

„Biała Lilia” to bezpłatny program partnerski, którego założeniem jest wdrożenie wysokich standardów higienicznych w restauracjach, kawiarniach i innych lokalach gastronomicznych w czasach COVID-19. Dzięki tej kampanii, takie miejsce będzie posiadało widoczne logo i certyfikat „Białej Lilli”, który będzie gwarancją, że obiekty zrobiły wszystko, aby zadbać o najwyższe standardy bezpieczeństwa w swoich lokalach.

W czasie pandemii COVID-19 dla każdego z nas najwyższy priorytet to zadbać o bezpieczeństwo i komfort psychiczny swój i swoich najbliższych. Wszyscy chcielibyśmy wrócić do normalności z przed czasów, kiedy oficjalnie została ogłoszona pandemia. Każdy z nas tęskni za czasem, kiedy mogliśmy go spędzać w naszych ulubionych restauracjach bądź kawiarniach. Właśnie dlatego firma Diversey ze swoją kampanią społeczną „Biała Lilia” chce pomóc restauracjom w procesie zapewnienia odpowiednich standardów dotyczących naszego bezpieczeństwa jako klientów restauracji.

„Biała Lilia” stawia zdrowie klienta na pierwszym miejscu, bez względu na klasę restauracji. W związku z tym, pierwszym wymogiem, jaki musi spełnić restauracja jest odpowiedni standard higieny w czasach COVID-19, a podstawowym prawem klienta jest wymaganie tej higieny.

Celem organizatorów akcji jest, aby inicjatywa „Biała Lilia” pozwoliła w niezwykle prosty, acz jednoznaczny sposób zdeterminować bezpieczny, spełniający obecne wytyczne higieniczne i najwyższe standardy obiekt gastronomiczny, w którym konsument poczuje się w komfortowych warunkach prawdziwym gościem i powróci do niego niejednokrotnie. Dzięki kampanii społecznej „Biała Lilia” takie miejsce będzie posiadało widoczne logo i certyfikat „Białej Lilli”, które będzie gwarancją, że obiekty zrobiły wszystko, aby zadbać o bezpieczeństwo i komfort psychicznych swoich klientów w czasach COVID-19.

Wypatruj znaku „Białej Lilii”, który jest gwarancją bezpieczeństwa w lokalach gastronomicznych podczas COVID-19.

„Przegląd Gastronomiczny” jest patronem medialnym akcji.
Więcej o kampanii na stronie organizatorów: www.białalilia.pl

Aktualności

Przegląd Gastronomiczny 5/2024

Nowy numer „PG” 5/2024 Opłaty abonamentowe i standardy ochrony małoletnich – Adrianna Lotolc    2 Czy AI nadaje się na dietetyka?    4 Jedzenie emocjonalne – jak

MADE FOR Restaurant

Stajemy do walki: MASZYNY kontra ROMANTYZM, budując restaurację Nowego Świata opartą na AUTOMATYZACJI i zapraszając do tego dzieła najlepszych polskich gastronomów podczas najbardziej kreatywnego wydarzenia

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron