Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Już 18 kwietnia zaczynają się targi WorldFood Poland

Tegoroczna edycja targów zapowiada się niezwykle ciekawie: 289 wystawców z 32 krajów, 45% firm z zagranicy, ponad 40 debat i prelekcji, 8 pawilonów narodowych oraz 3 pawilony regionalne, Konkursy o Złoty Medal i Business Best Choice. Po raz pierwszy zaprezentowane zostaną nowe sektory: Packaging i strefa roślinna. Partnerem tytularnym  targów WorldFood Poland jest dystrybutor preparatu KSM-66 Ashwaganda.

Przekrój produktów z całego świata
Polscy i międzynarodowi producenci i dystrybutorzy będą prezentować swoje produkty
i usługi w sektorach: Food&Drink, Wine&Spirits, EcoFood, NutraFood Poland, Ingredients, FoodTech, Food&Drink Packaging i ColdChain Poland, od produkcji aż po produkt końcowy oraz transport w chłodniczym łańcuchu dostaw. Oprócz tradycyjnych produktów spożywczych i napojów, będzie można spróbować takich egzotycznych przysmaków jak np.: owady jadalne, napoje na bazie grzybów czy hamburger z konopii. Katalog w nowościami produktowymi Wystawców IX edycji targów oraz pełna lista wystawców z podziałem na sektory oraz kraje dostępna jest na stronie imprezy.

Business Best Choice

Organizatorzy targów zapraszają miłośników dobrego jedzenia na konkurs! 19 kwietnia podczas targów odbędzie się Business Best Choice – konkurs degustacyjny, który pozwoli na wyłonienie najlepszego produktu wystawców, którzy zgłosili się do konkursu Złoty Medal. W strefie degustacyjnej będzie można zdecydować, który produkt jest najlepszy! Osoby biorące udział w głosowaniu na najlepszy produkt, będą miały szansę wygrać atrakcyjne nagrody m.in.: zestawy produktów spożywczych oraz gadżety kuchenne.

Pokazy kulinarne oraz degustacje
Targi WorldFood Poland nie mogłyby się odbyć bez licznych atrakcji, pokazów kulinarnych oraz degustacji. Włoski sektor Bellavita z ponad 600 produktami, takimi jak: makarony, pizza, produkty na bazie trufli, ręcznie robiona mozzarella, wina premium i kawa, a także hiszpański kozi ser czy gin, zaprasza do swojej strefy na pokazy kulinarne z udziałem włoskich szefów kuchni oraz na profesjonalne degustacje win. Po raz pierwszy swoje produkty zaprezentuje także Pawilon Macedonii Północnej, gdzie będzie niepowtarzalna okazja do spróbowania regionalnych produktów oraz macedońskich win: Dalvina Winery, Stobi Winery, Bovin Winery.

Branżowe konferencje, debaty i prelekcje

Program merytoryczny będzie dotyczył istotnych, aktualnych wyzwań i trendów świata spożywczego. Eksperci, przedstawiciele instytucji oraz mediów poruszą ważne zagadnienia, takie jak: znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju, znakowanie produktów żywnościowych, system kaucyjny, efektywne wykorzystanie zasobów w produkcji żywności  czy wpływ inflacji na rentowność w branży. Na scenie w strefie NutraFood, odbędzie się druga odsłona programu „Spring Agenda” we współpracy z PK Components. W całości poświęcona zostanie ona najnowszym trendom i regulacjom w branży suplementów diety. Krajowa Rada Suplementów Diety i Odżywek zwróci uwagę na temat suplementów diety z perspektywy ich bezpieczeństwa i jakości.

Ostatni moment na rejestrację

Nie zwlekaj, zarejestruj się już teraz i weź udział w najważniejszym branżowym wydarzeniu branży spożywczej. Bezpłatny udział w targach przewidziany jest dla osób reprezentujących handel, dystrybucję i produkcję spożywczą i FMCG, farmację i sektor HoReCa.

WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.

18-20 kwietnia 2023, EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 14/19, Warszawa.

Więcej informacji:www.worldfood.pl

„Przegląd Gastronomiczny” jest patronem medialnym wydarzenia.

Aktualności

Przegląd Gastronomiczny 5/2024

Nowy numer „PG” 5/2024 Opłaty abonamentowe i standardy ochrony małoletnich – Adrianna Lotolc    2 Czy AI nadaje się na dietetyka?    4 Jedzenie emocjonalne – jak

MADE FOR Restaurant

Stajemy do walki: MASZYNY kontra ROMANTYZM, budując restaurację Nowego Świata opartą na AUTOMATYZACJI i zapraszając do tego dzieła najlepszych polskich gastronomów podczas najbardziej kreatywnego wydarzenia

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron