Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Już 18 kwietnia zaczynają się targi WorldFood Poland

Tegoroczna edycja targów zapowiada się niezwykle ciekawie: 289 wystawców z 32 krajów, 45% firm z zagranicy, ponad 40 debat i prelekcji, 8 pawilonów narodowych oraz 3 pawilony regionalne, Konkursy o Złoty Medal i Business Best Choice. Po raz pierwszy zaprezentowane zostaną nowe sektory: Packaging i strefa roślinna. Partnerem tytularnym  targów WorldFood Poland jest dystrybutor preparatu KSM-66 Ashwaganda.

Przekrój produktów z całego świata
Polscy i międzynarodowi producenci i dystrybutorzy będą prezentować swoje produkty
i usługi w sektorach: Food&Drink, Wine&Spirits, EcoFood, NutraFood Poland, Ingredients, FoodTech, Food&Drink Packaging i ColdChain Poland, od produkcji aż po produkt końcowy oraz transport w chłodniczym łańcuchu dostaw. Oprócz tradycyjnych produktów spożywczych i napojów, będzie można spróbować takich egzotycznych przysmaków jak np.: owady jadalne, napoje na bazie grzybów czy hamburger z konopii. Katalog w nowościami produktowymi Wystawców IX edycji targów oraz pełna lista wystawców z podziałem na sektory oraz kraje dostępna jest na stronie imprezy.

Business Best Choice

Organizatorzy targów zapraszają miłośników dobrego jedzenia na konkurs! 19 kwietnia podczas targów odbędzie się Business Best Choice – konkurs degustacyjny, który pozwoli na wyłonienie najlepszego produktu wystawców, którzy zgłosili się do konkursu Złoty Medal. W strefie degustacyjnej będzie można zdecydować, który produkt jest najlepszy! Osoby biorące udział w głosowaniu na najlepszy produkt, będą miały szansę wygrać atrakcyjne nagrody m.in.: zestawy produktów spożywczych oraz gadżety kuchenne.

Pokazy kulinarne oraz degustacje
Targi WorldFood Poland nie mogłyby się odbyć bez licznych atrakcji, pokazów kulinarnych oraz degustacji. Włoski sektor Bellavita z ponad 600 produktami, takimi jak: makarony, pizza, produkty na bazie trufli, ręcznie robiona mozzarella, wina premium i kawa, a także hiszpański kozi ser czy gin, zaprasza do swojej strefy na pokazy kulinarne z udziałem włoskich szefów kuchni oraz na profesjonalne degustacje win. Po raz pierwszy swoje produkty zaprezentuje także Pawilon Macedonii Północnej, gdzie będzie niepowtarzalna okazja do spróbowania regionalnych produktów oraz macedońskich win: Dalvina Winery, Stobi Winery, Bovin Winery.

Branżowe konferencje, debaty i prelekcje

Program merytoryczny będzie dotyczył istotnych, aktualnych wyzwań i trendów świata spożywczego. Eksperci, przedstawiciele instytucji oraz mediów poruszą ważne zagadnienia, takie jak: znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju, znakowanie produktów żywnościowych, system kaucyjny, efektywne wykorzystanie zasobów w produkcji żywności  czy wpływ inflacji na rentowność w branży. Na scenie w strefie NutraFood, odbędzie się druga odsłona programu „Spring Agenda” we współpracy z PK Components. W całości poświęcona zostanie ona najnowszym trendom i regulacjom w branży suplementów diety. Krajowa Rada Suplementów Diety i Odżywek zwróci uwagę na temat suplementów diety z perspektywy ich bezpieczeństwa i jakości.

Ostatni moment na rejestrację

Nie zwlekaj, zarejestruj się już teraz i weź udział w najważniejszym branżowym wydarzeniu branży spożywczej. Bezpłatny udział w targach przewidziany jest dla osób reprezentujących handel, dystrybucję i produkcję spożywczą i FMCG, farmację i sektor HoReCa.

WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.

18-20 kwietnia 2023, EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 14/19, Warszawa.

Więcej informacji:www.worldfood.pl

„Przegląd Gastronomiczny” jest patronem medialnym wydarzenia.

Aktualności

Konkurs Lady Amarena 2024

Rozpoczęła się 7. edycja międzynarodowego konkursu dla barmanek Lady Amarena. Zwyciężczyni polskiej części będzie reprezentować nasz kraj we Włoszech. Do 14 kwietnia polskie barmanki mogą

Kilka słów o Przeglądzie Gastronomicznym

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ratuszowa 11 pok.  740
03-450 Warszawa
Tel.: (22) 849 09 78
pg@przeglad-gastronomiczny.pl

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron