Edycja „New Generation” 21.06.2022, Sopot
21 czerwca w hotelu Radisson Blue odbyła się konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant, edycja New Generation. Podczas wydarzenia prawdziwi rewolucjoniści zdradzili swoje biznesowe i prywatne „przełomy” i poddali je ocenie ponad 400 liderom branży, którzy słuchali niebywałych historii: od krwistego tatara, do miłości i restauracji.
Koncepcja wyboru najlepszych restauratorów MADE FOR Restaurant to prawdopodobnie jedyna forma doceniania i nagradzania tych profesjonalistów na świecie. Do tej pory pokazywano restauracje, szefów kuchni, a tym razem to przedsiębiorcy pokazują swoje doświadczenia. Na scenie hotelu Radisson Blu w Sopocie stanęło grono najwybitniejszych w Polsce restauratorów w kategorii „New Generation”. Po raz pierwszy jury MADE FOR Restaurant oraz profesjonaliści docenili też lokalnych i ogólnopolskich influencerów gastronomicznych. – Wyniki okazały się niezwykle ciekawe i potwierdzające tezę wynikającą z konferencyjnych dyskusji, że dzisiaj budowanie własnych społeczności w social mediach to klucz do sukcesu, również w biznesie – opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR Restaurant.
Jak ważna jest branża gastronomiczna dla polskich miast, pokazała obecność aż dwóch Prezydentów Sopotu: Jacka Karnowskiego – Prezydenta Miasta Sopot oraz Marcina Skwierawskiego – Wiceprezydenta Miasta Sopot, którzy z szacunkiem odnieśli się do dokonań trójmiejskich i ogólnopolskich restauratorów, wspólnie degustując dania od wybitnych szefów kuchni: Piotra Kościuka z Radisson Blu Hotel Sopot i Tomasza Kościuka z Rebread oraz uczestnicząc w kuluarowych rozmowach.
Rwące tematy
Wśród ponad 400 uczestników konferencji (stacjonarnych i on-line) MADE FOR Restaurant – New Generation można było spotkać kluczowych przedsiębiorców trójmiejskich, przedstawicieli lokalnych organizacji turystycznych i biznesowych oraz gości specjalnych z Polski i Danii. Dowiedzieliśmy się, m.in.:
- jak dotrzeć do turysty zagranicznego, polskiego i lokalnego?
- jak promować swoją restaurację, jeśli brak funduszy marketingowych?
- jakie są trendy w social mediach, np. tiktokizacja oraz influencer marketing?
- zrównoważony rozwój restauracji a oszczędności.
Zwycięzcy
Podczas wieczornego koktajlu w Radisson Blu Hotel Sopot wreszcie poznaliśmy zwycięzców konkursów: TOP Influencerów gastronomicznych oraz TOP Restauratorów w kategorii New Generation.
TOP Restauratorzy Nowej Generacji:
Zdobywcy nagrody głównej, którzy otrzymali 33,3% głosów uczestników konferencji to: Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z restauracji Młoda Polska Bistro & Pianino (Wrocław).Co dla zwycięzców oznacza bycie restauratorami nowej generacji?– Staramy się otwierać kulinarnie serca i to jest nasza największa siła. Bardzo dziękujemy naszemu zespołowi, z którym tworzymy Młodą Polskę. To im dedykujemy tą nagrodę – odpowiadają TOP Restauratorzy.
Stypendium biznesowe MADE FOR Restaurant w kategorii New Generation, które otrzymali, obejmuje nagrody: kolacja dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze od FOR Solutions, organizatora konkursu; roczny abonament na system MojStolik.pl wraz z tabletem wdrożeniowym; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; prezent: alcohol experience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wine experience od Niemieckiego Instytutu Wina.
Zdobywcy nagród specjalnych to:
- Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z DESEO, Tasteaway (Warszawa), którzy otrzymali kolację SAM na SAM z Magdą Gessler w restauracji U Fukiera.
- Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski). Restauratorzy wygrali voucher na weekendowy city break w regionie pomorskim od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
TOP Influencerzy gastronomiczni 2022:
Zdobywczyni nagrody głównej, która otrzymała aż 44,6% głosów uczestników sopockiej konferencji to: Katarzyna Płachecka, instagramerka, która prowadzi agencję marketingu dla gastronomii. – Wyróżnienie jest dla mnie potwierdzeniem, że moja praca z ostatnich pięciu lat wniosła wartość i została dostrzeżona. Zamierzam kontynuować wspieranie rozwoju polskiej gastronomii i promowanie tego, co dobre w polskiej kuchni – podsumowuje Kati.
Nagrody, które otrzymała influencerka to: kolacja SAM Na SAM z Danielem Pawełkiem,TOP Restauratorem wg Forbes Polska & FOR Solutions; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; voucher na weekendowy city break w regionie pomorskim od PROT; voucher na dwie noce dla dwóch osób w Hotelu Sopot **** od Sopockiej Organizacji Turystycznej; prezent: alcohol experience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wine experience od Niemieckiego Instytutu Wina.
Zdobywcy nagród specjalnych to:
- Lara Gessler z Pracowni Kulinarnej Lary Gessler i restauracji Słodki Słony. Influencerka wygrała audyt social mediów od najlepszej na polskim rynku agencji influencerskiej – LifeTube (LTTM).
- Tosia Kolo (Tocha Brocha) i Marta Śliwicka z Burczymiwbrzuchu.pl, które otrzymały kolację SAM na SAM z TOP Restauratorami wg Forbes i FOR Solutions: Agnieszką i Marcinem Kręglickimi. Nagrodę wręczyła Nela Kręglicka z Kręgliccy Restauracje & Catering.
- Maciej je, który otrzymał kolację SAM na SAM z TOP Restauratorem wg Forbes i FOR Solutions: Arturem Jarczyńskim.
Organizatorzy konferencji i konkursów – FOR Solutions serdecznie gratulują laureatom oraz wszystkim nominowanym!
Sponsorzy nagród:
FOR Solutions – organizator konkursu, Partnerzy Strategiczni konferencji MADE FOR Restaurant 21.06.2022 r., Sopot: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, Rational, Winterhalter i MojStolik.pl; Partnerzy Biznesowi: San Pellegrino, Chopin Vodka, Niemiecki Instytut Wina, Nespresso Professional, Aviko HoReCa Polska, Transgourmet i Selgros Cash&Carry, Miolli; Partnerzy Merytoryczni: EIT Food i Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Sopocka Organizacja Turystyczna, a także TOP Restauratorzy według Forbes i FOR Solutions.
Nominowani TOP Restauratorzy:
Na scenie MADE FOR Restaurant w Radisson Blu Hotel Sopot spotkali się i nominacje otrzymali prawdziwi rewolucjoniści:
✓ Justyna Kosmala z Charlotte, Wozownia Bar i LUPO. Pasta Fresca (Warszawa)
✓ Gaweł Czajka z Całego Gawła Cantine Bar Cafe (Sopot)
✓ Rafał Koziorzemski z Fisherman finest food & wine (Sopot)
✓ Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski) – laureaci edycji New Generation
✓ Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z Deseo Patisserie & Chocolaterie (Warszawa) – laureaci edycji New Generation
✓ Jakub Tepper i Sungmin Han z Min’s Onigiri, Min’s Table i Kimchiken (Poznań)
✓ Tomasz Muza z Molám Thai Canteen & Bar i Luktung (wkrótce otwarcie, Kraków)
✓ Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z Młodej Polski Bistro & Pianino (Wrocław) – laureaci edycji New Generation
✓ Monika Winny i Adam Tyszkiewicz z Ośmiu Misek (Wrocław)
✓ Davit Turkestanishvili z restauracji Rusiko (Warszawa).
Jeszcze przez trzy kolejne tygodnie (dokładnie do 21.07.22.) można się zarejestrować i oglądać nagrania z wydarzenia oraz korzystać z materiałów od Partnerów. Wystarczy rejestracja na stronie: https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/#rejestracja
***
Organizator konferencji to FOR Solutions, agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA.
Fotografie: Karol Stańczak
„Przegląd Gastronomiczny” był partnerem medialnym wydarzenia.