Skip to content
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Podsumowanie konferencji MADE FOR Restaurant

Edycja „New Generation” 21.06.2022, Sopot

21 czerwca w hotelu Radisson Blue odbyła się konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant, edycja New Generation.  Podczas wydarzenia prawdziwi rewolucjoniści zdradzili swoje biznesowe i prywatne „przełomy” i poddali je ocenie ponad 400 liderom branży, którzy słuchali niebywałych historii: od krwistego tatara, do miłości i restauracji.

Koncepcja wyboru najlepszych restauratorów MADE FOR Restaurant to prawdopodobnie jedyna forma doceniania i nagradzania tych profesjonalistów na świecie. Do tej pory pokazywano restauracje, szefów kuchni, a tym razem to  przedsiębiorcy pokazują swoje doświadczenia. Na scenie hotelu Radisson Blu w Sopocie stanęło grono najwybitniejszych w Polsce restauratorów w kategorii „New Generation”. Po raz pierwszy jury MADE FOR Restaurant oraz profesjonaliści docenili też lokalnych i ogólnopolskich influencerów gastronomicznych. – Wyniki okazały się niezwykle ciekawe i potwierdzające tezę wynikającą z konferencyjnych dyskusji, że dzisiaj budowanie własnych społeczności w social mediach to klucz do sukcesu, również w biznesie – opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR Restaurant.

Jak ważna jest branża gastronomiczna dla polskich miast, pokazała obecność aż dwóch Prezydentów Sopotu: Jacka Karnowskiego – Prezydenta Miasta Sopot oraz Marcina Skwierawskiego – Wiceprezydenta Miasta Sopot, którzy z szacunkiem odnieśli się do dokonań trójmiejskich i ogólnopolskich restauratorów, wspólnie degustując dania od wybitnych szefów kuchni: Piotra Kościuka z Radisson Blu Hotel Sopot i Tomasza Kościuka z Rebread oraz uczestnicząc w kuluarowych rozmowach.

Rwące tematy

Wśród ponad 400 uczestników konferencji (stacjonarnych i on-line) MADE FOR Restaurant – New Generation można było spotkać kluczowych przedsiębiorców trójmiejskich, przedstawicieli lokalnych organizacji turystycznych i biznesowych oraz gości specjalnych z Polski i Danii. Dowiedzieliśmy się, m.in.:

  • jak dotrzeć do turysty zagranicznego, polskiego i lokalnego?
  • jak promować swoją restaurację, jeśli brak funduszy marketingowych?
  • jakie są trendy w social mediach, np. tiktokizacja oraz influencer marketing?
  • zrównoważony rozwój restauracji a oszczędności.

Zwycięzcy

Podczas wieczornego koktajlu w Radisson Blu Hotel Sopot wreszcie poznaliśmy zwycięzców konkursów: TOP Influencerów gastronomicznych oraz TOP Restauratorów w kategorii New Generation.

TOP Restauratorzy Nowej Generacji:

Zdobywcy nagrody głównej, którzy otrzymali 33,3% głosów uczestników konferencji to: Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z restauracji Młoda Polska Bistro & Pianino (Wrocław).Co dla zwycięzców oznacza bycie restauratorami nowej generacji?–  Staramy się otwierać kulinarnie serca i to jest nasza największa siła. Bardzo dziękujemy naszemu zespołowi, z którym tworzymy Młodą Polskę. To im dedykujemy tą nagrodę – odpowiadają TOP Restauratorzy.


Stypendium biznesowe MADE FOR Restaurant w kategorii New Generation, które otrzymali, obejmuje nagrody: kolacja dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze od FOR Solutions, organizatora konkursu; roczny abonament na system MojStolik.pl wraz z tabletem wdrożeniowym; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; prezent: alcohol experience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wine experience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Zdobywcy nagród specjalnych to:

  • Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z DESEO, Tasteaway (Warszawa), którzy otrzymali kolację SAM na SAM z Magdą Gessler w restauracji U Fukiera.
  • Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski). Restauratorzy wygrali voucher na weekendowy city break w regionie pomorskim od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

TOP Influencerzy gastronomiczni 2022:

Zdobywczyni nagrody głównej, która otrzymała aż 44,6% głosów uczestników sopockiej konferencji to: Katarzyna Płachecka, instagramerka, która prowadzi agencję marketingu dla gastronomii. – Wyróżnienie jest dla mnie potwierdzeniem, że moja praca z ostatnich pięciu lat wniosła wartość i została dostrzeżona. Zamierzam kontynuować wspieranie rozwoju polskiej gastronomii i promowanie tego, co dobre w polskiej kuchni – podsumowuje Kati.

Nagrody, które otrzymała influencerka to: kolacja SAM Na SAM z Danielem Pawełkiem,TOP Restauratorem wg Forbes Polska & FOR Solutions; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; voucher na weekendowy city break  w regionie pomorskim od PROT; voucher na dwie noce dla dwóch osób w Hotelu Sopot **** od Sopockiej Organizacji Turystycznej; prezent: alcohol experience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wine experience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Zdobywcy nagród specjalnych to:

  • Lara Gessler z Pracowni Kulinarnej Lary Gessler i restauracji Słodki Słony. Influencerka wygrała audyt social mediów od najlepszej na polskim rynku agencji influencerskiej – LifeTube (LTTM).
  • Tosia Kolo (Tocha Brocha) i Marta Śliwicka z Burczymiwbrzuchu.pl, które otrzymały kolację SAM na SAM z TOP Restauratorami wg Forbes i FOR Solutions: Agnieszką i Marcinem Kręglickimi. Nagrodę wręczyła Nela Kręglicka z Kręgliccy Restauracje & Catering.
  • Maciej je, który otrzymał kolację SAM na SAM z TOP Restauratorem wg Forbes i FOR Solutions: Arturem Jarczyńskim.

Organizatorzy konferencji i konkursów – FOR Solutions serdecznie gratulują laureatom oraz wszystkim nominowanym!

Sponsorzy nagród:

FOR Solutions – organizator konkursu, Partnerzy Strategiczni konferencji MADE FOR Restaurant 21.06.2022 r., Sopot: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, Rational, Winterhalter i MojStolik.pl; Partnerzy Biznesowi: San Pellegrino, Chopin Vodka, Niemiecki Instytut Wina, Nespresso Professional, Aviko HoReCa Polska, Transgourmet i Selgros Cash&Carry, Miolli; Partnerzy Merytoryczni: EIT Food i Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Sopocka Organizacja Turystyczna, a także TOP Restauratorzy według Forbes i FOR Solutions.

Nominowani TOP Restauratorzy:

Na scenie MADE FOR Restaurant w Radisson Blu Hotel Sopot spotkali się i nominacje otrzymali prawdziwi rewolucjoniści:

✓ Justyna Kosmala z Charlotte, Wozownia Bar i LUPO. Pasta Fresca (Warszawa)

✓ Gaweł Czajka z Całego Gawła Cantine Bar Cafe (Sopot)

✓ Rafał Koziorzemski z Fisherman  finest food & wine (Sopot)

✓ Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski) – laureaci edycji New Generation

✓ Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z Deseo Patisserie & Chocolaterie (Warszawa) – laureaci edycji New Generation

✓ Jakub Tepper i Sungmin Han z Min’s Onigiri, Min’s Table i Kimchiken (Poznań)

✓ Tomasz Muza z Molám Thai Canteen & Bar i Luktung (wkrótce otwarcie, Kraków)

✓ Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z Młodej Polski Bistro & Pianino (Wrocław) – laureaci edycji New Generation

✓ Monika Winny i Adam Tyszkiewicz z Ośmiu Misek (Wrocław)

✓ Davit Turkestanishvili z restauracji Rusiko (Warszawa).

Jeszcze przez trzy kolejne tygodnie (dokładnie do 21.07.22.) można się zarejestrować i oglądać nagrania z wydarzenia oraz korzystać z materiałów od Partnerów. Wystarczy rejestracja na stronie: https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/#rejestracja

***

Organizator konferencji to FOR Solutions, agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA.

Fotografie: Karol Stańczak

„Przegląd Gastronomiczny” był partnerem medialnym wydarzenia.

Aktualności

590 lat króla rieslinga

13 marca 2025 roku przypada 590. rocznica pierwszej historycznej wzmianki o rieslingu, najważniejszej odmianie winogron w Niemczech. Tego dnia w 1435 roku Klaus Kleinfisch, administrator

Mistrzostwa Młodych Kelnerów 2025

Przed nami VII edycja ogólnopolskich Mistrzostw Młodych Kelnerów 2025, które odbędą się 20 marca br. o godz. 10.00  w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych  nr 3

THE BEST PIZZA AWARDS 2025

Już 25 czerwca 2025 r. Mediolan stanie się światową stolicą pizzy – The Best Pizza Awards powróci z trzecią odsłoną wydarzenia. Ta długo wyczekiwana gala

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron