Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Laur Klienta dla Transgourmet Polska

Selgros

Szeroki asortyment najwyższej jakości produktów, rozbudowana flota samochodów dostawczych, nowoczesne rozwiązania oraz stałe wspieranie i rozwijanie branży gastronomicznej to filary działalności Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

Szczególne podejście do klientów zaowocowało, przyznaną po raz kolejny nagrodą Laur Klienta w kategorii Dystrybutorzy z segmentu HoReCa. Ponadto firma została wyróżniona Grand Prix 2020, które przyznawane jest tylko markom nagrodzonym Laurem Klienta trzeci raz z rzędu.

Laur Klienta to plebiscyt o ogólnopolskim zasięgu, w którym klienci wybierają najpopularniejsze i najlepsze produkty oraz usługi w poszczególnych kategoriach. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów oddanych przez konsumentów na firmy, które cieszą się ich zaufaniem oraz oferują najwyższą jakość.

Wyróżnienie dla Transgourmet Polska jest wyrazem uznania dla pracy wkładanej w ciągłe udoskonalenie dostaw do klientów i ułatwienie procesu zakupowego. Celem firmy jest bycie wszechstronnym partnerem dla branży gastronomicznej, nie tylko dzięki asortymentowi czy profesjonalnym dostawom realizowanym zawsze na czas, ale także poprzez ciągłe wspieranie branży i rozwijanie jej za pośrednictwem działalności Instytutu Kulinarnego.

Obecna od ponad 4 lat na rynku marka Transgourmet specjalizuje się w kompleksowych dostawach do profesjonalnej gastronomii indywidualnej oraz do sieci handlowych. Świeżość i jakość produktów jest zapewniona dzięki precyzyjnie planowanemu i zarządzanemu systemowi dostaw, bazującym na rozwiązaniach stosowanych w nowoczesnej platformie logistycznej w Ożarowie Mazowieckim, co potwierdza m.in. Certyfikat IFS Logistics. W wieloletniej historii, firma niejednokrotnie udowodniła, że jest stabilnym partnerem dla dostawców oraz klientów. Potwierdzają to przyznawane nagrody oraz działania, które inicjuje Transgourmet i Selgros, odpowiadając na bieżące potrzeby rynku. W ramach uruchomionej w maju akcji ReStart restauratorzy mogą liczyć na szereg rozwiązań, które mają pomóc w powrocie do nowej rzeczywistości. Obejmują one inwestycje w pakiet rabatów i bonusów w ramach akcji Restart, wsparcie marketingowe oraz dostęp do szerokiego wyboru warsztatów kulinarnych i merytorycznych, realizowanych bezpłatnie w Instytucie Kulinarnym Transgourmet.

Aktualności

Mistrzowie Smaku wracają

Gdzie wybrać się na najlepszy obiad lub kolację? Gdzie zjeść najsmaczniejszą pizzę i burgera? Który kelner, barman i menedżer restauracji najlepiej odpowiada na potrzeby klientów?

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron