Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Podsumowanie Targów EuroGastro i WorldHotel 2021

Po wielu miesiącach przerwy spowodowanej pandemią, branża gastronomiczno – hotelarska miała okazję spotkać się na najważniejszej imprezie HoReCa w Polsce. Już po raz 24 targi EuroGastro i WorldHotel były miejscem spotkania dla wszystkich osób poszukujących nowych, ciekawych kierunków i optymalnych rozwiązań dla biznesu gastronomicznego.

Trzy dni z życia branży

Przedstawiciele branży HoReCa podczas 3 dni targów mogli zapoznać się z bogatą ofertą wystawców, wśród której znalazły się m.in.: profesjonalny sprzęt gastronomiczny oraz meble, urządzenia i akcesoria niezbędne do wyposażenia zaplecza kuchennego, elementy wystroju restauracji i barów, a także oprogramowanie i systemy zarządzania. Ze swymi propozycjami wystąpili również dostawcy produktów żywnościowych dla gastronomii, surowców dla cukiernictwa i piekarnictwa a także napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz kawy i herbaty. W części WorldHotel przedstawiony został asortyment dla obiektów noclegowych i konferencyjnych, począwszy od wyposażenia, poprzez galanterię hotelową nadającą charakter wnętrzom, odpowiednio zaprojektowaną odzież dla pracowników, po środki czystości.

Przygotowane przez Wystawców stoiska były niezwykle różnorodne i atrakcyjne. Odwiedzający je Goście mogli nie tylko uzyskać profesjonalne doradztwo przy wyborze asortymentu, ale również mieli szansę sprawdzić działanie urządzeń, a nawet odbyć szkolenie z ich obsługi. Obecni na targach eksperci chętnie udzielali rad jak zmodernizować zakład gastronomiczny lub obiekt noclegowy, podwyższyć standard obsługi, zmienić wystrój lokalu czy zwiększyć wybór i jakość oferowanej oferty.

Dodatkową atrakcją na wielu stoiskach – m.in. Winterhalter, Transgourmet czy Unilever – były pokazy gotowania z udziałem mistrzów kulinarnych, podczas których Klienci mogli osobiście ocenić smak i wygląd potraw przyrządzanych na bazie produktów z oferty a także przekonać się, jak działają urządzenia wykorzystywane w ich przygotowywaniu.

Oferta edukacyjna
Podczas targów odbył się dwudniowy program edukacyjny „Profesjonalny Menedżer Restauracji”, zorganizowany przez Kongres Szefów Kuchni wspólnie z MT Targi Polska. Wydarzenie cieszyło się zainteresowaniem wśród wszystkich osób chcących zdobyć wiedzę potrzebną do prowadzenia biznesu gastronomicznego. Prelegentami byli znani doradcy i eksperci rynku HoReCa. Podczas swoich wystąpień poruszyli ważne zagadnienia z zakresu zarządzania, finansów oraz obsługi klienta w restauracji:
  • Anna Dębska jak maksymalizować zyski i wzrosty sprzedaży w gastrobiznesie
  • Bartosz Peter i Marek Burkacki jak podnosić kompetencje w zawodzie kucharza
  • Rafał Głowacki jak zbudować zgrany zespół w restauracji
  • Katarzyna Waszczuk jak COVID-19 wpłynął na relacje pracownik-pracodawca w gastronomii
  • Piotr Rogowski jak zwiększać zyski wykorzystując cechy i zalety młodszych pokoleń
  • Sławek Głomski jak redukować straty żywności w restauracji o połowę
  • Dariusz Szczepura czy cena jest podstawowym argumentem przy zakupie profesjonalnego urządzenia do kuchni
  • Agnieszka Ciesielska jak organizować wydarzenia dla klienta biznesowego
  • Marek Skała jak rozmawiać z niezadowolonym Gościem
  • Marcin Dyrda jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa Klienta

Konkurs na innowację Targów EuroGastro WorldHotel

Laureatami w poszczególnych kategoriach zostali:

  • W kategorii „Sprzęt i wyposażenie HoReCa” nagrodę otrzymała firma BAGSTAR.pl sp. z o.o. sp.k. za zestaw „Miska z trzciny cukrowej i opaska transportowa”,  a wyróżnienia firmy: Bela Mesa s.c. za „Porcelanę siloxIht – kolekcje verso, perla i facet”; BWT Polska Sp. z o.o. za „Urządzenie odwróconej osmozy bestaqua 14 ROC Coffee”; Marcin Krowicki Jarosław Krowicki s.c. – marka EcoUse® za „Pisuar bezwodny EcoUse P1.1”
  • W kategorii „Wyposażenie i nowe technologie w hotelu” nagrodę otrzymała firma DORA METAL Sp. z o.o. za Linię „Higiena i bezpieczeństwo”a wyróżnienie firma LSI Software S.A. za „Moduł Marketing Automation”
  • W kategorii “Żywność i napoje dla gastronomii”Jury nie przyznało nagrody

Targi w liczbach

W trakcie tegorocznej edycji targów EuroGastro swoją ofertę przedstawiło 191 firm  z 13 krajów: Austrii, Belgii, Czech, Danii, Estonii, Francji, Litwy, Niemiec, Polski, Portugalii, Rumunii, Ukrainy oraz Włoch. Targi odwiedziło 8 716 profesjonalistów z branży HoReCa, którzy przyjechali z całej Polski a także z Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Francji, Hiszpanii, Litwy, Królestwa Niderlandów, Niemiec, Rumunii, Słowacji, Szwajcarii, Ukrainy, Węgier, Wielkiej Brytanii oraz Włoch.

Organizatorzy już dziś zapraszają Państwa na kolejną, jubileuszową 25 edycję Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro oraz 14 edycję Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel.

24. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro  i 13. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel odbyły się w dniach 1-3 września 2021 w centrum PTAK w Nadarzynie.

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content