Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Skuteczna forma nawiązania współpracy z sieciami handlowymi

W dniach 7 i 8 marca br. odbyły się spotkania przedstawicieli branży spożywczej z kupcami z sieci handlowych zorganizowane przez Centrum Konferencyjne KJOW.
Ponad 600 zaaranżowanych rozmów w czasie dwóch dni spotkań z kupcami z sieci handlowych. Najwięcej rozmów przeprowadzili przedstawiciele z sieci Biedronka i Eurochash.
Pierwszego dnia Meat Market dla branży mięsnej, a drugiego Food Convienience & POW-er dla producentów dań gotowych oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego.
Spotkania zorganizowane były w innowacyjnej formule – wszyscy uczestnicy mieli 10-15 minut na rozmowę z kupcem z wybranych przez siebie sieci handlowej. Sponsorem spotkań była firma Fenix Systems oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzacji produkcji.

W czasie Meat Market uczestnicy mieli okazję spotkać się z ponad czterdziestoma kupcami z sieci handlowych. Największą popularnością cieszyły się sieci Biedronka, Carrefour oraz Eurochash. Pozostali kupcy byli z takich sieci jak: Arhelan, Avita, Brnenka (z Czech), Deliktesy Centrum, Gobarto, Mila, Mirabelka, Stokrotka, Topaz i Wierzejki. Wydarzenie było też dobrą okazją do rozmów pomiędzy ubojniami, a producentami wędlin i produktów mięsnych.

Drugiego dnia odbyło się spotkanie dla producentów dań gotowych Food Convienience oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego POW-er. Dla firm spożywczych była to okazja spotkania się z kupcami z polskich sieci: Arhelan, Avita, Biedronka, Eurochash,Gobarto, Mila, Mirabelka, PRIM, SPS Handel, Stokrotka, Topaz, 1-minute i dwóch zagranicznych: Almi z Białorusi i Brnenka z Czech. Tego dnia najwięcej spotkań odbyli kupcy sieci Biedronka, a następnie Eurocash Gastronomia i Stokrotka.

– Dobrze zorganizowana formuła spotkania, nie da się tego lepiej zaplanować. Mamy numer w kolejce, mamy informację wyświetlaną na ekranie. Gdy jest nasza kolej to idziemy rozmawiać z kupcami. Moim zdaniem to dobre wydarzenie – mówi Jacek Malinowski z Agro-Wit, który uczestniczył w spotkaniu.

Na Food Convienience & POW-er firma Chias Brothers miała specjalne stoisko z sokami Chias z nasionami chia.
– Jesteśmy pierwszy raz na spotkaniu i bardzo nam się podoba. Spotkaliśmy się z dziewięcioma potencjalnymi partnerami handlowymi – mówi Marcin Kos z Chcias Brothers.

Uczestnicy spotkań handlowych mieli dodatkową okazję do rozmów podczas uroczystego obiadu przygotowanego przez catering czterogwiazdkowego Hotelu Mazurkas.

Oba wydarzenia odbyły się w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą w czasie specjalistycznych targów spożywczych Food Market Court i targów opakowań Warsaw Pack. Była to okazja do obejrzenia ponad 200 stoisk wystawców. Celem targów było skupienie w jednym miejscu przedstawicieli wielu gałęzi branż spożywczych i opakowań oraz ich klientów i stworzenie dogodnych warunków do kontaktów biznesowych.

Aktualności

Międzynarodowy Dzień Pizzy

Od słonecznych wybrzeży Włoch po zaułki japońskich dzielnic, pizza podbija serca smakoszy na całym świecie. To klasyczne danie, które zdobyło międzynarodową sławę, stając się symbolem

Kilka słów o Przeglądzie Gastronomicznym

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ratuszowa 11 pok.  740
03-450 Warszawa
Tel.: (22) 849 09 78
pg@przeglad-gastronomiczny.pl

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron