Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

TARGI FOOD-TO-GO

IV TARGI FOOD-TO-GO – TWÓJ PRZEPIS NA SUKCES
IV Targi FOOD-to-GO Gdańsk organizowane są przez jednego z największych organizatorów imprez targowych w Europie – firmę easyFairs, która na rynku polskim działa od 2008 roku oferując swoim klientom profesjonalne i innowacyjne podejście przy organizacji targów branżowych. Setki zadowolonych wystawców, tysiące branżowych gości i liczne publikacje w prasie, to tylko jedne z powodów, dla których warto zaprezentować swoją firmę podczas targów.
Jeśli w swojej ofercie posiadacie Państwo wyposażenie, produkty i półprodukty do gastronomii to znaczy, że targi te kierowane są właśnie dla Was.

 

NOWOŚĆ! STREFA DESEROWE INSPIRACJE

Nowością w tej edycji będzie Strefa specjalnie dedykowana Lodziarniom i Cukierniom – DESEROWE INSPIRACJE. To tutaj zostaną zaprezentowane najnowsze trendy w przygotowywaniu i dekoracji deserów oraz słodkie hity letniego sezonu – kształt, kolor, smak… Wystawcy podpowiedzą jak można wykorzystać jeden produkt na wiele sposobów.
Gościem specjalnym Targów będzie Małgorzata Weber – Mistrzyni Karmelarstwa Artystycznego, specjalistka „stylu angielskiego”, autorka podręczników „Pomysły i sposoby na dekoracje tortów” i „Od pomysłu do realizacji”, laureatka prestiżowego konkursu „Osobowość cukiernicza 2013”, członkini jury wielu europejskich konkursów cukierniczych. Pokaz Pani Małgorzaty Weber (PAN – Centrum Słodkiej Dekoracji) odbędzie się drugiego dnia targów – 6 lutego 2014 r. (środa), podczas bezpłatnych seminariów learnShops, na które wszystkich Państwa zapraszamy.

 

STREFA PRODUKTÓW BEZGLUTENOWYCH

Celem targów FOOD-to-GO jest również zwrócenie uwagi na problem braku w restauracjach odpowiedniego menu dla osób z nietolerancją glutenu. To właśnie w Strefie Produktów Bezglutenowych swoją ofertę zaprezentują producenci i dystrybutorzy produktów dla osób będących na diecie bezglutenowej. Patronat merytoryczny nad wydarzeniem objęło Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej, które prowadzi ogólnopolski Program edukacyjno-informacyjny „MENU BEZ GLUTENU” mający na celu stworzenie bazy miejsc przyjaznych osobom na diecie bezglutenowej. Gośćmi specjalnymi będą Jola Słoma i Mirek Trymbulak (autorzy książek kucharskich oraz 12 serii programu kulinarnego ATELIER SMAKU na antenie Kuchni +), którzy podczas bezpłatnych seminariów learnShops zaprezentują sposoby przygotowania potraw bezglutenowych.

 

ŻYWNOŚĆ REGIONALNA W MENU RESTAURACJI

Ponownie swoje produkty zaprezentują regionalni producenci żywności i lokalne stowarzyszenia, które przybliżą kulinarne tradycje Pomorza. Podpowiedzą jak wykorzystać regionalne produkty i uatrakcyjnić menu, pokażą jak pozyskać nowych klientów smakiem i tradycją. Na targach pokazane zostanie wszystko to, co stanowi o niepowtarzalności i oryginalności regionu a zarazem przyciąga turystów „głodnych” tego co niecodzienne i tradycyjne.

 

WYPOSAŻENIE GASTRONOMICZNE OD A DO Z

Zadbamy o to aby oferta prezentowana podczas targów FOOD-to-GO Gdańsk była atrakcyjna i spełniła Państwa oczekiwania. Nie zabraknie więc sprzętu i wyposażenia gastronomicznego, opakowań, elementów wystroju wnętrz i wszystkiego co jest niezbędne przy prowadzeniu lokalu z gastronomią.

 

  • Wystawcy zaprezentują najnowsze rozwiązania stosowane w branży
  • Pokażą w jaki sposób można uatrakcyjnić lokal, tak aby cieszył nie tylko podniebienia, ale i oko wymagających klientów.
  • Doradzą co warto zmienić, żeby biznes działał jak najlepiej.
  • Odpowiedzą na pytanie jaki sprzęt wybrać i dlaczego.
  • W ramach seminariów learnShops dowiedzą się Państwo jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową w kryzysie, czyli jak zdobyć klienta i nie zbankrutować. Podczas szkolenia znajdą Państwo odpowiedź na pytanie, dlaczego każda restauracja potrzebuje poprawnie przygotowanej kampanii reklamowej i jak powinna ona wyglądać. Pokażemy Państwu również jakich błędów unikać i na jakie działania uważać w trakcie prowadzenia kampanii reklamowej restauracji! Wykład poprowadzi Anna Dębska, wieloletni Audytor Restauracyjny, Krytyk Kulinarny, współwłaściciel Serwisu www.GdzieZjesc.info

 

Wstęp na targi jest bezpłatny dla gości branżowych tylko po dokonaniu rejestracji ONLINE lub za okazaniem wypełnionego ZAPROSZENIA.

  • Bilet wstępu po rejestracji na miejscu – 10zł/os.
  • Bilet wstępu bez rejestracji – 20 zł/os.
  • Bilet dla uczniów szkół gastronomicznych – 15 zł/os.
  • Uwaga! Limit miejsc dla grup szkolnych wyczerpany

Aktualności

Smakuj przyszłość z BCU!

Niepubliczne Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa w Tarnowie (BCU) to miejsce, które kształci przyszłych liderów gastronomii, stawiając na praktyczne umiejętności, które odgrywają

Przegląd Gastronomiczny 6/2024

Nowy numer „PG” 6/2024 Książeczka sanepidowska online – Adrianna Lotolc    2 Reklamowanie produktów w sieci? To nie takie proste! – Edyta Oleszczuk-Romańska    4 Firmy gastronomiczne

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron