Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Transgourmet Foodservice Partnerem gastronomicznym trasy Żywiec Męskie Granie 2022

W miniony weekend w trasę koncertową ruszyło Męskie Granie 2022. Wydarzenie, w którym od samego początku biorą udział najwięksi polscy artyści i artystki, to obecnie obowiązkowy punkt na mapie letnich festiwali w Polsce. Transgourmet Foodservice został Partnerem gastronomicznym trasy Żywiec Męskie Granie 2022, a jednocześnie Dostawcą artykułów spożywczych na terenie wydarzenia.

Żywiec Męskie Granie to ogólnopolska trasa koncertowa, której inicjatorem i pomysłodawcą jest Grupa Żywiec S.A. W wydarzeniu biorą udział czołowi polscy artyści, a także twórcy sztuk wizualnych. Celem projektu jest pokazanie różnorodności polskiej sceny muzycznej. W tym roku trasa jeszcze bardziej otwiera się na muzyków z młodszego pokolenia oraz nowe gatunki, w tym rap. Na scenie wystąpią m.in. Dawid Podsiadło, Daria Zawiałow, Maria Peszek, Ørganek, sanah, Sobel oraz oczywiście Męskie Granie Orkiestra 2022 – tegoroczny skład to Bedoes, Kwiat Jabłoni i Krzysztof Zalewski.

Impreza wystartowała 24 czerwca na poznańskiej Cytadeli. Przez kolejne letnie weekendy, aż do finału 26-27 sierpnia w Żywcu, podczas 16 koncertów w 8 polskich miastach Transgourmet Foodservice będzie realizować dostawy dla  strefy gastronomicznej wydarzenia.  Ponadto auta dostawcze Transgourmet będą pełniły rolę chłodni, co możliwe jest dzięki nowoczesnej flocie przystosowanej do transportu produktów suchych, świeżych i mrożonych. Na co dzień firma obsługuje Klientów, którzy reprezentują każdy typ gastronomii, w tym szpitale, kantyny,  hotele i restauracje, firmy cateringowe oraz punkty zbiorowego żywienia.

Żywiec Męskie Granie to wyjątkowe wydarzenie na polskiej scenie muzycznej, które cieszy się olbrzymim zainteresowaniem. Organizatorzy gwarantują wysoką  frekwencję, więc pojawienie się naszych aut z logo Transgourmet w strefie gastronomicznej to dowód na nasze wszechstronne kompetencje w branży HoReCa i powód do dumy – mówi Zenon Badyra, Dyrektor Sprzedaży Transgourmet Foodservice.

Z roku na rok gastronomiczny repertuar letnich imprez staje się coraz bogatszy. Obecnie menu festiwalowe jest odzwierciedleniem ogólnych trendów w gastronomii. Klienci są coraz bardziej wymagający i oczekują obecności ulubionych smaków rodem z kuchni z różnych zakątków świata. Transgourmet jako specjalista w obsłudze Klienta gastronomicznego zapewnia dostęp do szerokiego asortymentu produktów, dostosowanych do zróżnicowanych grup odbiorców. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły są dostarczane własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie, zawsze na czas. 

Aktualności

Trwa Tydzień Kuchni Polskiej

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz szósty organizuje festiwal, podczas którego goście w blisko 400 restauracjach mogą spróbować klasycznych dań kuchni polskiej w nowoczesnej odsłonie.

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron