Skip to content
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Transgourmet i Selgros Cash & Carry ponownie wyróżnione przez klientów

Klienci po raz kolejny nagrodzili marki Transgourmet Foodservice oraz Selgros Cash & Carry w prestiżowych plebiscytach Złoty Laur Klienta i Gwiazda Jakości Obsługi. Firma, świętująca w tym roku 25 lat obecności na polskim rynku, jest doceniana za szeroki asortyment produktów oraz jakość usług dla klientów detalicznych, jak i tych, którzy prowadzą działalność gospodarczą. Z kolei atrakcyjne warunki pracy zaowocowały przyznaniem firmie nagrody Solidny Pracodawca Roku.

Złoty Laur Klienta to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się konkursów konsumenckich w Polsce. Tytuł przyznawany jest od 2004 roku na podstawie ankiet satysfakcji przeprowadzanych wśród klientów wybierających najpopularniejsze i najlepsze produkty oraz usługi w ponad 300 kategoriach. Gwiazdy Jakości Obsługi są wręczane markom, które zapewniają wysoki poziom obsługi Klienta.

Selgros Cash & Carry od lat jest blisko potrzeb swoich klientów, co zaowocowało kolejnym Złotym Laurem Klienta w kategorii sieć hurtowni handlowych cash & carry i Gwiazdą Jakości Obsługi w kategorii hurtownie samoobsługowe. Firmę doceniono za wszechstronność i szerokość asortymentu. Ofertę wyróżnia wysoka jakość mięsa z własnego rozbioru, świeżych owoców i warzyw pochodzących zarówno od lokalnych dostawców, jak i sprowadzanych z różnych regionów świata oraz świeżych ryb i owoców morza. Klienci znajdą szeroki wybór produktów bio, a także artykułów przemysłowych potrzebnych do prowadzenia niemal każdego biznesu.

Złoty Laur Klienta został przyznany również Transgourmet Foodservice i Selgros Cash & Carry HoReCa w kategorii dystrybutorzy z segmentu HoReCa. Firma na co dzień obsługuje tysiące klientów, którzy reprezentują każdy typ gastronomii, m.in. restauracje, hotele, firmy cateringowe, foodtrucki, czy punkty zbiorowego żywienia, takie jak stołówki i szpitale. Klienci gastronomiczni doceniają szeroki asortyment towarów, w szczególności produktów convenience oraz stale rozwijanego asortymentu marek własnych: Transgourmet Premium, Quality, Economy TOPSELLER i TOPSELLER XXL. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły są dostarczane własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie, zawsze na czas. Transgourmet i Selgros współpracują z najlepszymi kucharzami oraz specjalistami w Polsce, stale podnosząc kompetencje oraz rozwijając branżę HoReCa.

– W 2022 roku świętujemy ważny jubileusz, dlatego tegoroczne nagrody cieszą podwójnie. Od początku swojej działalności, a to już 25 lat, wiążemy sukces z jakością i staramy się być jak najbliżej potrzeb naszych klientów. Wyróżnienia są dowodem uznania naszych starań – dziękujemy za zaufanie! – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

Solidny Pracodawca Roku to ogólnopolski konkurs, którego celem jest wyłonienie i promocja najlepszych pracodawców w Polsce. Wybierając najlepsze firmy, komisja ocenia m.in. warunki pracy, możliwość realizowania ścieżki kariery i awansu, politykę rozwoju pracowników oraz dynamikę zatrudnienia w ciągu ostatnich lat. Tytuł przyznawany jest zarówno przez pracowników, jak i niezależne jury. Transgourmet Polska obok zapewniania atrakcyjnych warunków pracy stawia na rozwój swoich pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji. Zatrudnienie znajdą zarówno osoby wkraczające w życie zawodowe, jak i te z dużym doświadczeniem. Firma w każdym obszarze swojej działalności stawia na pracowników, wiedząc, że sukces przedsiębiorstwa zależy od ich kompetencji i zaangażowania. Transgourmet Polska otrzymało wyróżnienie w konkursie Solidarny Pracodawca Roku po raz szósty z rzędu.

Aktualności

590 lat króla rieslinga

13 marca 2025 roku przypada 590. rocznica pierwszej historycznej wzmianki o rieslingu, najważniejszej odmianie winogron w Niemczech. Tego dnia w 1435 roku Klaus Kleinfisch, administrator

Mistrzostwa Młodych Kelnerów 2025

Przed nami VII edycja ogólnopolskich Mistrzostw Młodych Kelnerów 2025, które odbędą się 20 marca br. o godz. 10.00  w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych  nr 3

THE BEST PIZZA AWARDS 2025

Już 25 czerwca 2025 r. Mediolan stanie się światową stolicą pizzy – The Best Pizza Awards powróci z trzecią odsłoną wydarzenia. Ta długo wyczekiwana gala

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron