Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Transgourmet i Selgros Cash & Carry ponownie wyróżnione przez klientów

Klienci po raz kolejny nagrodzili marki Transgourmet Foodservice oraz Selgros Cash & Carry w prestiżowych plebiscytach Złoty Laur Klienta i Gwiazda Jakości Obsługi. Firma, świętująca w tym roku 25 lat obecności na polskim rynku, jest doceniana za szeroki asortyment produktów oraz jakość usług dla klientów detalicznych, jak i tych, którzy prowadzą działalność gospodarczą. Z kolei atrakcyjne warunki pracy zaowocowały przyznaniem firmie nagrody Solidny Pracodawca Roku.

Złoty Laur Klienta to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się konkursów konsumenckich w Polsce. Tytuł przyznawany jest od 2004 roku na podstawie ankiet satysfakcji przeprowadzanych wśród klientów wybierających najpopularniejsze i najlepsze produkty oraz usługi w ponad 300 kategoriach. Gwiazdy Jakości Obsługi są wręczane markom, które zapewniają wysoki poziom obsługi Klienta.

Selgros Cash & Carry od lat jest blisko potrzeb swoich klientów, co zaowocowało kolejnym Złotym Laurem Klienta w kategorii sieć hurtowni handlowych cash & carry i Gwiazdą Jakości Obsługi w kategorii hurtownie samoobsługowe. Firmę doceniono za wszechstronność i szerokość asortymentu. Ofertę wyróżnia wysoka jakość mięsa z własnego rozbioru, świeżych owoców i warzyw pochodzących zarówno od lokalnych dostawców, jak i sprowadzanych z różnych regionów świata oraz świeżych ryb i owoców morza. Klienci znajdą szeroki wybór produktów bio, a także artykułów przemysłowych potrzebnych do prowadzenia niemal każdego biznesu.

Złoty Laur Klienta został przyznany również Transgourmet Foodservice i Selgros Cash & Carry HoReCa w kategorii dystrybutorzy z segmentu HoReCa. Firma na co dzień obsługuje tysiące klientów, którzy reprezentują każdy typ gastronomii, m.in. restauracje, hotele, firmy cateringowe, foodtrucki, czy punkty zbiorowego żywienia, takie jak stołówki i szpitale. Klienci gastronomiczni doceniają szeroki asortyment towarów, w szczególności produktów convenience oraz stale rozwijanego asortymentu marek własnych: Transgourmet Premium, Quality, Economy TOPSELLER i TOPSELLER XXL. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły są dostarczane własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie, zawsze na czas. Transgourmet i Selgros współpracują z najlepszymi kucharzami oraz specjalistami w Polsce, stale podnosząc kompetencje oraz rozwijając branżę HoReCa.

– W 2022 roku świętujemy ważny jubileusz, dlatego tegoroczne nagrody cieszą podwójnie. Od początku swojej działalności, a to już 25 lat, wiążemy sukces z jakością i staramy się być jak najbliżej potrzeb naszych klientów. Wyróżnienia są dowodem uznania naszych starań – dziękujemy za zaufanie! – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

Solidny Pracodawca Roku to ogólnopolski konkurs, którego celem jest wyłonienie i promocja najlepszych pracodawców w Polsce. Wybierając najlepsze firmy, komisja ocenia m.in. warunki pracy, możliwość realizowania ścieżki kariery i awansu, politykę rozwoju pracowników oraz dynamikę zatrudnienia w ciągu ostatnich lat. Tytuł przyznawany jest zarówno przez pracowników, jak i niezależne jury. Transgourmet Polska obok zapewniania atrakcyjnych warunków pracy stawia na rozwój swoich pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji. Zatrudnienie znajdą zarówno osoby wkraczające w życie zawodowe, jak i te z dużym doświadczeniem. Firma w każdym obszarze swojej działalności stawia na pracowników, wiedząc, że sukces przedsiębiorstwa zależy od ich kompetencji i zaangażowania. Transgourmet Polska otrzymało wyróżnienie w konkursie Solidarny Pracodawca Roku po raz szósty z rzędu.

Aktualności

Trwa Tydzień Kuchni Polskiej

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz szósty organizuje festiwal, podczas którego goście w blisko 400 restauracjach mogą spróbować klasycznych dań kuchni polskiej w nowoczesnej odsłonie.

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron