Czasopismo specjalistyczne od 1946 r. wspierające polską gastronomię

Wzrasta eksport Krometu

Szereg działań i przygotowań w ostatnim czasie w firmie Kromet – polskiego producenta urządzeń gastronomicznych przyniósł ogromne korzyści z wejściem na rynki obce. Dzięki temu eksport zaczął rosnąć w siłę.

Firma stale poszerza swoją ofertę, aby spełniać wymagania swoich Klientów na całym świecie. – Jesteśmy elastyczni w zakresie produkcji wyrobów nietypowych / indywidualnych rozwiązań – podkreśla Daniel Karski, Dyrektor Marketingu firmy Kromet. W ofercie znajdują się zarówno urządzenia zasilane energią elektryczną jak i gazem, m.in.: trzony kuchenne, piekarniki, patelnie, kotły warzelne, taborety, podgrzewcze, frytkownice oraz płytę do grillowania.

– Główni odbiorcy urządzeń gastronomicznych do obróbki termicznej w Europie, to m.in. sieci handlowe, restauracje i hotele w takich krajach jak Czechy, Litwa, Łotwa, Białoruś, Rosja, Niemcy, Szwecja, Słowacja, Rumunia, Estonia, Dania, Niemcy, Norwegia, Wielka Brytania. Urządzenia pochodzące z naszych linii produkcyjnych można znaleźć również w Hiszpanii, Finlandii, Austrii, Belgii, Mołdawii, Kolumbii i Namibii. Z wyżej wymienionymi państwami łączę duże nadzieje, jeśli chodzi o przyszłość, choć naturalne, że każdy z tych rynków wymaga innej strategii. Mogę powiedzieć, że eksport to dla nas naturalny obszar zainteresowania i zajmuje ważną pozycję w strategii rozwoju firmy – podkreśla Daniel Karski. Ponadto cały czas koncentruje się na rozwoju poprzez wejście na rynki, których zapotrzebowanie na urządzenia gastronomiczne w szybkim tempie wzrasta – dodaje.

Na przełomie kilku lat firma Kromet uczestniczyła w targach w Rosji, ale też wspólnie z Dorą Metal prezentowała swoje urządzenia w wielu branżowych targach zagranicznych, między innymi HOST w Mediolanie, INTERNORGA w Hamburgu, EQUIP’HOTEL w Paryżu (Paris Porte de Versailles) oraz na targach SIRHA w Lyonie znajdującej się w środkowo-wschodniej Francji. Jak zauważył Jacek Polcyn, Dyrektor Marketingu firmy Dora Metal – Zagraniczne targi znacząco przełożyły się na duży odzew ze strony zagranicznych kontrahentów dla obydwu firm.

 

 restauracja

Aktualności

Zdrowie z warzyw i owoców

Warzywa i owoce w codziennej diecie pomagają zachować zdrowie, zwiększają naszą odporność i chronią organizm przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi. Obniżają poziom „złego” cholesterolu Dieta na

Wesołych Świąt!

Wszystkim naszym Czytelnikom, Reklamodawcom, firmom współpracującym i sympatykom życzymy zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Redakcja Fot. Wytwórnia

Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?

Klienci coraz częściej wybierają napoje pozbawione alkoholu lub o niewielkiej jego zawartości. Ale to niejedyne zmartwienie branży. Coraz wyższe koszty działalności oraz zapowiedź zaostrzenia przepisów

Kilka słów o "Przeglądzie Gastronomicznym"

Czasopismo naukowe docierające poprzez prenumeratę do sprofilowanego odbiorcy z branży gastronomicznej.

Wśród naszych autorów są znawcy skutecznych technik zarządzania i marketingu w gastronomii i hotelarstwie, a także najlepsi w kraju specjaliści z zakresu żywienia oraz technologii gastronomicznych.

Autor za publikację artykułu w "PG" otrzymuje 5 pkt. zgodnie z rozporządzeniem MNiSW z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Publikowane artykuły zawierają nie tylko cenne wskazówki dla osób zawodowo związanych z gastronomicznym biznesem, ale służą też nauczycielom i uczniom szkół gastronomiczno-hotelarskich.

ul. Ks. J. Popiełuszki 19/21 pok. 322
01-595 Warszawa

Przegląd Gastronomiczny © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie Fabryka Dobrych Stron

Skip to content